[TI] [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:22

Ik vind hem ook wat lang uitzien, maar als dat zo hoort maakt dat denk ik niet uit? Lijkt indd een mooie vintage look. En vintage is vaak langer.

En dankjewel :o

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:48

Hoi allemaal! Mag ik misschien met jullie mee kletsen? Ik ben sinds afgelopen woensdag de eigenaresse van een knappe tinkerdame :)

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:54

Welkom, gezellig. Wel meer vertellen over je tinkerdame!!! hahaaa.

Sansa is zoo knap. Erg gaaf die donkere manen.

Woody is dinsdag geslaagd voor zijn zwemdiploma hahaaa. We hebben bij de buren een trail parcours met waterbak. En meneertje ging er in volle draf doorheen. Daarna in volle draf op een berg zwart zand en weer het water in. Kei leuk. Woody heeft een tijdje niet zo lekker in zijn vel gezeten, maar lijkt nu weer lekker op te knappen. Gelukkig.
Storm doet het super. Wat vind hij het toch moeilijk om zijn rug niet aan te spannen. Hij maakt zich zo kort dat hij begint te staken omdat het zeer doet op zijn rug. Maar langzaam aan boeken we vooruitgang. Dus gaat goed komen. In de kar vind hij heerlijk, maar ook daar ontspant hij niet genoeg. Dus aan alle kanten werk aan de winkel hahaa

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:20

Welkom :j

En Sansa is echt een mooi veulen (jaarling) Sheryn :)

Fijn dat Woody zich beter voelt!

Olikea, je hebt groot gelijk, stap voor stap komen jullie er wel! Pretty woman was in het begin ook enorm mensschuw maar is nu echt opengebloeid op 1 jaar tijd lijkt het een totaal ander paard!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 12:23

Is Pretty woman ook een import paardje Clocloken?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:04

Jane2 schreef:
Welkom, gezellig. Wel meer vertellen over je tinkerdame!!! hahaaa.

Sansa is zoo knap. Erg gaaf die donkere manen.

Woody is dinsdag geslaagd voor zijn zwemdiploma hahaaa. We hebben bij de buren een trail parcours met waterbak. En meneertje ging er in volle draf doorheen. Daarna in volle draf op een berg zwart zand en weer het water in. Kei leuk. Woody heeft een tijdje niet zo lekker in zijn vel gezeten, maar lijkt nu weer lekker op te knappen. Gelukkig.
Storm doet het super. Wat vind hij het toch moeilijk om zijn rug niet aan te spannen. Hij maakt zich zo kort dat hij begint te staken omdat het zeer doet op zijn rug. Maar langzaam aan boeken we vooruitgang. Dus gaat goed komen. In de kar vind hij heerlijk, maar ook daar ontspant hij niet genoeg. Dus aan alle kanten werk aan de winkel hahaa

Whahha. Water & zwart zand? Benieuwd hoe hij er dan uit zag :')

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:05

Leuke vraag sheryn.
Ze kenden elkaar alle drie nog. Aranka maakte zelfs dat grommende moeders hinnikje naar noeka. Ik had het niet verwacht, maar zelfs na ruim een jaar werkt dat dus toch zo. Grappig he! Noeka zie ik regelmatig nog even onder aranka dr buik snuffelen. Aranka heeft best voernijd maar Noeka mag altijd erbij.

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:46

Olikea schreef:
Is Pretty woman ook een import paardje Clocloken?

Ja wij hebben 4 importmerries en 1 hengst vanuit Ierland. Pretty is daar 1 van.

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:48

Jane2, het is een 2jarige merrie. Gefokt in Duitsland, ik heb haar wel in NL gekocht. Helaas heeft ze bijna geen contact gehad met andere paarden en weinig aandacht gehad bij haar vorige eigenaar. Maar ze is erg lief en nieuwsgierig.
Afbeelding

Wat leuk zo'n waterbak bij de buren, haha!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:00

Jammer dat ze niet bij andere paarden is geweest, gelukkig is ze nu bij jou dan.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:03

Knap ding <3

Jane2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:19

Leuk paardje. Gaat vast goed komen.

Dott, je wil echt niet weten hoe Woody er dan uitziet hahaa. Ach ja, als hij maar lol heeft.

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 17:12

Mooi kleurtje heeft je paardje LePapillon! inderdaad erg jammer dat ze zo weinig bij andere paarden is geweest, hopelijk is ze niet te "Contact gestoord" erdoor geworden en kan ze in de toekomst toch nog aansluiting vinden bij een kudden ;)

Ik geloof dat ik inderdaad ook niet wil weten hoe Woody er daarna uitzag Jane2, maar als hij er inderdaad maar lol in heeft, niets fijners als een blij paard! :D

Nog gefelciteerd met de verjaardag van Sansa Chimello

Ik vind de rok wel mooi zo donnar maar ik houdt dan ook weer niet zo van kort... :=

en verder iedereen nog gefeliciteerd met alle knappe veulens die geboren zijn, zo heerlijk al dat kleine grut!

Hier afgelopen maandag ook lekker het bos in geweest! is uiteindelijk een rit van 2 uur 9 minuten geworden, nog net iets aan de lange kant voor Murphy, aangezien hij op de terug weg begon te staken... iedere keer als hij meende iets engs te vinden stil staan en niet meer vooruit te krijgen, totdat ik afstapte en een stukje met hem aan de hand verder liep, en als ik dan weer opstapte ging het weer 100 meter ofzo goed en dan weer stilstaan omdat iets engs was of omdat we langs een weiland met paarden stonden :roll: totdat we op het grasveld kwamen waar we ook altijd langs komen als we gewoon een klein rondje door de buurt gaan doen, toen kreeg hij ineens haast en heeft hij tot de stoplichten waar we over moeten steken om thuis te komen gedraaft.... :') maf paard...
Maar wel heerlijk genoten van het bos! altijd lekker om weer eens in het bos te zijn waar ik vroeger met de manege altijd reedt! verbaasde mij dat ik de weg op sommige plekken nog wist :P
Oh! en Murphy kan binnenkort ook op voor zijn zwemdiploma! hij gaat steeds makkelijker het water in! eerst moest ik hem echt overtuigen dat het water niet bijt, maar tegenwoordig is hij meestal zelf al nieuwsgierig naar het water! erg handig ook als je je paard onderweg in het bos wilt laten drinken! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:41

Superleuke fotos :) knap koppie

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 19:15

Gefeliciteerd met Sansa! Knappe dame!

Stoere Woody, leuk dat hij dat zo goed deed!

Wat een knapperd LePapillon! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Leuke rok Donnar. Vind hem wel mooi zo, maar ik heb er écht geen verstand van!

Leuke uitzicht foto's vanaf Woody :D

Vandaag lekker Khaleesi uitgebreid geborsteld en een stukje gewandeld. Ze is alweer bijna 3 jaar.
Afbeelding

En we hebben weer kuikentjes :D
Afbeelding

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:11

Knap meisje hoor!
Sansa is ook zo leuk!
Oh heerlijk al die ritjes!
Gijssie vandaag weer flink gesopt hopen dat ie morgen mooi wit op de hengstenshow kan verschijnen. Het is zo'n brave dodo, had m met alle vier zijn voetjes in een emmer biotex gezet, blijft hij gewoon geduldig zo staan en mij aankijken <3. Dus toen gaf ik m een plukje om op de knabbelen briest ie tevreden gaat ie heerlijk staan knabbelen. (en toen was het op ging ie tegen me murmelen van ehh O:) meer? ) <3 <3 <3

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:42

welkom papillon! En wat een knap paardje. Mooi kleurtje :)

Laughy heerlijke foto's. Lekker rondje gemaakt dus.

aaaaaahw kuikentjes! <3

Ik heb vanavond ook lekker kort ritje gemaakt. Zat niet in de planning om er een trainingsrit van te maken. Maar ze was zo voorwaarts... Dus ik dacht: we gaan draven tot ze moe is, en dat gebeurde niet :+
Eigenlijk na het instappen alleen maar gedraafd, tot aan het uitstappen.
De stukken daartussen die gestapt zijn, moest ik op mijn vriend wachten :')
Die was op mountainbike mee en kon het niet bijbenen.

Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 17:49

Mooie ronde weer!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:11

LePapillon schreef:
Jane2, het is een 2jarige merrie. Gefokt in Duitsland, ik heb haar wel in NL gekocht. Helaas heeft ze bijna geen contact gehad met andere paarden en weinig aandacht gehad bij haar vorige eigenaar. Maar ze is erg lief en nieuwsgierig.
[ Afbeelding ]

Wat leuk zo'n waterbak bij de buren, haha!

Komt ze bij danielle vandaan?

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:52

Laughy, ik hoop het ook! Dat is alleen nog even afwachten omdat de wormenkuur eerst zijn werk moet doen. Ze zat helemaal vol.. :n
Lekker zeg, zo'n bosrit! Hier alleen maar polder helaas.

Draaakje, lief die kuikentjes!

Jorretje, hoe heeft Gijs het gedaan? Ik heb even in je topic gespiekt. Gaaf paard!

Nessa, leuk dat je vriend mee was op de mountainbike! Mooi ritje heb je gemaakt.

_patrick_, Danielle heeft haar inderdaad gefokt. Ik heb toevallig gister contact met haar gezocht. Ik haar had gevonden op internet toen ik Lana haar officiële naam aan het googlen was :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:17

Handig he google dacht haar te herkennen...

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:05

Ik vind het een leuke rok hoor!

Welkom LePapillon. Knap paard heb je zeg!

Heerlijk Laughy!

Knappe Khaleesi!
Lieve kuikentjes <3

Succes op de hengstenkeuring met Gijs!

Lekkere rit Nessa!

Mijn nichtje van 14 komt hier tm dinsdag logeren (wordt woensdag weer opgehaald) en als het weer meezit heeft ze vanmiddag een rijles van mijn instructrice op Feike :) ze rijdt zelf western :j

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:09

Gijsje had er zin in :) al dat stilstaan om te soppen en poetsen, hij was blij dat ie mocht rennen en heeft zich daarom ook goed laten zien. Nu hopen dat zich dates aanmelden ;)

Afbeelding

Afbeelding

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:10

Die 2e foto <3 damn knapperd!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:17

Gijs is echt prachtig! :j

Nientsje, gezellig dat je nichtje komt. Hoop dat meevalt met het weer vandaag idd. Voorspellingen zien er aankomende dagen niet best uit. :(
Verder nog leuke plannen voor met je nichtje?

Laughy, mooie omgeving om te rijden zeg! Heerlijk!

Gisteren hele dag druk geweest het balkon katproof te maken. Poezen vonden het wel spannend voor het eerst naar buiten. :)) Vandaag schoonmaken en naar de paarden. Hoop dat meevalt met weer..