[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:23

Succes met de verkoop Kailonne het is dat ik al een heb maar anders wist ik het wel!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 01:27

Het gaat zo snel dat je makkelijk over dingen heen lees.
zo heb ik dat het ook wel eens met mijn berichten. dat is het nadeel als het snel gaat.
Verder lees ik wel mee in mijn schaarse vrije tijd ha ha

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:24

Sterkte Heidy!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:19

Jessje ik lees je berichtjes wel hoor!! ;) hihihihi vaak al voor de tweede keer maar dat is dan ons onderonsje haha

Dappere stap Heidy! ga gewoon van je gevoel uit dan komt alles goed.

Hier 2 uurtjes geslapen vannacht... gaapp... ik moest helaas echt gaan werken, er moeten nog zoveel stukken naar de Officier van Justitie dat ik niet thuis kon blijven vandaag... maarjaa computeren en voorhoofdholteontsteking is geen succes.. We gaan het zien...

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:16

Zadelpasser is verzet naar 15u30, het is hier al een hele ochtend wolkbreuk, als je buiten staat krijg je net een douche over je... Zadelpasservice had zelf gebeld dat het in dit weer nogal moeilijk ging maar voor de namiddag hebben ze opklaringen voorspeld dus hopelijk lukt het dan!

haha DeMolenhoek, leuk dat je tink zich amuseert met de eendjes :D ik moet ook af en toe tegen Iowa zeggen, 'Iowa je bent een tinker jij hoort kalm en rustig te zijn!' Maar ondanks haar uitspattingen verschilt ze toch wel heel erg dan mijn vorig paardje dat een warmbloed was.

Kailonne, hopelijk vind je voor Jack een leuke thuis! Het is ook echt een knapperd!

fayem89, oeh sterkte met je voorholteontsteking! Hopelijk kom je de dag wat deftig door :(:)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:47

Je wekker ging dus al vroeg Fay. Bah er is niets ergers dan niet hersteld te werk gaan..
Succes en sterkte met de rapportjes..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:00

Sterkte Fay met voorhoofdholte ontsteking.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:10

Succes Emmy met de zadelmaker. Hier is het droog hoop bij jou dalijk ook!

Bah heb ook even een terugval. Denk omdat ik eerder niet goed heb uitgeziekt. Was gewoon blijven werken.
Mijn klieren in mijn hals zijn enorm opgezet.

succes en plezier iedereen met de tinkies vandaag !!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:12

veel zieken zo te lezen.geen veranderingen hier kwa verkoudheid.vanmorgen al vroeg alle dierenverblijven schoongemaakt en vervolgens om 8 uur de boodschappen gedaan.nu mezelf maar getrakteerd op een paar uurtjes bankhangen.zo even eten en dan met mam naar wijchen.om half 5 heeft de bijrijder les(zou om half 11 zijn)en dan daarna doe ik even de voetjes behandelen voor de mok.maar vindt t wel lekker,dagje rustig aan doen.
vvrijdag komt de hoefsmid op stal en dan wordt eros ook gedaan.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 13:47

Ik zag het Kallionne, toch wel Jack te koop?

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:12

ja Jack toch maar te koop gezet. ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik baal van mezelf maar ik kan er niets aan doen. Met rijden ben ik nogal onzeker en vind ik het al snel spannend. Jack voelt die spanning haarfijn aan en wordt dan ook gespannen. Daardoor kan ik zelf niet meer ontspannen en dat gaat niet werken. Hij heeft echt nog nooit iets verkeerds gedaan, maar ik wil kunnen rijden zonder de spanning.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:16

Is die spanning dan wel Jack-gerelateerd?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:11

Kailonne schreef:
Geeft niets heb ik ook wel eens hoor!!
Ik krijg hulp van Jayney hier op bokt. Zij weet dat er bij Kanters een aantal brave beleerde tinkers staan. Dat is hier in de buurt en dan kan ik een paar keer gaan uitproberen en ook verschillende tinkers proberen.

Jayney is echt een super meid!

Zonder haar had ik ook nooit aan SB Jack (Go- Go) geraakt :). Had het in al die maanden zoeken op internet niet eens tegengekomen op internet tot ze mij benaderde in een pb op bokt.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:34

Hihih, Kreeftenseks. En ze worden er niet eens rood van :P

Andrea, plaatje van Jessica. Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb wel eens mooiere Tinkers gezien, dus plaatje heb je niks aan, maar het verhaal erachter en je snapt wrs wel dat ik geïnteresseerd ben. Alleen zoals ik al zei geen geschikte plek om haar neer te zetten, de mensen waar Caily en Luna nu staan zou ik haar niet willen hebben.

Waar blijft de foto Ellie? :P Ik ben benieuwd. Ja, beentjes wassen met betadine en insmeren kan helpen, maar met sokkenpaarden kan je er wat lastiger bij, en als ze in de modder staan is het er zo weer af :(

Claudia, hoe ver en lang reis je precies naar Spock? Wel fijn dat je eindelijk weer met hem op pad bent geweest, en ook dat de Haf aan de betere hand is!

Haha Nele, dat klinkt grappig, heb je een filmpje? :))

Sterkte en succes met de verkoop Heidy! Wat fijn dat Jayney je helpt :) Topmeid is het ook *als je maar niet die ene koopt :P *
Vroeg het al eerder, maar is je angst dan ook Jack-gerelateerd? Want ieder paard spiegelt op een bepaald moment. Ik heb hier een doodbrave merrie staan, maar als ik daar dag in dag uit een onzekerder iemand mee op pad stuur krijg ik haar over een half jaar ongetwijfeld een stuk minder braaf weer terug :o

Beterschap Faye :(:)

Ik duim voor je Emmy!

_____

Hier beetje saai :O Geen werk vandaag, lichaam kon keukensluit niet aan, gelukkig n collega die het kon doen.
Hier nu de zon, dus ga ik Caily maar eens even rondslingeren, het kan weer, jeej!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:42

Dan weet ik precies hoe je je voelt Fayem.. Heb door migraine ook maar 2 uur geslapen vannacht. Vannochtend ben ik wel gewoon gaan werken, nu voel ik me net een zombie...

Beterschap Jess!

Geniet ervan Lotte!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:48

@hijadeluLuna dit hangt er vanaf wanneer ik ga, ivm openbaar vervoer. Als ik met de eigenaar ga vertrek ik om 5 uur, ben ik om 6 uur bij de eigenaar, dan nog 10 minuutjes met de auto.

Terugweg heb ik bijvoorbeeld om 20.35 de trein, mis ik NET de aansluiting, moet ik een half uur wachten en ben ik dan uiteindelijk om 21:45 thuis. dan doe ik er dus langer over.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:39

fayem89 schreef:
Snackie schreef:
Faye, is dat bruine hoofdstel van noedel niks? die is diepdiep bruin

Is die te koop dan? Haha of bedoel je hetzelfde type hoofdstel?

Noed zijn vorige hoofdstel ja :j. Maar die is zwart met bruine neus en frontriem

Afbeelding

Deze geeft iets beter de kleur weer
Afbeelding

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:41

Kailonne schreef:
ja Jack toch maar te koop gezet. ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik baal van mezelf maar ik kan er niets aan doen. Met rijden ben ik nogal onzeker en vind ik het al snel spannend. Jack voelt die spanning haarfijn aan en wordt dan ook gespannen. Daardoor kan ik zelf niet meer ontspannen en dat gaat niet werken. Hij heeft echt nog nooit iets verkeerds gedaan, maar ik wil kunnen rijden zonder de spanning.

Wat voor paard zoek je dan? En wat wil je er mee doen?
Ik heb nog een hele brave merrie te koop staan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:02

Nou kom even hallo zeggen vanop mijn werk. Kailonne, zonde van Jack, maar ik heb een paard voor dezelfde reden verkocht, dus snap het wel. Zou Fred van Snowdon niet iets voor jou zijn? Hij word nog beleerd, maar kan uit ervaring zeggen dat het echt een schat is!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:18

[Sterkte en succes met de verkoop Heidy! Wat fijn dat Jayney je helpt :) Topmeid is het ook *als je maar niet die ene koopt :P *
Vroeg het al eerder, maar is je angst dan ook Jack-gerelateerd? Want ieder paard spiegelt op een bepaald moment. Ik heb hier een doodbrave merrie staan, maar als ik daar dag in dag uit een onzekerder iemand mee op pad stuur krijg ik haar over een half jaar ongetwijfeld een stuk minder braaf weer terug :o

Als ik een paard heb waar ik de spanning niet zo bij voel neem ik aan dat het beter gaat. Ik heb in het verleden nooit zo'n spanning gevoeld als nu. Dus ik ga ervan uit dat het goedkomt.

cp112: Wat voor paard zoek je dan? En wat wil je er mee doen?
Ik heb nog een hele brave merrie te koop staan

Ik zoek een paard wat gewoon heel rustig is qua karakter. ik wil er lekker mee kunnen buitenrijden. Als ik het vertrouwen terug heb ook alleen.
Ik denk dat Zuidwolde dan een probleem gaat worden, omdat ik niet overhaast te werk wil gaan. Ik wil een paar keer proefrijden.

HijadeLuLuna: welke mag ik dan niet kopen (mag via pb)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:24

Liza is een merrie waar iedereen op stapt en mee weg rijd :j Ze is zó braaf. Af en toe wel wat eigenwijs maar he, dat is tinker eigen natuurlijk :D We noemen haar hier wel eens de prinses op de erwt, zo wenst ze namelijk behandeld te worden. T'is een heerlijke knuffeldame, 1.48 hoog. Braaf gereden, 100% verkeersmak. En gewoon altijd lekker rustig, haar krijg je de kop niet snel gek. Niet beleerd voor de wagen maar denk dat ze dat zo doet.

Liza zit niet op de schopstoel, belangrijkste is dat ze naar en goed thuis gaat. Ik heb liever dat ze hier nog een paar maand staat en iemand af en toe komt proefrijden dan dat iemand haar zo meeneemt en het achteraf niet blijkt te klikken.

Daarbij komt dat ze 15 april uitgerekend is en als iemand haar koopt zonder veulen ze sowieso hier moet blijven tot in augustus :j

Je mag gerust een keer komen kijken of ze wat voor je is

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:26

Dit is ze:

Afbeelding

In winter outfit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:33

Heidy, liza is een prachtmerrie... zeker een om in overweging te nemen.
en de afstand.. ag dat zou ik voor lief nemen..

Chantal,
helaas... ik wil toch weer een hele bruine hihi :)

werk weer overleefd gelukkig.. hahaha papierwerk is af..
paardjes gedaan... bahh wat een vieze modder bak hebben we achter zeg.. maar je jongens vinden het geweldig en maken slidings heen en weer.
nu eten maken.. en straks met een vriendinnetje naar de film.. premiere van Verliefd op Ibiza...
Zie er tegen op.. maar de kaartjes heb ik vorige week al betaald :( ajaaaa komt vast wel goed.. haha

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:28

Diaz zou ik zo met mijn zoontje op stap durven laten gaan, maar als ik zelf wat onzeker ben laat ze dat merken!
Ik denk dat op zekere hoogte elk paard dat heeft, het blijven gevoelige dieren natuurlijk

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:30

Kailonne, jammer van Jack.
Ik hoop dat je een leuk nieuw baasje voor hem vind en jij ook een nieuw maatje vind waar het mee klikt :)

Liza is leuk, die foto met dat krijt is lief.