Hebben jullie niks anders te doen Dat gaat maar door hier
Angela ziekjes Beterschap...
Leuke foto's van Gaab gezien. Hij ziet er super uit Denise...
Prachtige foto's Sita! Wat een schatje dat kalfje! En Bowen is fantastisch! Prachtige foto!
Maya Nico weg gebracht naar de opfok. Leuke foto's! Gave draf heeft hij
Diversen naar een wedstrijd begrijp ik... Verder weinig blijven hangen Alleen nog de foto's van Annique! Gaaf zijn ze zeg! O ja... fotoshoot met Clover is niet door gegaan. En Odin is leuk!
Heb het onwijs koud... Net een buitenritje met Luus gemaakt en ik mis de zomer nu al...
mnkortleve
Geplaatst: 11-10-09 16:50
Grit Mooie foto's hoor, hij heeft apparte vlekken niet strak uitgesmeerd of hoe moet ik dat omschrijven Chabo heeft er ook een paar, vind ik mooi.
Resi_lover Mooie veulies.
Maya Wat is het daar mooi zeg.
ellieellende Over jou post kunnen we niet heen lezen. Heel mooi nummer.
D_Travis Nieuwe gave ontdekt.
Vasthi Lekker weer thuis.
kuzznathalie Dan had John het goed gezien. Zielig voor de koeien.
draaakje Leuke pics hij loopt er echt op zijn gemak.
Schimpje Gefeliciteerd.
Nathalie83 Leuk een bekende gezien.
A_Pallieter Mooie pics wond ziet er netjes uit. Beterschap.
Mallow Jammer dat het slecht weer was.
Sita_ Brave poownie. Lieve foto's.
Lucy_1 Koud.
Foto van de poesjes gemaakt het was stikdonker dus hij is niet echt helder geworden.
Owen had vanmorgen bedacht dat ie wel oud genoeg was vooraf te sprenen en naar de opfok te gaan.. Hij is door de sloot naar de andere wei gegaan bij de Friezen.. Wij waren niet thuis, dus hij heeft toch een aantal uurtjes daar gestaan.. Ik zie het maar als een goede oefening..
Jeetje wat is het rustig op bokt zeg.. heb mezelf na 4 uurtjes wii-en weer achter de pc geinstalleerd en maar een paar nieuwe berichten.. Jeetje Sita, is wel laat kalfje? ofnie? Gekke Owen wou zeker ook ff fries zijn
ellieellende
Geplaatst: 11-10-09 18:52
Goedemiddag!
Ga nog lekker op het gemakkie bijlezen, want ben benieuwd hoe het met Diaz gegaan is vandaag. Zag al dat Diny lekker geslapen had in haar eigen bedje en dat er een paar lastige puber paardjes rondlopen... achossie.
Wat een klote wedstrijd vandaag zeg! Ben er uitgereden door een shetlander! Whahahahahaha Grapje hoor! Het was super georganiseerd, leuke sfeer en mooie combinaties gezien. Het deel van de shetlander is geen grapje... was zelf niet echt tevreden, Niamh had haar dag niet, en ik ook niet echt.... De jury kon het gestuntel blijkbaar wel waarderen want we waren toch nog 2e en 4e met 2x 190 punten. Trea zal vast nog uitgebreid verslag doen, maar ben dus wel verslagen door mijn leerling.... Die echt 2 ontzettend nette proeven had neergezet! 2 x 1e voor Desie en Hobje, en serieus, ze had ook echt 2x betere proeven neergezet dan ik
IngriD nog zien rijden, heerlijk om naar te kijken, zo enorm relaxed en vriendelijk! Bedankt toeschouwers! erg leuk (Leon, Arjan, Maartje, Ingrit en Ingrid) En John en Trea natuurlijk voor het helpen en rijden!!!
Puck ik leef met je mee (weet het precies er nog niet van, maar dat horen we vast later)
Lucy_1
Geplaatst: 11-10-09 18:55
Nathalie83 schreef:
Jeetje Sita, is wel laat kalfje? ofnie? Gekke Owen wou zeker ook ff fries zijn
Toen wij nog koeien hadden begon het kalveren altijd begin oktober tot en met februari/maart. En dan in mei gingen ze weer de wei op.... Dus ik zou eerder zeggen het is een vroeg kalf
T'is inderdaad rustig op bokt....
Lucy_1
Geplaatst: 11-10-09 18:56
Niamh zijn dag niet Balen meid! Maar wel een leuke dag gehad dus!
Bij ons komen de kalfjes eigenlijk het hele jaar door..
In November verwachten we er nog eentje.. Dat is voorlopig de laatste, dan komen ze van t voorjaar/zomer weer ergens.. Dan zitten we in Maart weer in de lammies..
Balen van je wedstrijd Ellen! Gelukkig wel een leuke dag gehad!
Nou, net de elementen van mijn nieuwe boekenkast uitgepakt.. Straks even kijken of ik hem in elkaar kan knutselen..
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-10-09 19:00
Gefeliciteerd Ellen, 2e en 4e met mooie punten.
Baby-koetje bij Sita
Vanmiddag nog wat zooi van de wei gehaald, ik heb nu mestvorken op m'n balkon staan
helemaal geweldig gewoon! Zo leuk en ze was zo trots, en het maar inwrijven bij mij! hahahahaha super! Maar ere wie ere toekomt, ik schop hier vast mensen mee tegen het zere been.... ze deed het ook gewoon super goed, netjes op de bordjes, keurige figuren en overgangen, regelmaat en vooral geen geruk en gepluk! en dat heb ik er weer veel zien doen vandaag.....
leuke fotos en beterschap, zijn wond ziet er netjes uit.
lief kalfje, gefeliciteerd!
heb echt een leuke dag gehad, vond het heel leuk om iedereen (weer) eens te zien. En de paardjes natuurlijk. toch gefeliciteerd met je resultaten ellieellende en desie heeft gewoon een geweldig proefje gereden. ben het ook helemaal met je eens vond het wel erg leuk alle verschillende rassen te zien
grrr
Geplaatst: 11-10-09 19:25
Super dat de wedstrijden leuk waren! En 2e is hartstikke knap, je moet maar denken dat je in ieder geval wel goed les geeft, als je leerling van je wint...
Wat een prachtig kalf Siet, ben gek op koeien!
Lieve poesjes Mirjam!
Hier gemest, en Mees heeft nog even 5 rondjes op Banbay gereden in de bak, die weer enorm z'n best deed. Ik had even geen zin in actie, dus lekker geknuffeld met paarden. Vanavond Boer zoekt Vrouw, ga ik lekker kijken...
Trea
Geplaatst: 11-10-09 19:35
Hier een trotse mama , en vol lof over Ellen die de laatste maanden veel tijd in Desie en Hobje heeft gestoken om ze zover te krijgen. Ik dacht dat ze vol stress zou zitten maar ze waren eigenlijk heel relaxed . Hobje heeft zich ook super gedragen dat kan wel eens anders zijn dan heeft hij echt shetlander streken .Desie dus 2x eerste met 194 en 198 punten. Helaas zelf geen foto's gemaakt, gewoon vergeten (stom he) John heeft nog wel een filmpje met zijn telefoon gehad maar ik weet niet hoe ik die op internet krijg. Desie hier nu moe en lekker gedoucht op de bank en optijd naar bed denk ik want die is echt moe, en morgen denk ik bepakt en bezakt met 2 lintjes en medailes en een een mooie punten lijst naar school. Goed georganiseerde gezellige dag, wie weet volgend jaar juni een keer proberen.
Fijn Diny lekker thuis, lekker uitrusten en opknappen
Draakje jou dus vandaag gezien, maar me niet eens voorgesteld en je niet eens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Sorry .
ach geeft niets, ik begreep pas na even dat jij trea was, beetje dom van me, maar het was erg gezellig! en je hebt inderdaad een dochter om trots op te zijn, echt heel knap van haar en zo leuk hoe ze zat te stralen op haar pony!