Wij wachten nog steeds op een reactie van de KNHS of het weekend verzet kan worden. Dus nog niks is zeker. Ook moe ik even afwachten wat Evy gaat doen bij Anky. Twee weekenden was voor ons wel een hele aanslag op de werkweken....
voor mij zijn beide weekenden onmogelijk (of jullie moeten het gezellig op locatie gaan doen, voorstel Portugal, maar dan wel 1 en 2 september anders kan ik nog niet mee doen ) Moet echt daar een internet kaart zien te krijgen zodat we (Dees en ik) toch mee kunnen genieten in september.
Hier kan het beide weekenden wel, dus we horen wel wat het gaat worden, hebben er nu al zin in...
linnnde
Geplaatst: 26-05-12 21:32
Bellatrix schreef:
Klein meisje? Wat voor kleur shirt had ze aan?
nee bijna 1.80, ze had zwart pikeur jasje aan en daar onder gewoon witte wedstrijdblouse
Angeliekje
Geplaatst: 27-05-12 14:45
Ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt, en heb besloten dat ik in september voor de allereerste keer zélf mee ga doen met Anouk (beginnende met een A proefje ) Ik hoop niet dat ik in september spontaan in huilen uitbarst van de zenuwen vanwege mijn wedstrijdangst Nu maar vast een outfit bij elkaar sparen, en flink oefenen!
ja ze hebben hem vandaag gebracht Ik kan iig heel veel van m leren, hij kan ontzettend goed springen, nu ik nog wel vind ik crossen onwijs gaaf dus kan niet wachten om dat eens met m te doen
Deze week doen we t iig rustig aan, eerst elkaar eens leren kennen
Heb al helemaal zin in September! Het is zo goed bevallen! Als het het weekend van 9 September word is het voor mij minder een probleem omdat ik na dat weekend toch 3 weken vakantie heb Dus die dagen ervoor kunnen ze er dan nog wel aan plakken Dat weekend ervoor moeten we op de zaak even kijken of het gaat, want me collega wilde waarschijnlijk vrij in dat weekend..