dit blijft het leukste en mooiste topic, wat een mooie paardjes hebben wij allemaal toch en wat een geweldige foto's lieve mensen!!!
starjo
Geplaatst: 02-06-09 12:51
IDD dit topic is verslavend. Altijd leuk om foto's te kijken, En wat zien alle paarden er goed uit, echte fotomodellen ook. De veullies zijn om op te vreten, heerlijk als je dat in je wei hebt lopen Die kruising van ariebren is echt leuk, ik hou d'r van En wat is Patrick al een bink aan het worden, hij is stoer.
Nog ff vervolg van het rijden op Bing afgelopen zaterdag. Ik vroeg de spaanse pas en ja hoor , knap paard snapt het gelijk
En Kind kan de was doen, wat een wereld paard
tinkert_tje
Geplaatst: 02-06-09 14:10
wat een topper starjo super ook met zo'n klein grietje erop heerlijk om te zien
wat een prachtige veulens heb je dit jaar gehad julian! En wat doet bing het goed met rijden! ziet er leuk uit! En wat een knapperds heb je bubblegum! king is echt: WAUW! broolyn is echt een poepie! En wat is wis toch mooi wit!
En hier is goed te zien wat een manen hij al heeft met zijn 3 jaar!
Kiara04
Geplaatst: 03-06-09 09:10
Wat een heerlijk,lieve,schattige,grappige foto's weer van onze geweldige Tinkies. Bij die van mij zat niet veel actie gisteravond,ze vonden het veelste warm.
Big Mac:
Kiara:
Groetjes Cindy.
kinsealy
Geplaatst: 03-06-09 09:51
Heerlijke zomerfoto's gezien! En wat sweet dat meisje op dat paardje!
M'n Black Shadow baby ( ) is vorige week alweer twee geworden.
Natuurlijk moet je zo af en toe wel even wat chickies imponeren....
JPTinkers
Geplaatst: 03-06-09 15:16
starjo
Geplaatst: 03-06-09 15:58
Julian en Leonoor onvoorwaardelijke liefde, prachtige foto's zeg Lekker ondeugende smoel heeft Max Peb, nare tijd achter de rug, maar ziet er goed uit idd Bubblegum, volgens mij staan die twee lekker te smoezen , leuke foto Pallieter al mooie lange manen
Hier nog ff een x mijn gote lieve, leergierige, super brave,dekhengst Voelt zo lekker om na 21 maanden weer eens lekker te rijden, en dan doet hij het nog braaf ook, (en dat na drie keer erop zitten)