ohh dan kan het nog wel even duren hoor. Bloedverlies kan nog makkelijk 3 dagen tussen zitten voor de weeën beginnen...
Biancaa
Geplaatst: 08-01-10 01:41
hm ik zit ondertussen 5 keer mn posten te lezen en te verbeteren, gaat echt niet lekker. Dan zit ik hier de cijfers om te draaien, is wel lastig als je soms telefoonnummers moet doorgeven
Zelfs mn smileys willen niet
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 01:44
Ojee Bianc, dat gaat niet goed......naja laten we het er op houden dat het je 1ste nacht is en dat je nog in moet komen
slaap lekekr chant, niet te hyper zijn he!!! En ja het kan ook vannacht nog hoor, volgens het boekje zou ze binnen ongeveer een uur tot 2 uur weeën kunnen krijgen! dus wel je foon aanlaten!
Dekse Eef, hihihi dat klinkt wel leuk
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 02:12
Nou de tafels zijn gedekt, op één huiskamer na, die doe ik rond 5 uur, want anders heb ik dan niks meer te doen Ga nu een pot thee maken en me installeren voor de tv... Ik kom af en toe ook achter de pc zitten hoor Tot straks Bianc
tot dalijk, daar baal ik wel van hoor, kan hier geen tv kijken
Spreek je later wel
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 03:06
Zo iedereen heeft alweer geplast voor de 1ste keer Straks nog de 2e ronde...... Ik heb mijn CSI dvd's weer mee, dus ben die voor de zoveelste keer aan het kijken. Ik heb ook nog mijn benodigdheden voor het kaarten maken meegenomen, dus dat kan ik ook nog gaan doen.
En is het bij jou rustig??? Geen nare gebeurtenissen......
Nee geen nare gebeurtenissen. Stichting Bis die verkeerd stond... of de verzorger die verkeerd stond, dat bleek later dus
Voor de rest wel redelijk rustig, ben maar eierkoeken aan het eten...
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 03:17
Hihi lekker eierkoeken....ik heb altijd vreetneigingen in mijn nachtdienst Overal staan koekjes en chocola.....errug lekker allemaal. Ik ga weer ff verder CSI kijken. Tot zo maar weer
Biancaa
Geplaatst: 08-01-10 06:19
pfff het is zo rustig dat ik koppijn ervan krijg Mijn spelletjes willen nie goed laden dus ik zit maar te wachten, snif voel me zielig
Ben benieuwd of de schoonzus van chantie al is bevallen
Hoe gaat die daar met jou Eef? Alle afleveringen al gezien...
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 06:26
Ik dacht laat ik weer eens achter de pc gaan zitten....
Das mooi balen dat de spelletjes niet goed laden, dan duurt de nacht echt heeeel lang Hier gaat het best snel, ik heb nu twee afleveringen gezien, valt mee he
Ben ook erg benieuwd of Chantal al een nieuw familielid erbij heeft
Oh er gaat weer een bel......tot zo
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 07:34
Bianc bijna klaar Ik moet nog een half uur en dan slapen
jaaa gelukkig wel! Bijna naar huis, 2 collega's zijn er al, dus hoop dat ik netjes op tijd weg kan. Ik kan helaas niet gelijk slapen, moet eerst de kids naar school brengen en dan pas slapen. Ach komt wel goed
Trusten Eef en iedereen werkse die zo gaat werken, of iedereen succes op school of wat dan ook
Beetje drukjes hier maar lees wel steeds bij hoor! Vandaag ook geen tijd om echt mee te kletsen helaas..... Morgen hopelijk weer! Dan heb ik ook de fotoshoot met Boncho!! Ben benieuwd!
Groetjes en fijne dag allemaal.
mnkortleve
Geplaatst: 08-01-10 09:30
Goedemorgen.
Eevee Bewoner overleden.
Mallow Vakantie geboekt, leuk zeg
Chanel_ Schoonzusje al bevallen???
Grit
Geplaatst: 08-01-10 09:58
Goedemorgen!!
Eefje en Bianca hebben elkaar door de nacht gekletst . Wel gezellig!