Ravien van Weremere (van Raven dus nu ook halfzus van Falcon en O'Brayan) En Onze jarigejob, Pelgrim van Weremere
Vasthi
Geplaatst: 04-05-11 05:46
Fenore's vosbonte merrieveulen. Ik twijfel nog over de naam dus die volgt. Gisteravond om half 10 geboren
furyke
Geplaatst: 04-05-11 08:25
telkens weer genieten dit topic.
en een nieuw halfzusje van energy, wat leuk. Gefelicteerd ermee. OOk gefeliciteerd met alle andere veulens. deze tijd van het jaar is heerlijk, met al dat kleine spul. Om op te worden.
mnkortleve
Geplaatst: 04-05-11 13:24
Wat een heerlijke foto's Blijft toch genieten vooral dat kleine spul.
frangelica, lekker in de duinen tinkervlot, mooi rijden in de wei, ziet er goed uit mnkorteleve, luie casey, voelt zich lekker veilig, dacht ik zo furyke, lekker racen vasthi, mooi veulentje zeg resi_lover, mooi vlechtjes
Mijn kanjers Napraten met de jury die zeer lovend was
frangelica
Geplaatst: 04-05-11 22:32
heb nog twee hele mooie maar ff gedult tot morgen...lol en man o man wat een heerlijke tinkers komen er weer voorbij die met drie op zijn rug zwaar lachen.... en veulentje die kunnen er niet genoeg op staan love it !!
kels zie hem liever zonder deken lol sas hoe hou je hem zo wit ? resi lover mooie merrie leuk koppie. patrick op het strand oww lijkt me ook zo top om dat keertje te doen.... vuurtoren...mooi heel mooi beestje ! sop ik rij ook samen met een halflinger merrie lekker samen met gero buiten ze zeggen maandag weer 25 graden nou laat maar komen ben er al klaar voor !