Jessica is van Nele, en gaat mij niet om uiterlijk hoor, puur om innerlijk en willen helpen. Cat, we komen er wel uit hoor! Je krijgt morgen n berichtje terug.
@lotte,ik was de benen van eros met een beetje betadine want als de korstjes eraf vallen en er wondjes ontstaan,die meteen ontsmet zijn.dan maak ik de kootjes gelijk droog en zonodig smeer ik t in met uierzalf of sudocreme.nu zijn de meeste korsten gelukkig weg. ik heb nog geen foto van de ketting en armband,die zal ik straks wel maken.
DeCobvan
Geplaatst: 29-01-13 21:04
Snackie schreef:
Faye, is dat bruine hoofdstel van noedel niks? die is diepdiep bruin
Is die te koop dan? Haha of bedoel je hetzelfde type hoofdstel?
Hier eindelijk weer op spock gereden, in de regen, dat wel, maar dat mocht de pret niet drukken, genoten van mn vent
eerst maar even goed losgegooid, na 1,5 week stilstaan haha. en met de haf gaat t ook weer goed, die was erg hoefbevangen. maar die was buiten de bak net zo hard aan het meebokken en galoperen met Spock haha! Goed teken!
Ben de reistijd wel zat steeds van en naar Spock.. ging om kwart over 2 bij school weg, was kwart voor 8 thuis.. maargoed, elke keer dat ik er ben, weet ik weer dat k eigenlijk niet zonder hem kan
Anoniem
Geplaatst: 29-01-13 21:53
Jessica is inderdaad van mij! Wat wil je weten?
Nou Miesemuisje, jij liever dan ik
Hier is Ger zijn paddock wat overstroomt (10% ofzo). Maar gelukkig vind hij het maar al te leuk en gaat er in gaan spelen. Het zou hier weer enkele dagen droog zijn dus hopen dat het weer snel wegtrekt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-13 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Modderbadje? Nee, naar de eendjes gaan kijken die opeens door ZIJN paddock zwemmen Hij staat nog altijd hoog en droog, en elke keer als er een eendje gaat vliegen gaat hij helemaal door het lint
Gefeliciteerd Kaat! @demolenhoek Ik heb dan ene halve tinker maar als die het op de heupen heeft doet ie het niet onder van de KWPNers die er staan! Miggs staat nu onder 300 grams hij dreef onder zijn dekens uit. Maar hij mocht ff lekker rollen en spelen in de bak.
nee ik loop nog wel met jas rond.eerst maar eens van de verkoudheid af komen.bovendien kou is slecht voor mijn stem(sorry deze is me heilig en ik doe er alles voor om m goed te houden)..
Geeft niets heb ik ook wel eens hoor!! Ik krijg hulp van Jayney hier op bokt. Zij weet dat er bij Kanters een aantal brave beleerde tinkers staan. Dat is hier in de buurt en dan kan ik een paar keer gaan uitproberen en ook verschillende tinkers proberen.