Iron will is een superlief beest hihi ! het is geen echte tinker zijn vader is namelijk bonte willem, maar zijn moeder is wel een tinker ! jammergenoeg rij ik er niet zo vaak op, will is nogal sterk voor mij . en jammergenoeg zijn zijn manen er nu zowat allemaal af, omdat een hengst die bij ze in staat een keer in will zn vlechten heeft gegeten heeeeel zonde maarja .
Geplaatst: 02-10-11 20:27
Ivonkje heeft er zoals altijd weer pracht foto's van gemaakt. gaaf halster leon!! iedereen vandaag lekker op pad geweest met de peerdjes??
Gezin's foto met trouwe Buddy
TinkerTom
Geplaatst: 02-10-11 20:52
Gaaf Dees! heerlijk plaatje!
Gaaf halster Leon!! staat goed
Patje die zich weer wat beter voelt!
En ik zag Divano langskomen
Paradiso heeft vandaag model gestaan bij een fotograven meeting op het cadettenkamp in Breda/teteringen hij heeft zich echt als een model gedragen Op het eind nog wat rijfoto s gemaakt en Naomi wilde ook graag even op de foto! ondanks dat ze eigenlijk geen gelopje durfde wist ik haar toch te overtuigen dat ze het best kon en toen deed ze het toch maar even mooi! Braaf ding! Ben helemaal trots!!
Resi_lover
Geplaatst: 02-10-11 21:45
Wat stoer TT Patrickje lekker vrolijk Oeh, dat halster staat Snow goed Leon! Voor Z'n dochter net te groot, maar zo te zien ook niet op het kleinste maatje Ben benieuwd naar de foto's van jullie fotomeeting Nathan en Sierra in de mist
Wel op kleinste gaatje.... jammer he? Maar staat Snow inderdaad goed en past net! Is maat Full, valt als Extra Full
Knappe familiefoto's!
Mooooooooooooie Iowa!
Paradiso heeft een mooie pruik er op Stoere Naomi!
JPTinkers
Geplaatst: 02-10-11 22:06
die foto's met kleine tim echt geweldig knappe iowa weer eens gezien paradiso met kleine meid op stap mooi halster leon heerlijk om patje vrolijk te zien
vandaag oa bij Gerda geweest en even op Aaron mogen zitten
en ik met zijn zijn zus , toen frie vorig jaar ingereden werd
IndianaJones
Geplaatst: 02-10-11 23:41
voor de familiefotootjes!
Vandaag lekker genoten van het mooie weer, buitenritje gemaakt en met een groepje meiden van stal naar het waterplasje achter stal. Onze 2 "opa's" Spetter en Indy ook lekker mee!