Diaz is eind zomer dat ze 1 was begonnen te jeuken, toen te koop gezet, tegen de winter aan gekocht door een bokker die is begonnen met drainage etc., ze was toen echt nagenoeg kaal, ik zal eens kijken of die foto's op bokt het doen. Die bokster had haar weer redelijk op de rails uiteindelijk, maar moest haar november 2010 (toen was ze dus 2,5) vanwege plaatsgebrek weer verkopen. Toen is ze bij de bokker gekomen waar Karlijn haar weer van heeft gekost. Ik denk dat die jeuk + verhuizingen haar het een en ander gekost hebben. En daarbij, haar vader (en ook enkele broers/zussen) waren enorme laatbloeiers (paps is tussen zijn 4e en 5e nog 10 cm gegroeid!), zusje van moeders kant is ook heel lang een guppy gebleven als je het mij vraagt. Dus ik denk dat Diaz gewoon de tijd moet krijgen en dat het dan heus een prachtige zwaan gaat worden. Gelukkig heeft ze nu gewoon een vast baasje die haar volgens mij nooit meer weg zal doen

Overigens heb ik toenertijd gekozen tussen Thigor en Diaz, vanwege mijn droom om te fokken (Diaz moeder jeukt ook) gekozen voor Thig en dan later uit te kijken naar een andere merrie. Ik heb toen een paar maanden later info gevraagd over Samantha en Laura (van bokker LecyTinker), Kayleigh, Promise (bruinbonte merrie, niet van een bokker) en Mella (inmiddels van CP112),
Andrea bood me toen nog Staf aan, maar die vond ik niks, niet bont en geen volle Tinker :o Interesse bleef vreemd genoeg uitgaan naar de advertentie van deze dame,

Dus onder het mom "volg je gevoel" daar maar eens gaan kijken, en toen hoefde ik al niet meer verder te kijken.