Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is idd een leuk kado. Ik dacht idd dat hij daar naar vernoemt was, echt leuk 

lopen genaamt Billy. Hier een foto van hem van 2 maanden geleden:
je zou niet zeggen dat het zón boef is. 
, jammer van dat sfeertje en lekker dat je even weg kan vluchten.
Nu snel een bammetje eten en dan aan het werk. Kan ik ze gelijk inlopen. Wat een pokkeweer hier trouwens, valt ineens met bakken uit de lucht. Niet handig zo met de verbouwing, het raam ligt er ook al uit... Chubby schreef:Zo Marcella... Een echte TopFjord qua voer geloof ik! Waarom zou je overstappen van sportbrok naar Tinkerbrok als íe het nu goed doet?
Jellie schreef:Ik rij nooit in het donker over de weg. Veel te gevaarlijk in de polder. Pas geleden hebben we ook bijna een stalgenoot aangereden met haar paard. Ze hadden wel fluorbandages op maar die vielen pas op t laatste moment op.

Die acties zijn niet leuk
Het is niet de bedoeling dat hij jullie ooit gaat verwonden. Hij krijgt dan gelijk een metamorfose. Doe je die hoorntjes eraf vanwege de veiligheid? Ik vind dat altijd wel zonde maar ja gespietst worden is ook niets 
Tja zo'n houtenbankje is wel heel vreemd 

.
.
. Dit weekend en maandag Leidens ontzet dus het wordt laat ect. 
jeanie schreef:Je lest wat af Jellie![]()
is ook zo leuk... en ik moet nog zoooooooooooo veel leren.

flettie schreef:Zo hehe, interne verhuizing zit er grotendeels weer op![]()
Mijn HR collegaatje en ik zitten nu met zijn 2en op een kantoortje zonder onze manager. Lekker rustig dus in het vervolg
Mijn bureautje heb ik wel weer zo'n beetje ingericht. Bureau van mijn collegaatje komt morgen wel. Die komt toch pas maandag terug van haar vakantie.
@ Mariska_28: dus jullie eten een dezer dagen stierekl o ten?
@ sjoe en jellie: alvast een prettig weekend toegewenst!
Mmmm, wat zal ik eens in het laatste nutteloze half uurtje gaan doen?
Maar je mag ze op komen halen hoor