Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihihihi vaak al voor de tweede keer maar dat is dan ons onderonsje haha
ik moet ook af en toe tegen Iowa zeggen, 'Iowa je bent een tinker jij hoort kalm en rustig te zijn!' Maar ondanks haar uitspattingen verschilt ze toch wel heel erg dan mijn vorig paardje dat een warmbloed was.
Kailonne schreef:Geeft niets heb ik ook wel eens hoor!!
Ik krijg hulp van Jayney hier op bokt. Zij weet dat er bij Kanters een aantal brave beleerde tinkers staan. Dat is hier in de buurt en dan kan ik een paar keer gaan uitproberen en ook verschillende tinkers proberen.
. Had het in al die maanden zoeken op internet niet eens tegengekomen op internet tot ze mij benaderde in een pb op bokt. 
Ik ben benieuwd. Ja, beentjes wassen met betadine en insmeren kan helpen, maar met sokkenpaarden kan je er wat lastiger bij, en als ze in de modder staan is het er zo weer af 

Topmeid is het ook *als je maar niet die ene koopt
*

Geen werk vandaag, lichaam kon keukensluit niet aan, gelukkig n collega die het kon doen.Kailonne schreef:ja Jack toch maar te koop gezet. ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik baal van mezelf maar ik kan er niets aan doen. Met rijden ben ik nogal onzeker en vind ik het al snel spannend. Jack voelt die spanning haarfijn aan en wordt dan ook gespannen. Daardoor kan ik zelf niet meer ontspannen en dat gaat niet werken. Hij heeft echt nog nooit iets verkeerds gedaan, maar ik wil kunnen rijden zonder de spanning.
Topmeid is het ook *als je maar niet die ene koopt
*
Ze is zó braaf. Af en toe wel wat eigenwijs maar he, dat is tinker eigen natuurlijk
We noemen haar hier wel eens de prinses op de erwt, zo wenst ze namelijk behandeld te worden. T'is een heerlijke knuffeldame, 1.48 hoog. Braaf gereden, 100% verkeersmak. En gewoon altijd lekker rustig, haar krijg je de kop niet snel gek. Niet beleerd voor de wagen maar denk dat ze dat zo doet.

ajaaaa komt vast wel goed.. haha