Uhm... nee niet echt, bij Balou moet eerst het welbekende kwartje vallen voordat ze iets echt toelaat en Volante laat alles lekker over zich heen komen. Al spiekt ze wel vaak bij Balou hoor Maar ze zijn allebei wel heel lekker relaxed en eigenlijk nergens bang voor. Twee toppers!
Wat een lekkerding of niet dan?!
Annikaatje
Geplaatst: 28-09-14 19:47
M'n kanjer maar weer eens posten Wat een heerlijke veulens!!
Vorige maand bezoek gehad van Fenores oude baasje en een vriendin van haar. Super mooie foto's binnengekregen Ze zijn tijdens het uploaden alleen wat minder scherp geworden.
Ja, ik ben me ervan bewust dat ze hier veel te dik was. Inmiddels is ze een stuk gestroomlijnder.
Afgelopen weekend zijn we met 17 stalgenoten (en 12 paarden) een weekend weg geweest in Kootwijk. Het was in 1 woord geweldig!! Ik zelf rij niet (meer), ik men met mijn tinker Bo, maar ze heeft zich wel heerlijk vermaakt met mijn bijrijdster en een ander stalgenootje. En wat was ze braaf!!
En nog even met mij zelf samen op de zandvlakte!
Kirsha
Geplaatst: 01-10-14 14:52
Wauw Bo lijkt echt als twee druppels water op een Tinker die ik ooit kort verzorgd heb! Alleen heette zij Kathy
Wacht, ik zie nu in je profiel dat het dezelfde is haha, wat toevallig! Ze ziet er goed uit
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 01-10-14 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
saskia_drost
Geplaatst: 01-10-14 14:53
Hahaha Dan kan het wel is dezelfde zijn! Bo heete bij haar vorige eigenaar Kathy
Prachtige merrie Alexandra Knappe Wiske en Maddy Muiron is zo gaaf aan het uitgroeien ,maar dat kan ook niet anders met zulke ouders Mooie golden oldy van Blackstar Sandocan ziet er super uit , hele knappe jongen Wat fijn dat Balou en Volanthe zo goed klikken Mooie Bo die een sprintje trekt Prachtige sokkenmonsters gezien van LBLgypsycobs Fenore die van het goede leven geniet ,ik ken het probleem van uitdijende dames
Onze 2 hengsten , Forrest van 12 jaar en Cullan van 2 jaar Ze kunnen het (tot nu toe) nog goed met elkaar vinden en zijn echt maatjes