Gaat allemaal best hard al, Darlah is ook alweer ruim 3 maanden drachtig.. nog 8 te gaan. Ik heb nu al zó de zenuwen als ze dan maar thuis staat, dan komt het vast wel goed. Bevalling maak ik me niet zo'n zorgen om(darlah beviel dit jaar ook héél snel en gemakkelijk), ben alleen zo bang dat het in het vlies blijft zitten, dat ze stiekem bevalt als we er net niet bij zijn, zo is Kyennah ook gestikt.. brrr, nog niet teveel aan denken.
trouwens weer best een hoop bokttinks drachtig voor komend jaar, spannend weer!
nu viane alles zo goed doorstaan heeft ga ik even op zoek naar een goede partner voor volgend jaar, keus is beperkt aangezien het ki moet zijn, veel sok moet hebben, minimaal 1.50 moet zijn. en veeel manen enzo moet hebben,
bubblegum, Riana en Mariska van harte gefeliciteerd!!! nu lang wachten, maar eens komt het veulen (dat zie je maar bij Dobbel )
En Dobbel veel succes bij het zoeken van een geschikte partner, misschien de hengsten van de Irish Tinker Stable, daar staan er veel op KI.
Verder hier geen bijzonderheden, Noa is eindelijk weer aanhankelijk na haar korte sjaggo periode Ze is weer superlief en knuffelig, Heerlijk gevoel weer
balen ellepel, ja janet de favo van ludie, inderdaad die maakt een heel goede kans. ik ben ook gek van drum, maar die is niet op KI,
Ook al denk ik niet dat het haalbaar is, ik ga binnenkort WEL bij het hengstenstation babbelen. Moet alleen even passen en meten met mijn agenda, hengstenstation agenda en 't Balingehof agenda.
Iris X ITS Bandit JP . iris heeft heel lang bij ons gestaan en ik had bijna het idee dat ze niet meer hengstig zou worden , maar gelukkig werd ze het wel. veulen zou dan rond 17 juli moeten komen.
en net een mailtje gekregen van de eigenaresse van doortje , die zit nu op 19 dagen en is nog steeds niet hengstig ( ze laat niet scannen dus das minders heb ik toch niet echt een zekerheid) maar anders dan is het
doortje X ITS Bandit JP rond 30 juli uitgeteld
foto iris ( sorry bonte maar is de enige goede foto die ik van haar heb)