Vriendlief is hier de tuin aan het inrichten met mooie planten! De laptop staat op de eettafel voor het achterraam dus ik kijk nu een vrolijk gekleurde tuin in met allemaal mooie planten! Ga hem maar even helpen door alles wat net gepoot is wat water te geven!
Het gaat wel redelijk met mijn gezicht, dank je.. Het blauw is weg en het is minder pijnlijk nog.. Maar er zit nog wel een lelijke schram.
De halsbandjes zijn voor 2 Golden Retrievers.. Het was niet zozeer onze eerste keuze qua honden. Maar Woensdag is een nestje geboren bij een kennis van me en ik ben helemaal gek met haar honden. Dus de keuze was snel gemaakt..
Ik heb nog geen naampjes, heb nog iets van 7 weken de tijd.. Moet ook nog 4 kattennamen verzinnen en ik twijfel ook nog steeds over de veulennaam, dus de inspiratie is een beetje op..
Over 5 weken mag ik ze uitzoeken, dan is het karakter ook zichtbaar en dan mogen ze met een week of 7 á 8 weg.. Maar omdat ik dan nog niet verhuisd ben blijven ze nog 2 weekjes langer omdat ik ze niet in mijn ouderlijk huis kan/mag houden en dan nemen we ze mee als we gaan verhuizen..