wat een leuke fotos allemaal!!! hier weer even 2 van mijn kleine meid die inmiddels groot aan het worden is
Lievemeid
Geplaatst: 08-03-10 17:40
Mijn schatje is aan het wisselen!! Kijk zijn tandjes.. En mijn blije hoofd erbij. Ik ben trots haha.
Mijn poepie...
starjo
Geplaatst: 08-03-10 18:12
Binti vriendinnetje missen , maar wordt heerlijk getroost , lief plaatje Boze Iduna Klein meisje die groot wordt Tandjes wisselen, auw wordt ook al groot dan
Mijn kleine grote vent gisteren
Als ik hem zo zie, kijgt hij toch ook al een aardige kont ,wel een lekkere kont
Muds
Geplaatst: 08-03-10 18:23
Bling bling Bing Tandjes wisselen Zoë wordt een grote meid Aaron van harte gefeliciteerd!! Binti luduvudu Maar wordt wel getroost door schattig meisje Stoere Celtic Kanppe Jill 'Kleine' meid Ayerlin Boze Iduna en knappe Katje
Nog eentje in het kader van 'kleintjes worden groot' Britt 8 weken oud
Wat een leuke foto's allemaal. Blijft genieten met al die sTinkers.
sophiatinker
Geplaatst: 08-03-10 18:50
wat wordt Britt groot starjo, mooie vent Iessie, leuk tandjes wisselen Dribbelkont, hij wordt zeker groot aaron, mooie vent Kootmiradrum, leuk koppie Celtic weekend weg xwhitneyx, leuke aftekening Ayerlin, krijgt vast een heel goed plekje stalnijmegen, lekker boos zijn, moet ook kunnen
en de rest ook zeer leuke foto´s
morrigan in training
Keet
Geplaatst: 08-03-10 19:20
Van een stalgenoot mogen ontvangen Mijn überluiwammes Lotje van de Zonnehoeve
Citaat:
In rust.. Of ik even NIET wilde storen!
JPTinkers
Geplaatst: 08-03-10 19:35
nou zo te zien heeft iedereen genoten van t lekkere weer hopelijk blijft het nu zo doorgaan en steeds warmer worden
starjo
Geplaatst: 08-03-10 19:52
Wilgje, wat een mooie omgeving om te rijden zeg, hier alleen maar drukke wegen Die foto van Patrick en jou Marja en die onderste van patrick
zoe met dr nieuwe kapsel Britt is flink gegroeid patrick lekker aan de wandel wilgje, ziet dr heerlijk uit. kan niet wachten tot ik ook daar mag rijden. ziet dr heerlijk uit met duncan, jammer dat het niet meer zo mag zijn.
mn kleine meid ook alweer 10 maanden
dr manen zijn opgegeten en er liep een haflinger langs
Vrijburg
Geplaatst: 09-03-10 11:53
mijn stoere vent......!!!!! TOMTOM.......
Vrijburg
Geplaatst: 09-03-10 11:57
nog even ravotten met floortje,het belgische trekpaard !!
Chay_Flame
Geplaatst: 09-03-10 20:35
Mooie jill weer zien langs komen En lieve kleine zoë die inderdaad naast jou toch wel erg groot lijkt Met haar lange manen Lieve britt ook weer, zo'n lief merrietje Heb even je fototopic bekeken _patrick_ en wat een prachtige foto's van jou en hem, echt super mooi, laat ook echt een vriendschap tussen jullie zien Leuke lotje, ook zo mooi
Mooie drachtige tinkermeid Geweldig schaapje ChayenFlame Wat een omgeving Wilgje.. Heel veel sterkte met het verlies van je paardje Christah Ik vind die foto's van Patrick toch altijd zo mooi (wat een kwaliteit ook) Heb weer allemaal mooie tinkers gezien hier, ik ook maar weer eens foto's van mijn kanjer plaatsen: