Haha wat een geweldige verhalen gister
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, over 2 uurtjes weer weg, en op naar Breda om naar een debrief te gaan over de uitzending!
.
snowdon schreef:Wat is je hyves?
Ik zal zo eens hyves opengooien, Enya was ook van jullie toch? Die met dat koppie wat zo verrekte veel op Pablo leek? Leuk dat ze nog samen staan dan!

. Beide deuren zitten elke ochtend dichtgevroren. Gisteren was het zo erg dat hij het tussenschot eruit moest schroeven (het is een caddy) om zo via de achterkant naar binnen te komen.Grit schreef:Goeiemorguh!!
Ach Snowville, ben je toch al weer de goede kant op richting huis. Of moet je daarna weer terug??
Druk weekend in het vooruitzicht??
en nee daarna ga ikniet meer terug! Dan is het lekker op naar huis 

(op diezelfde zolder)
) die dropte een overdosis speeksel
die is dus weer terugdropte
en hij knapte daar dus nieteens op af
achteraf kun je er om lachen
grid schreef:Ennuh hier niet alleen zoenen als iemand op de bank lag te slapen(op diezelfde zolder)
Vreselijkste zoen ooit was van een jongen die ik echt hélemaal geweldig vond (misschien wel teveel opgehemeld in mijn gedachten) die dropte een overdosis speeksel
die is dus weer terugdropte
en hij knapte daar dus nieteens op af
![]()
Ennuh Arjan geloof dat er al diverse bokkers zijn die genoeg munitie hebben voor die dagachteraf kun je er om lachen
Had ik niet achter jou gezocht!

leon ach ja je bent jong en je wilt wat ennuh wel met vast vriendje