ah, al gevonden: Stal van Dinther, kantje 16, 5388 XB te Nistelrode
ik ga na de lunch even kijken. kan Odinn bijna niet loslaten, maar moet hem ook even de rust gunnen. was net fots van hem aan het maken, maar hij blijft maar achter me aanlopen. en hij is zooo lekker zacht!
draaakje
Geplaatst: 11-10-09 11:25
Snoetje Zijkant (ik weet dat ik hem er beter niet aan vast kan zetten, maar hij liep steeds achter me aan en het halster wat ik voor hem heb gekocht past niet) samen eten
Iedereen met wedstrijden vandaag: Succes! Gelukkig dat het binnen is, hier is het brrrr~!
Mooie Weremere ukkies gezien!
Maya, wat ziet het er prachtig uit op Nico's nieuwe plekje zeg! Hele reis dus!
Schimpje
Geplaatst: 11-10-09 12:57
Whhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Gaat straks bijlezen hoor maar eerst even ego!!
*Is zo blij als een... ja juist!*
Vandaag Benson voor de 2e keer in het L2 gestart, was nog een buitenconcours dus glibber-de-glibber.. Hij gedroeg zich goed, beetje voorzichtig gereden maar wat denk je, 188 punten in de tweede proef en in de eerste proef een eerste prijs met 210 punten!! Dat zijn dus 4 winstpunten vandaag...
Na 2 wedstrijden dus al 6 winstpunten en nog 4 dan mogen we M1 starten!!!
*Gaat nog even gelukzalig trots op haar paardje zitten zijn hier...*
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-10-09 13:04
Gefeliditeerd Britta!
Nathalie83
Geplaatst: 11-10-09 13:08
Vasthi lekker thuis!! Fijn!!
Odin is echt leuk!!! heb altijd nog een zwak voor ijsjes
Ik had gister personeelsuitje, met als afsluiting high thee. Lopen we dat theehuisding binnen. Collega vraagt ff waar we zijn moeten, loopt Jan Vayne voor me neus langs! Dus ik natuurlijk weer net iets te hard: ' HEY dat is Jan Vayne!' Kijkt ie nog eens lachend achterom Was wel grappig Toen we boven kwamen waar de rest van de collega's al zaten zei ik tegen hun dat hij dus beneden is. Zij met camera's naar beneden rennen Dat hoeft voor mij dan ook weer niet
Resi_lover
Geplaatst: 11-10-09 14:54
Whaha, Nathalie dat is toch die man die ook in de reclame van Unox speelde met dat té schattige kindje "PAPPA! "
Knappe Odin al helemaal thuis op z'n nieuwe plekkie
super Britta
Petra slecht in slaap komen
Ik kom net van stal, Paitti geschoren, en d'r kind kwam weer langs voor de Parreli les Ga zo de foto's op de comp zetten, eerst even m'n Wraps met komkommer, knoflookboter en een plakje kipfillet eten
zo veel bij moeten lezen, maar ben weer een beetje bij
Iedereen succes vandaag met de wedstrijden als die niet al verreden zijn!
Britta gefeliciteerd, toppers zijn jullie!
Odin ziet er super gaaf uit maartje, je hebt een kanjer aan de haak geslagen, en hij laat je ook al niet meer met rust lees ik Zo te horen ben je super blij met hem!
Nathalie, hahaha ik zou er ook niet achteraan gaan nee, zou hem niet eens herkennen denk ik!
Kreeg een lieve foto van mij en pal van stalgenootje, we stappen alweer onder het zadel, vandaag zelfs lekker buiten wezen rijden hij genoot helemaal! En ik dan ook . We hebben de laatste tijd wel wat dipjes, hij zit flink te puberen en dat is op sommige momenten best moeilijk, hij is al 100 keer verkocht geloof ik Als we weer een ruzie hadden Maar deze fotos maken dat wel weer een beetje goed
Eerst zijn wond die ziet er nu zo uit:
knap kind, als ik toutch zeg raakt hij me hand aan:
Ja, gaat zeker lekker.. We zijn nu even alleen leuke dingen aan het doen.. Het bakwerk is ze zat.. Dus even wat andere dingen. We hebben nu sinds een weekje een eigen trailer dus we kunnen op pad wanneer we willen..
Het weer is inderdaad niet al te best.. In het bos was het ook nat met vlagen..
Beterschap Annique..
Resi_lover
Geplaatst: 11-10-09 15:45
Annique
Super Shaan
Fotoshoot van clover ging niet door
grrr
Geplaatst: 11-10-09 15:45
Hele lieve foto's Annique! Vind dat halster ook echt... Een dipje hoort bij de puberteit toch, dus komt helemaal goed! Wat doettie dan precies eigenlijk? Wond ziet er ook al mooi uit! En...beterschap!
Shania dus ook erg braaf geweest in het bos, fijn hoor!
Hij heeft me nu 2 keer flink gebeten als iets hem te lang duurt, en als je dan boos word, en hem een tik in zijn hals geeft wil hij in een slechte bui gerust omdraaien en uithalen. Uiteraard pik ik dit niet, maar soms drijft het je echt tot wanhoop..... het is een schat echt waar, maar hij is gewoon heel sterk in karakter en ik ook, dat botst nog wel eens
Ik ken echt niet zonder hem, maar soms moet ik echt even mopperen sorry:P