Friesland is wel dichtbij. Maar ik zou ook zo niet weten wie ze wil. Als we een stukje weiland achter ons huis over hadden dan konden ze hierheen gebracht worden!
De 23 jarige is nog wel fit, daar word volgens mij nog mee gereden en ze is ook betuigd.. De 19 jarige kan niks meer, is net genezen van hoefbevangenheid..
Met mijn NRPS van 22 jaar maak ik ook nog lange bosritten. Dat vind hij nog superleuk! In de bak rijden moet ik hem niet meer aandoen Dan is het de hele tijd bokken haha! Of met springen word die helemaal heet! Gek
Hè, echt sneu van die oude bessies... zie ze al helemaal lopen. Waar belanden ze überhaupt als men straks daadwerkelijk zijn verhuisd en niemand meld zich? Vind het ook erg sneu dat men geen rekening houdt met deze dames vóór de verhuizing... mja, misschien noodgedwongen verhuizing... blijft erg rot!
Verder weet ik t ook niet, zulke details als in waarom krijgen we niet door helaas.. Maar die mensen doen wel hun best.. Als je vanuit Friesland al een Zeeuwse Paardenopvang aanschrijft wil je echt wel dat je diertje goed terecht komt..
Vanavond op de terugweg van de paardjes naar huis heb ik een zwaar auto ongeluk gehad. Gelukkig heb ik alleen maar een whiplash en mijn verzorgmeisje die naast me zat heeft wat spierpijn.. Die gaat morgen alsnog naar de huisarts om te kijken of ze niet ook een whiplash heeft..
Van de auto is weinig over.. Ik reed op een voorrangsweg en ben over het hoofd gezien door iemand die uit een zijstraat overstak.. Die heb ik vol op de achterkant geraakt.. Daarna ben ik ook nog op een dikke lantaarnpaal geklapt..
mijn remsporen
Gaat dus erg lekker weer hier in huize Teuntje.. Kon er nog wel bij..
XXX
Laatst bijgewerkt door DianneM op 20-07-08 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Gatverdamme Dianne... Gelukkig is de Xant vnl in elkaar en valt het met jullie nog relatief mee... Is echt een rotsmak geweest. Doe voorzichtig met je nek en zeg tegen je bijrijdster dat ze echt dr gemak even houdt...
Jezus Dianne!! Heftig! een whiplash is ook niet niks! maar gelukkig verder goed gegaan!! Ik heb een tijdje geleden precies hetzelfde gehad, ook een auto van een zijstraat die mij niet had gezien! Maar dat was een iets mindere klap als dit, al was mijn auto ook total loss! Beterschap iig!
Pluizerd is idd niet helemaal door mij opgevoed Leon, maar ik zie hem eigenlijk best vaak en kan heerlijk met hem knuffelen, opvoeden word door de mensen daar goed gedaan hoor! hij is super zindelijk (poept zelfs niet in de tuin of iets, nee dat moet echt op de kattenbak, vandaar dat er nu ook 1 buiten staat ) en voor de rest ook erg lief!
van sita en maya leuke foto's gezien, evenals een blij meisje op boncho leuk!!
ga nu slapen weltrusten!
timokyana
vergeet ik bijna helemaal te vertellen dat 1 van de 2 baby grasparkietjes bij ons een albino is. Vind het zo bijzonder. Zal eens kijken of ik hem op de foto kan zetten
Oh Dianne Meid, wat een rotklap hebben jullie gehad.... Doe rustig aan hoor!
TK... gaaf parkietjes... Was ik vroeger al helemaal gek op... Het enige huisdier wat ik kreeg van mijn ouders.... Ben benieuwd naar albino...
Heerlijke foto's van Leon gezien... mooie foto's van Angelique en Silas... Verder weinig blijven hangen... Sorry jongens en meisje... Zat er een beetje door heen en het is een beetje te druk hier om alles bij te houden...
Gistermorgen een beetje uitgeslapen en heerlijk weer eens een buitenrit gemaakt op Lucy... 's Middags mocht ik effe op Sjimmie, een tinkerruin hier in de opfok. Halfbroer van Indezz, Blaze en Baloe die hier hebben gestaan. Heerlijke pony ook..... Verder rustig aan gedaan en op tijd naar bed
Duik nu de stallen in... Waai wel weer een keer langs....