Tis spekglad buiten en veel sneeuw.
De treinen hebben minstens een uur vertraging en bussen komen vaak niet opdagen.
Ik ben er ook helemaal klaar mee, maar wil wel naar stal, dus dat word op de fiets
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oke mooi zo

gezellig bij Leon in de buurt
maar nu lekker vakantie geboekt
Britta dat heb ik nou ook altijd zegt ie moet je zoiets aantrekken en ik denk dan idd alleen maar Rollade
...
Goed geregelt zo hele winter vakantie kunnen nemen en bij ouders klussen
bij gewone tandcontrole wel 25% geloof ik
als kind zonder verdoving kies proberen trekken
het hielp toen ik hem beet
dus toen niet meer teruggegaan... en heb er tot de dag van vandaag nog nooit last van gekregen
denk dat ie wat geld nodig had of zo
mijn tanden staan Schots en Scheef maar mijn Pa vond een beugel niet nodig 
succes met verkoop ik vind hem beetje erg over the top
Of een Renault Clio Sport maar die maken ze geloof ik niet meer 

gelukkig kwam ik John tegen
een echte snelle ipv semi "stoer' 
Anita's paardjes ITP
en vriendin en bravour lekker gereden
kun je je pa/ ma niet laten bellen of andere zoeken idd... en dan wel echt een keer gaan hoor
anders worden wij boos
Ah al gebeld goed zo
nu op fiets glibberen Succes!!
zo lekker ritje
en dan nog meer bikken

kan me er nu nog niks bij voorstellen
hij wilde zelfs dat ik er maar bij moest zetten i.v.m eventuele gezinsuitbreiding
moet je nagaan
mnkortleve schreef:
hoezo helllpppp een man met een feloranje jas aan
TinkerVlot schreef:Zo even ego tussendoor we werden net gebeld dat de hond van mijn vriend niet meer beter zou worden en zijn net naar de DA gegaan om afscheid te nemen van die lieve Quinta, het ging gewoon niet meer pfffff ben er echt helemaal kapot van
En toen de DA kwam met de spuit viel ze hem bijna aan, van ik wil nog niet.... echt hartverscheurend .......
Ze was nogsteeds heel jong van geest maar het lichaam wilde niet meer
Rust zacht lieve meid we zullen je nooit meer vergeten
Sterkte meid, moeilijk om een dier te laten gaan wat nog zo graag wil..

grid schreef:Zie er ondertussen alweer enorm tegenop om Say weg te brengen... weet ook nog niet of ik dat wel ga doen... misschien wel gewoon een keer een leuke kopen ??
Al is Say dus wel een echt "moedertje" die ik dus eigenlijk ook wel graag eens echt moeder wil laten zijn en haar karakter e.d. graag in nakomeling terug zou zien...

En het is een vaars, dus ze blijft
De moeder 50% BB / 50% Limousin) is door de verkeerde stier gedekt (Belgische Blauwe i.p.v. de Limousin) dus dit kalf is 75% BB
Maar wel heeeeeel mooi!

Geniet van de buitenrit 
En Sayla wel of niet wegbrengen..... Moeilijk jah...