meer niet zo. Hier regent, sneeuwt en hagelt het steeds.. dus ben dr bang voor.Wat leuk dat je katjes nu naar buiten kunnen op het balkon!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meer niet zo. Hier regent, sneeuwt en hagelt het steeds.. dus ben dr bang voor.

Izzy vond het maar maf, die witte kogels die uit de lucht kwamen terwijl we in de bossen waren.

Het is echt even behelpen. Wat wel fijn is dat ik tussendoor eventjes gereden heb en de paarden zo lekker rustig zijn
Dan kan ik ook even echt afschakelen
dus hebben we Cullan met even met Keltic en Devin op de wei gezet. (cullan is nog geen jaar, Keltic = 158 en Devin 160!)
Ik heb wel genoten van de mooie foto's op FB

hoe gaat het nu met je?

heb er zin in. Hij waarschijnlijk niet maar dat is dan pech voor hem

al met al wel tevreden

)' . Kreeg ik toch een partijtje bokprotest haha, hij moest weer even weten wie hij op zijn rug had.. Gelukkig was ie daar snel achter en liet hij zich weer als vanouds ontspannen rondsturen, en hij liep zelf mooier dan dat hij 3 jaar geleden liep. Nu merk ik echt dat ik wat geleerd heb van mijn dressuurlessen!
Sportcoupe heb ik zelf voor gekozen, sokken eraf was ivm met zijn peesblessure maar ik vind het hem erg goed staan en sinds dien heeft hij ook geen mok meer gehad dus zijn sokken heb ik nog niet weer laten groeien! Snor en flinke staart heeft hij nog steeds wel!