Wat een mooie paardjes weer ! Diaz: Niet aanvallend, maar ik vind het zadel eigenlijk veelste groot voor haar. Weet dat het niet makkelijk is om voor een paard met z'n korte rug een zadel te vinden. Zou wel ff verder zoeken.
Van mij nog een keertje spooooky foto's Zoek het paard Kayleigh die helemaal bij de kudde mag staan.
Hier dezelfde mening over het zadel Of nog even wachten tot madam wat uitgezwaard is wellicht dat het dan beter in verhouding is of eventjes kijken voor een ander zadel. Verder veel mooie foto's gezien
Het zadellijkt groot, maar het drukpunt lijkt toch niet voorbij de laatste rib te komen. Het is moeilijk om daar op foto over te oordelen.
Resi_lover
Geplaatst: 03-10-11 20:33
24 september heb ik met hulp van Eline een kinderfeestje gegeven met Shari en Tolkien, erg geslaagd en de kinderen vonden het geweldig. Net de foto's ontvangen Phoe, wilde hengst En de groepsfoto
Mooie foto's Wilgje en stal Nijmegen, vertederende foto's gave fotoshoot Miranda, en Paradiso staat er geweldig mooi op Tolkien brave kinderponyhengst, ik vind hem gaaf Verder allemaal leuke en leuke paardjes
Hier ik en mijn kanjer in Lunteren afgelopen zaterdag. tijdens de prijsuiteiking<3 Foto gekregen en gemaakt van Silas @bokt
patrick1994
Geplaatst: 04-10-11 14:05
Afgelopen weekend in Lunteren het was zo warm maar ze deed zo goed haar best Helemaal trots Fotos zijn gemaakt door TinkerTom@bokt Super fotos
starjo
Geplaatst: 04-10-11 14:13
En deze had TinkerTom nog van mij van mn eerste proef Mooie foto's zijn het allemaal geworden