Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar als je het nu al niet meer naar je zin hebt, dan kun je inderdaad beter op zoek naar iets anders! Wanneer verwacht je nieuws van die lopende sollicitatie?
Hoop wel straks een aanbod te krijgen. Anders moet ik tot na het weekend wachten, omdat de baas morgen een workshop heeft...
tarmine schreef:Goedemorgen
Hay Xena das lang geleden..........

Maar ik raad je wel aan om even bij een rechtswinkel o.i.d. langs te gaan. Als je echt pech hebt is het namelijk jouw woord tegen de hare en moet je alsnog de helft betalen omdat het niet duidelijk voor de verzekering is wie er 'begonnen' is. 

Leuk dat jullie er een paardje bij hebben
Een leukie 
Weinig wild zien lopen. We vertrokken in het donker maar hoefden daar de weg niet over. 
wat moet dat moeilijk geweest zijn voor je. Wel fijn dat het best gezellig was en dat ze zelf zo dapper was.
Wel een lange wachttijd zeg. ..
Wij betalen ca. 275,-- per maand aan pensionkosten.
Ik hoop dat je paps snel opknapt 
Moeilijk dat je thuissituatie op dit moment niet zo prettig is
Als het lukt qua tijd kom ik zaterdag even kijken in het tuincentrum, maar ik zit heel krap omdat we eerst Flan moeten doen en om 14.00 een familierenuie hebben. Spannend maar ook wel luxe dat Shay naar pensionstal gaat. Uiteraard komen we ook een x daar kijken/rijden
Mooi dat de dubbele longeerlijn zo goed werkt!

zie dan maar in het donker snel een zakdoek te vinden

Wij hebben gewoon de Nl talige versie. Ik vind t wel een superprogramma trouwens
Daarna losspringen over een kruisje. Dat werd uiteindelijk een inuitje van 5 hindernissen. Moest ook nog met 1 hand springen. Dat ging goed
Op stal heeft ze lekker bammetje gekregen 
en juist dat is zo belangrijk omdat je er zo veel tijd rondbrengt.

mooie foto's ook. Heel veel plezier ermee!!!!!