Hier was het ook echt vreemd weer dan weer hagel en dan weer zon... Vanaf morgen start ik mijn laatste stage in de kleuterklas, hierdoor ga ik wel wat minder tijd hebben voor de paarden..
Ik rijd altijd met cap. Ben inderdaad heel blij dat ik hem op had. Was wat ernstiger geweest anders. Doe het zeker rustig aan. Toevallig komende 3 dagen vrij. Dan maar even kijken hoe het gaat.
Aparte foto dott! Wel blijven zitten? Grappig dat precies de bok op foto is gezet
Yeeytje nessa dat is een flinke val, en dat twee keer zeg!! Lekker rustig aan doen en niets forceren
Ik stap nooit zonder cap op, je weet nooit wat er kan gebeuren :-(
Wij zijn hard aan het werk daarom weinig berichtjes en ik doe mijn best om een beetje bij te lezen.
Het is best gek zo zonder dak hahaha
Mooiste is dat we met die kou geen CV hebben want die staat normaal op de zolder Het is echt even behelpen. Wat wel fijn is dat ik tussendoor eventjes gereden heb en de paarden zo lekker rustig zijn Dan kan ik ook even echt afschakelen
Cullan heeft gelukkig geen last van zijn castratie en is ineens extreem lief en aanhankelijk geworden, "kleine" Cullan met de andere twee ruinen..............Loesje zat hem de hele tijd de pesten dus hebben we Cullan met even met Keltic en Devin op de wei gezet. (cullan is nog geen jaar, Keltic = 158 en Devin 160!)
Afgelopen weekend was weer de hengstenshow van het NSvT, zo jammer dat we niet konden gaan maar het was voor het goede doel Ik heb wel genoten van de mooie foto's op FB
Gisteren mijn eerste wedstrijd ooit gehad! Shillelagh was zo rustig... Alleen het trailer laden ging een beetje moeizaam, maar met wat eten en geduld stond ze er wel op.
Het in galop blijven ging ook niet heel goed, terwijl zaterdag met oefenen het super goed ging maarja... Zenuwen nemen toch controle zonder dat je het wil en dan vergeet ik de techniek (inhouden voor de sprong of juist meer rijden etc.). Al met al was het een geslaagde dag en ben ik trots op mijn paard en ook op mij zelf voor deze overwinning:D
Oef Nessa! Dat is niet grappig Prachtig stekkie hoor Allienda! Die Zac! Ik heb gisteren mijn oude bijrijdpaarden opgezocht, die staan een al een poos zo goed als stil en die had ik al 3 jaar niet gezien. Na een flinke poetsbeurt (halve hastens op de grond) opgezadeld en stukje gereden (in mn jogging broek )' . Kreeg ik toch een partijtje bokprotest haha, hij moest weer even weten wie hij op zijn rug had.. Gelukkig was ie daar snel achter en liet hij zich weer als vanouds ontspannen rondsturen, en hij liep zelf mooier dan dat hij 3 jaar geleden liep. Nu merk ik echt dat ik wat geleerd heb van mijn dressuurlessen!
snorremans
Geplaatst: 25-04-16 12:11
Leuk!
Ik ben Sterre, 17 jaar en woon in Friesland. Mijn tinker ruin heet Jelle en word bijna 16! Wij rijden veel buiten maar trainen ook dressuurmatig, springen deden wij ook altijd maar na een peesblessure hebben we dat nog niet weer geprobeerd. Ik wil het wel graag rustig weer op pakken!
Jelle heeft niet zo als de meeste tinker hier lange manen en flinke sokken! Hij gaat met een sportcoupe en kale beentjes door het leven. Sportcoupe heb ik zelf voor gekozen, sokken eraf was ivm met zijn peesblessure maar ik vind het hem erg goed staan en sinds dien heeft hij ook geen mok meer gehad dus zijn sokken heb ik nog niet weer laten groeien! Snor en flinke staart heeft hij nog steeds wel!