Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IK doe even me ogen dicht, tot vanavond

Dat gaat maar door hier
Beterschap...
Alleen nog de foto's van Annique! Gaaf zijn ze zeg! O ja... fotoshoot met Clover is niet door gegaan. En Odin is leuk!

2 x 1e voor Desie en Hobje, en serieus, ze had ook echt 2x betere proeven neergezet dan ik
ik leef met je mee (weet het precies er nog niet van, maar dat horen we vast later) Nathalie83 schreef:Jeetje Sita, is wel laat kalfje? ofnie? Gekke Owen wou zeker ook ff fries zijn

vond het wel erg leuk alle verschillende rassen te zien
, en vol lof over Ellen die de laatste maanden veel tijd in Desie en Hobje heeft gestoken om ze zover te krijgen. Ik dacht dat ze vol stress zou zitten maar ze waren eigenlijk heel relaxed
. Hobje heeft zich ook super gedragen dat kan wel eens anders zijn dan heeft hij echt shetlander streken
.Desie dus 2x eerste met 194 en 198 punten. Helaas zelf geen foto's gemaakt, gewoon vergeten (stom he) John heeft nog wel een filmpje met zijn telefoon gehad maar ik weet niet hoe ik die op internet krijg. Desie hier nu moe en lekker gedoucht op de bank en optijd naar bed
denk ik want die is echt moe, en morgen denk ik bepakt en bezakt met 2 lintjes en medailes en een een mooie punten lijst naar school. Goed georganiseerde gezellige dag, wie weet volgend jaar juni een keer proberen.
.
dus ik zeg FOTO'S!!