Ik heb eindelijk vandaag het zakje haren van Brian en de info op de post gedaan en gelijk betaald. Ben erg benieuwd of er wat uitkomt. Voorlopig nog even wachten begreep ik van Esme.....
cobfan
Geplaatst: 27-06-10 20:41
Zijn er al resultaten bekent? Ben zeer benieuwd ( best wel zenuwachtig) naar de resultaten en de kleuren van de door ons in gestuurde haren van onze cobs.
Het is nu wat rustiger qua wat er binnenkomt, maar dat was vorige keer ook nadat ik de batch had gestuurd. Zodra er weer resultaten zijn gaat het hier weer storm lopen verwacht ik
Pellie
Geplaatst: 28-06-10 11:47
ja dat is wel een logisch gevolg nou we wachten rustig af, het zou leuk zijn als hier ook een paar matches uitkomen.
eye4cobs
Geplaatst: 29-06-10 09:43
zijn er weer al mensen die opnieuw haren hebben opgestuurd..voor de volgende ronde ??????? ik denk dat we onze andere merrie dan ook es onder loep laten nemen ( ..de haren dan hé.. )
Ik ga haren opsturen van mijn merrie en veulen. Beide komen ze uit Engeland. Zou wel leuk zijn als er iets uit komt, maarja die kans is klein natuurlijk.
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-10 15:22
eye4cobs schreef:
zijn er weer al mensen die opnieuw haren hebben opgestuurd..voor de volgende ronde ??????? ik denk dat we onze andere merrie dan ook es onder loep laten nemen ( ..de haren dan hé.. )
Ja natuurlijk! Je mag gewoon altijd haren opsturen hoor naar me, is een eindeloos proces
Ik van zodra ik ze ontvang gaan ze ook naar jou esmeralda. Na een half jaar heb ik eindelijk van een merrie haren. (van de belangrijkste) Want ze heeft reeds een goed gekeurde zoon.
Oeh spannend..... ik heb Crosby inmiddels niet meer maar ben toch erg benieuwd of er iets uitkomt! En als ik straks een nieuwe tink krijg dan ga ik ook zeker weer mee doen!
Ik heb via ICSltd een DNA profiel laten maken van mijn merrie Pia, ik heb tevens een kleurentest op dit sample uit laten voeren. Stuur je de uitslag naar mijn adres? monique_amtink@hotmail.com