[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:08

Ja tis hier in het noorden vreselijk.
Tis spekglad buiten en veel sneeuw.
De treinen hebben minstens een uur vertraging en bussen komen vaak niet opdagen.
Ik ben er ook helemaal klaar mee, maar wil wel naar stal, dus dat word op de fiets :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:15

Haha succes :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:16

heb je al gebeld joyce???

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:17

Ook hallo :=

Ja gebeld :j
3 uur kan ik terecht.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:17

Daar ben k ook benieuwd naar

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:20

hahahaha ;) oke mooi zo :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:21

Toppie, komt vast wel goed meid :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:21

Vind het wel een beetje eng..

Ik wou naar school vandaag, heb ik van 12 tot 2 computeren. Ja het is goed.. Ik ga niet naar school om te computeren en dan moet ik weg voor de dokter :=

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:22

Dan kun je net zo goed thuis blijven en thuis computeren :D
Ben benieuwd wat de dokter zegt...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:26

Idd :D

Ja ik ben ook benieuwd..

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:56

Zo even ego tussendoor we werden net gebeld dat de hond van mijn vriend niet meer beter zou worden en zijn net naar de DA gegaan om afscheid te nemen van die lieve Quinta, het ging gewoon niet meer pfffff ben er echt helemaal kapot van

En toen de DA kwam met de spuit viel ze hem bijna aan, van ik wil nog niet.... echt hartverscheurend .......

Ze was nogsteeds heel jong van geest maar het lichaam wilde niet meer

Rust zacht lieve meid we zullen je nooit meer vergeten

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:00

Jeetje sterkte :(:)

Pradaatje

:(:)

WinSel

Kga naar stal, tot straks

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:06

GOeiemorgen!
Ook weer in het land der levenden, na een rare spannende week…

Mirjam, wat een gave foto’s van je paardjes!
Joyce, kom op meid, je moet gewoon echt naar de dokter! Lees dat je ook gaat, goedzo!
Lekker Eva, al vakantieplannen voor Frankrijk!
Veel plezier met je fotoshoot Carola! Is wel leuk dat er nu nog sneeuw ligt!
Cecile, je moet je er niet te druk om maken meid! Hij heeft jou nu toch! En sterkte… met het verlies van de hond!
Pfft, vanmorgen al 2 kruiwagens mest losgebikt, vanmiddag even buitenritje en dan nog meer mesten…

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:14

O Welkom nog Junia :wave: gezellig bij Leon in de buurt 8-)

Berdien als doorwerkt over 4 mnd klaar *\o/*

Lois leuke foto's *D

Eefje mallow dip :(:) maar nu lekker vakantie geboekt 8-)

:= Britta dat heb ik nou ook altijd zegt ie moet je zoiets aantrekken en ik denk dan idd alleen maar Rollade :o
Benson oxer gesprongen!! en leuk caroussel meerijden op Paard 2010 8-)

Grit hihi gelukkig niet zoenen zijn bijna allemaal best stugge mannen die daar ook niet van houden :+
en idd wij zaterdag weer naar Keulen maar zonder strooizout en sneeuw -O- ...

Wilco als huisman :D Goed geregelt zo hele winter vakantie kunnen nemen en bij ouders klussen :Y)
straks wel weer een tijd van lange dagen :\ :(:)

Ellen als goed verzekerd bent kosten bijzondere dingen niks ;)
Dagmar eigen risico geldt daar vaak niet voor tenminste bij vriendlief niet die hoefde niks te betalen :) bij gewone tandcontrole wel 25% geloof ik ;)

Tandarten pff hou stil :x als kind zonder verdoving kies proberen trekken :( het hielp toen ik hem beet O:)
Toen jarenlang met tegenzin teruggegaan (pa maakte afspraken), maar meestal weinig aan de hand gelukkig! ... Tot hij het op een dag ineens tijd vond om mijn verstandkiezen te gaan trekken, want ze kwamen door, maar hoefde niet bij Ziekenhuis dat kon hij zelf wel...
Nou als ze niet zo scheef zitten dat naar ziekenhuis moet dan laat ik ze gewoon groeien en kom ik wel terug als ik er last van krijg :o dus toen niet meer teruggegaan... en heb er tot de dag van vandaag nog nooit last van gekregen :) denk dat ie wat geld nodig had of zo >;)
Kortom mijn vertrouwen is zoek...

Maar zou wel graag eens naar orthodonthist gaan :o mijn tanden staan Schots en Scheef maar mijn Pa vond een beugel niet nodig -O-
Maar misschien dat ik dus ooit het lef heb om te gaan en met beugel ga lopen... op mijn werk zijn er nu 3 van boven de 30 en 40, dus kan er nog wel 1tje bij :P

Cecile je vent wordt volwassen :D succes met verkoop ik vind hem beetje erg over the top :=

Oeh Janet firebird leuk leuk *D
O Leon nieuwe suzuki Swift die vind ik ook erg leuk :)) Of een Renault Clio Sport maar die maken ze geloof ik niet meer -O-
Maar we houden het nu maar op 1 gezamelijke auto die trailer kan trekken hebben beide ook nog een werkauto voor de deur :=
Vroeger wilde ik altijd een mini of kever en dan hoedenplank vol knuffels enzo :') gelukkig kwam ik John tegen :D
en "later" willen we wel een leuke sportauto zoals ze vaak bij Topgear laten zien *D een echte snelle ipv semi "stoer' :=

Mirjam mooie foto's weer :z 8-) Anita's paardjes ITP *D en vriendin en bravour lekker gereden :7

Joyce :(:) kun je je pa/ ma niet laten bellen of andere zoeken idd... en dan wel echt een keer gaan hoor >;) anders worden wij boos ;) Ah al gebeld goed zo +:)+

Chantal én én...

WinSel bussen rijden niet :\ nu op fiets glibberen Succes!!

Cecile :(:)

Marleen mest losgebikt :Y) zo lekker ritje :z en dan nog meer bikken :(:)

Hier kunnen de Polen dus nog niks :\

Pff over 2 mnd alweer de 1ste veulentjes := kan me er nu nog niks bij voorstellen :o
Fee is eind april uitgerekend maar nu dus maar 1 veulie |(
Vergeef me trouwens als ik niet altijd even enthousiast over jullie x dgn dragend enzo reageer :o
Zie er ondertussen alweer enorm tegenop om Say weg te brengen... weet ook nog niet of ik dat wel ga doen... misschien wel gewoon een keer een leuke kopen ??
Al is Say dus wel een echt "moedertje" die ik dus eigenlijk ook wel graag eens echt moeder wil laten zijn en haar karakter e.d. graag in nakomeling terug zou zien...
Laatst bijgewerkt door grid op 08-01-10 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:16

Dank je allemaal :)

Ja hij word nu echt volwassen :) hij wilde zelfs dat ik er maar bij moest zetten i.v.m eventuele gezinsuitbreiding :) moet je nagaan

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:18

O Cecile da's wel erg serieus ineens := ben je dat ook van plan binnenkort dan :)

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:28

Nou we hebben het erover gehad, maar hij wil het heeeeeel graag en ik wil lekker nog even gaan genieten... :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:37

O meestal hoor je andersom... Succes dan nog met genieten! :) en hopelijk dringt ie het niet op :(:) dat is bij mijn beste vriendin gebeurd :n

Hier denken we gelukkig beide hetzelfde da's wel relaxed.

Gaat ff naar winkel :wave:

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:48

mnkortleve schreef:
Afbeelding

bedankt voor de prachtige foto's van me knolliebollies :z *-:)

de halsters gaan niet meer om , me man zei gisteren ze komen nu vanzelf , alleen zoon was er bij toen stopte dies.
de zoon weggestuurd en ze kwamen ;) hoezo helllpppp een man met een feloranje jas aan :=
dat is echt diessie :roll:
me zoon is ook bijna 2meter hihi

nogmaals dank voor de prachtige foto's

liefs anita

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:49

TinkerVlot schreef:
Zo even ego tussendoor we werden net gebeld dat de hond van mijn vriend niet meer beter zou worden en zijn net naar de DA gegaan om afscheid te nemen van die lieve Quinta, het ging gewoon niet meer pfffff ben er echt helemaal kapot van

En toen de DA kwam met de spuit viel ze hem bijna aan, van ik wil nog niet.... echt hartverscheurend .......

Ze was nogsteeds heel jong van geest maar het lichaam wilde niet meer

Rust zacht lieve meid we zullen je nooit meer vergeten

:(:)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:55

dat boek heb ik ook, erg mooi boek, weet niet of ik hem wil verkopen, denk het niet, is erg handig. ik heb hem via bol.com gekocht, zeker zn geld waard.

arm konijn..

devyn ook al zo groot!

he tv.. sterkte..

kan ik me goed voorstellen hoor grid, kan in 2009 ook niet echt blij zijn voor andere met levende veulentjes, hoe egoïstisch dat ook is.
misschien anders toch maar eens gaan kijken voor een heel leuk veulen? wel minder risico's ,kosten en kopzorgen? maar snap wel heel goed dat het juist leuk is een veulen vanaf dag 1 te kennen.

en nu ga ik weer mn bed in, ben heel erg verkouden, misselijk en heb hoofdpijn, maar verveelde me zo in bed dat ik even ben gaan bokken.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:09

Cecile... :(:) Sterkte meid, moeilijk om een dier te laten gaan wat nog zo graag wil..

Grid overtuigd me ervan dat ik niet de enige ben met rollade-verschijnsel.. Heerlijk om te weten dat je niet alleen bent! :+

Lieve foto van Anita's knollies!

WinSel die zegt dat de bussen niet rijden.. Dat beloofd wat, wij vertrekken om 4 uur richting Leeuwarden om naar de Show van het Friesche Paarden Stamboek te gaan.. Hebben wel slaapzakjes mee en een plekje geregeld in Leeuwarden bij een schoonzusje van iemand, mocht het zo hevig zijn dat we niet meer terug kunnen blijven we daar slapen.. :P

Tandartsen! Blegh! Ben denk ik 4 jaar voor het laatst geweest, nadat ik daarvoor 10 jaar niet was geweest.. Ben gewoon zoooooo vreselijk bang, en heb ook heel gevoelig gebit dus alles doet pijn.. Zelfs met 3 dagen heftige Valium-tabletten lig ik nog te huilen van angst in die stoel.. |(

grid schreef:
Zie er ondertussen alweer enorm tegenop om Say weg te brengen... weet ook nog niet of ik dat wel ga doen... misschien wel gewoon een keer een leuke kopen ??
Al is Say dus wel een echt "moedertje" die ik dus eigenlijk ook wel graag eens echt moeder wil laten zijn en haar karakter e.d. graag in nakomeling terug zou zien...

Neem je toch een Benson!! Say bij huis en kwakje word wel opgestuurd.. :P

Ga nu even spulletjes klaarzetten voor vanavond! Doeidoeiii!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:11

:wave:

Kom even aanwaaien en even wat winterse plaatjes delen:

Heerlijk uitzicht :z
Afbeelding
Let niet op dit uitzicht :=
Afbeelding
En er is eergisteren een helemaal wit kalf geboren, met zwarte uiteinden aan de oren en eyeliner :z En het is een vaars, dus ze blijft *\o/* De moeder 50% BB / 50% Limousin) is door de verkeerde stier gedekt (Belgische Blauwe i.p.v. de Limousin) dus dit kalf is 75% BB :) Maar wel heeeeeel mooi!
Afbeelding
Zal proberen later nog wat betere foto's te schieten...

Nienke op de fiets, bussen rijden niet... Hier wel, ook in het noorden, tenminste, zag net 1 voorbij rijden..

Joyce, succes bij de dokter!

Cecille :(:)

Mirjam mooie foto's :z

Eva plannen voor Frankrijk! Lekker!

Marleen mest gebikt, buitenrijden en dan nog meer mesten :(:) Geniet van de buitenrit :z

Grid geen vertrouwen in tandartsen :(:) En Sayla wel of niet wegbrengen..... Moeilijk jah...

Janet, Wilco huisman, jij hebt het goed voor mekaar!

Berdien over 4 maand klaar!

Maartje :(:)

Hoop dat ik nu een beetje bij ben :o
Ga ff huishouden.... Grrrr...