Ready......Steady.......GOOOOOO!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grrr schreef:Chivas houdt wel van water!!! Plaats je weer een keer foto's? Heerlijk he, zo'n klein aanhankelijk veulen, wat zoveel vertrouwen in je heeft. Hoop ook zo dat ik er volgend jaar ook een heb!
grrr schreef:Chivas houdt wel van water!!! Plaats je weer een keer foto's? Heerlijk he, zo'n klein aanhankelijk veulen, wat zoveel vertrouwen in je heeft. Hoop ook zo dat ik er volgend jaar ook een heb!
Chubby schreef:Chief is echt super! Stalhouder heeft al veel veulens meegemaakt, maar deze vind hij heel speciaal.. Omdat Chief zo makkelijk dingen oppikt en veel vertrouwen heeft.. Ik bereik heel snel heel veel met hem.. Zonder ruzies, maar gewoon met lichaamstaal en communicatie gebaseerd op vertrouwen..
Het is echter geen sulletje.. Dat heb ik donderdagavond wel gemerkt, en de dierenarts ook, toen Chief geinjecteerd moest worden met de spierverslappers.. Wat een kracht en leven zit er dan in! Wauw!
grrr schreef:Ben benieuwd naar de foto's!!! Heerlijk voor je dat je zo van hem geniet! Uiteindelijk moet hij wel verkocht, of niet?