Te gek dat silas bij jp staat.Mabel,ylean en lizzy zijn regelmatig te zien in oudgastel. Ylean met rene zijn zaterdag as te zien bij de cow clinic. effe een foto van ylean met mijn dochter nicky.
dank je.Ze zit ook goed in haar vel.Ze staat hele dagen in de wei.Ze maakt bosritten het gaat steeds beter met haar en op zaterdag bij j.p.in de les.Ze tilt nu uit zich zelf haar achterbeen al op als ik die wil uitkrabben.
Bij tinkergeklets staan nog 3 andere foto's. Ik wil er graag 1 op canvas doek laten drukken maar weet nog lang niet welke dat moet gaan worden. Ze hebben allemaal iets.
mabellean: oh wat een foto , oeps....hahahhaha niet echt voordelig hahahah....wel heerlijk om even te zien, mis hem enorm cow clinic is goedd bevallen dus
Heb vanmiddag de camera weer meegenomen. Mijn meiden staan nu met zijn 3-en. De merries van Alexander en pensionruintje Pelias zijn naar een andere wei gegaan, zodat Willy rustig kan integreren in een kleinere kudde. Het rode-wormen en spoelwormen gevaar is inmiddels geweken.