Sterkte met je been.

Beetje laat maar ik geef je nog even een schouderklopje.

eefje03 Had Marien verder niet over gehouden van zijn vliegles?
Ook al zijn ze misschien groot het blijft moeilijk wel fijn dat ze gelijk iets van zich hebben laten horen..

snowdon Kan niet maken om niet te gaan ik heb het zelf op touw gezet.
Epilepstische aanvan is zeker geen pretje om te zien.
grrr En weer droog.

Sita_ Mirjam is de naam.

kuzznathalie Ik krijg na vanavond ook wel het idee dat het meer luiigheid is bij Grainey.

Ingebroken ik snap niet dat ze niet met hun gore tengels van andermans spullen af kunnen blijven.

ellieellende Volgens mij tel jij de dagen echt af.

Knoflook jammie wat zal dat lekker ruiken.

Klinkt lekker zo'n vakantie.
Gefeliciteerd met dodge.
grid Dan heb ik vast even naast je gestaan.

Bedankt voor je tip.
Ik heb al een aanbod van tinkermuts en haar bijrijdster gehad om te komen helpen op de keuring, maar ik vind het heel aardig van je dat je het aan bied mits je zou kunnen.
Hoe gaat het eigenlijk met die vriend??
Wat raar als iemand zo'n ziekte heeft om het dan te verzuimen te vertellen je breng daar toch ook andere mensen mee in gevaar.
Shira_de_koe Mogen we dan nu aannemen dat je je andere account verwijderd heb??
Trea Bedankt voor je tip.
En wat is het geworden bij de kapper?
Wat zal die vriendin balen zeg, misschien is een last minute wat?
Snowville Ik had jullie website nog niet ontdenkt, maar dat is mooi zeg

Biancaa Hoe is het verplaatsen gegaan?
Het regelen van een bruilofd kost veel energie denk maar aan de rust die je daarna heb.

Paintlinger Dat zal een heerlijk gevoel geweest zijn.

En die koeien daar hebben we hier gelukkig geen last van, moet ik wel zeggen dat we hier zwart bonte hebben en als ik dan onderweg blonde tegen kom staan ze ook raar te kijken.

Berdien Wat een leuk hondje.
draaakje Je kan het verschil echt goed zien zo.
Mallow Mooie foto.

Grit Lekker werken als het zo onzeker is.
_Rhiannon_ Dat hoop ik dus ook alleen als zij het steeds af laat weten weet ik het ook niet meer.
Als ik iemand vergeten ben even aan mijn oor trekken hoor.

Nou ik ff vanmorgen de veearts gebeld over Bravour, ik kreeg het idee dat hij aan bevangen dacht.
Ik moet eerst het flesje pijnstilling/ontstekingremmers opmaken dan kijken hoe zijn reactie is , beginnen met lichte arbeid dit omdat afvallen toch wel noodzakelijk is.
Ook besproken om hem op zand oid te zetten zodat hij minder eet hij vond dit een heel slecht idee omdat het dan misschien te snel gaat en paarden daar heel slecht tegen kunnen als ik dus niet te snel gras bij geef (ik doe aan strook begrazing) en veel hooi bij geef moet het volgens de veearts goed komen.
Ik ben vandaag bezig geweest om iemand in de buurt te vinden die me kan helpen om een trainingsschema op te stellen helaas is dit nog niet gelukt mocht iemand hier een duidelijk advies hebben graag.
Nu Grainey, gisteren bezig geweest samen met iemand en echt niet vooruit te branden dit hadden we al meerdere keren geprobeerd.
Vanavond heb ik haar een halster omgedaan en ben met haar gaan lopen waar mijn man net gemaaid had ze vond het spannend ik had nu een vrij lange zweep met een blauwe plastic zak er aan meegenomen zodat als ik er naast liep ik daarmee bij haar achterhand kon komen, stappen aan de hand ging prima nu ineens draven ook,wel vrij snel we zijn zo'n 800 meter naar achteren gegaan en op wat blazen en snuiven na ging het eigenlijk vrij goed.
De terugweg was iets minder, eerst ging het nog wel maar op een gegeven moment ging ze draven en toen galoperen en toen was ik haar kwijt het touw sneed door mijn handen en ik had geen houvast meer.
En ja wie is er eerder voor zij of ik, ik heb mijn man gebeld en die is voor gaan staan zodat ze de weg niet op kon, maar ze ging naar de andere paarden.
Mijn man wou haar al in de wei doen maar ik wou het even goed afronden en we zijn toen nog even een stukje gaan lopen en dat ging goed ik heb haar daarna in de wei gezet.
Devynn was al die tijd bij haar dus het was niet zo dat ze naar hem wou, ik kan wel merken dat ze zich heel erg aan andere paarden hecht.
Ik heb wel vaker gehad dat ze wel liep, maar dan ineens een dag later geen stap meer ik vind het moeilijk wat ik er mee aan moet.
Ik heb iemand nodig met gevoel voor dit soort dingen.
Ik ga morgen avond maar weer proberen ik zal nu de draadjes goed dicht doen zodat ze in ieder geval niet de weg op kunnen, maar wat zou wijsheid zijn, halster, touwhalster of hoofdstel (die ze praktisch nooit omgehad heeft)??
Welterusten voor degene die naar bed gaan.
Als iemand tips heeft laat ze vooral horen.