[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:03

dierenambulance even bellen? Misschien dat zij nog wat in de opvang hebben? dwz kittenmelk of een zogende moederpoes?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:07

Voor noodgevallen kun je koffiemelk gebruiken.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:13

Blackstar, jij ook van harte gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!

Oeh Janet, dat klinkt pijnlijk... Ach gut Hopelijk valt de schade mee.

Jezus zeg, Max lijkt echt als 2 druppels water Wow! Mooi paard! Fijn dat ie alles zo goed oppakt Ja

TK, wat een gave stallen zeg! Mooie omheining ook... Ziet er geweldig goed uit daar! Ja

Teuntje, ik heb geloof ik al eerder gezegt dat ik je veulen erg leuk vind, ik vind de tekening bij zijn hoofd prachtig Haha!

Fijn dat Chayenne zich wat beter gedraagt Leon Lachen

Janet, als je die melk zou geven kun je het het beste wat aanlengen met water, maar ik zou zelf ook de voorkeur geven aan suikerwater met wat zout of een scheutje koffiemelk idd tot je iets anders hebt. Mensen- en koeienmelk bevat teveel lactose, dat kunnen ze niet verwerken. Hopelijk komt ie de nacht goed door Ja

Sita, wat een prachtkat! Ze lijkt echt enorm op onze Koekie... Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb net met Elsa buiten gereden... ALLEEN. Hyper! En het was weer een jong paard Haha! Voor de mensen die Elsa niet kennen: de 3-jarige dochter van Ginger (ginger18), ben druk doende met "inrijden". Haha! Toen ik met Fleury en Brenda ben gaan rijden liep ze, vooral de 2e keer, heel dapper langs en soms zelfs voor Brenda, nergens een probleem mee en vaker schrikken van Brenda dan van iets anders Clown Leijpark in geweest, omdat ik op die route niet echt dicht langs de weg kom. Eerste stuk ging eigenlijk best goed, paar keer bij moeten tikken omdat ze begon te treuzelen, maar verder OK dan! Toen het veldje op. Het transistorhuisje met graffiti was ineens heel eng... Even laten kijken en weer verder. Aangezet in draf en 2 seconden later hing ik in mijn zadel. We waren langs een putdeksel gekomen en dat was toch wel een noodrem en een haakse bocht waard Ziek Toen Brenda erbij was heb ik d'r een paar keer opzettelijk over putdeksels heen gestuurd... Rolleyes Grote grasveldje waren jongens aan het voetballen en er liep nogal wat aan hond, dus vooral gestapt daar. Op het laatste stuk grasveld nog even een stuk laten galopperen... Ging fijn Lachen

Al met al een geslaagd ritje, ondanks dat ze erg druk en springerig was en ik morgen geheid spierpijn heb Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:15

Super dat het zo goed ging met Elsa Syl!
Enne.. Pruts is trouwens wel opgevoed met koemelk.. Tenminste.. De moeder dronk vette melk, direct uit de koe, en toen de kittens buiten hun box liepen dronken ze daar ook van.. Nu thuis wil ze alleen maar volle melk. En ze heeft nergens last van.. Raar beest.. Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:16

sylvia: knap zeg buitenritje met jong paardje. Gelukkig ging alles redelijk goed. zeker een geslaagd ritje.

Heb het katje net was water met suiker en zout gegeven. Zou ook wat koffie melk proberen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:23

Kga naar bed toe.. Morgen en zatedag nog werken en dan vakantie.. Go jij! Go jij!

Weltrusten!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:44

welterusten!
Heb het katje in de schuur gelegd, op een warm plekje. In de hoop dat de moeder nog komt.
Ga morgen gelijk naar de dierenwinkel. Hij heeft gelukkig al wat binnen gekregen.

pff morgen druk druk druk. Mijn hond komt hier, mijn ouders gaan mijn zusje van schilphol halen, moet naar de dierenwinkel, er komen nog camping gasten. pff hoop dat ik het allemaal kan bijbenen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:52

Heb je 'm zo neergelegd dat alleen de moeder 'm weg kan halen? Dus dat ie niet zelf weg kan kruipen?

Succes morgen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:20

Janet, goed bezig meid! Ik heb alleen geen verstand van kittens, dus kan je niet helpen... Clown

Siet, lief dat je vertrouwen in me hebt Clown Haha!

Syl had ik al op gereageerd Clown Tong uitsteken

Vandaag mezelf flink uitgeleefd Haha! Werk veel, dus kan ook lekker aflossen, maar kan nu ook eindelijk eens wat voor mezelf kopen. Heb mezelf schandalig verwend Haha! Eerst een paars ponyhalster met touw gezocht en gekocht voor Ellie, ze stond eerst echt van Wow! moet ik dat aan? ROFL Maar hij past netjes Ja Haha! Verder nog een nieuwe stang met vaste scharen en tongvrijheid voor Aman, kijken of deze wel goed bevalt ( Rolleyes ). Verder nog een mooi mokka-bruin sjabrak voor Aman, met daarop haar naam geborduurd... Pling en een bijpassende rijbroek gevonden en gekocht. Moest er al langer een, maar kon nooit een fijnzittende vinden, toevallig waren ze in de aanbieding, heb er diverse uitgetrokken en gepast, maar er zat er maar 1-tje fijn, dus ook meegenomen Haha! En hij matcht bij m'n sjabrak *LOL*

Een mens zou zich natuurlijk kunnen afvragen of het wel wijs is om met een paard buiten te gaan rijden wat doodsbenauwd is van trekkers en ander landbouwverkeer (als ze daar alleen langs moet) als werkelijk álle boeren aan de gang zijn om hun graszaad en tarwe binnen te krijgen. Een mens kan zich daarnaast natuurlijk ook afvragen of het wel wijs is om dan de route te nemen die pal langs de CZAV voert (waar dus al die 320.000 boeren hun tarwe komen wegen, storten en keuren). Maar je kan natuurlijk ook doen alsof je gek bent, en gewoon gaan rijden...

En het ging goehoed! Haha! Ben vooral bezig geweest om haar op de stem terug te krijgen, dus teugels om de knop, en alleen maar met stem kalmeren, tempo vertragen en schakelen. Kostte heel wat overtuiging in het begin, maar daarna reageerde er steeds beter op Haha! Leuk!!! Verder gedroeg ze zich erg fijn, heb nog op een erf staan springen en dansen, maar kon der bij dr houden. Dito voor een andere inham (toen ben ik wel even op het land gejumpt, maar dat was gelukkig kaal. Het passeren van twee containers was ook wel even diep slikken. Maar de vuurproef was, toen ze pal langs onze combine moest waar pa net begonnen was, met alleen een sloot tussen dr. Ben er compleet zijwaarts langs gegaan, maar ze deed het wel! Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:27

Vond Ellie het kleurtje niet goed? Koe Heb ik nog wel zo lang over nagedacht...

Klinkt als een heerlijk shopdagje Haha! Ben benieuwd naar je dekje en je matchende rijbroek Pling Sinds je dat dressuurzadel hebt wordt je steeds erger ROFL Klinkt super van Dewi, echt geweldig dat ze het zo goed doet! OK dan!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:38

Teuntje111 schreef:
PS; ik ga nu aardig richting de 30, das pas schrikken als je een jaartje ouder wordt Nagelbijten / Gniffelen En als mensen gaan vragen: goh, wanneer gaan jullie nu trouwen en reproduceren???

idd teuntje dat heb ik dus ook Clown dus we gaan maar niet trouwen dan hebben ze het alleen over trouwen ben je eenmaal getrouwd dan beginnen ze over kinderen te zeuren Nagelbijten / Gniffelen (naaste familie gelukkig niet)

Nagelbijten / Gniffelen Sita afrijden komt alweer dichtbij ...

Berdien ook al veel leuke cadeautjes gehad Cool veel engels Haha! en vuurkorf al aan Dromen lekker genieten in de tuin (als de rook een beetje optrekt Nagelbijten / Gniffelen)

TK zou gaaf zijn als Janeeba van die witte billen met spots zou krijgen en de rest vos Party!!
En verhuizing zit er weer op en fijn op Kyana gestapt Dromen nieuw stekkie ... Echt geweldig Cool

Janet Ach gut koppijn en pijn in schouder door lang grasmaaien ... zal een heel werk geweest zijn Whoosh! maar nu wel weer alles kort Cool
O jong katje idd zou koffiemelk met water neerzetten en hem/ haar dd nog wel in de schuur laten moeder kan best nog terugkomen Ja Knipoog of anders kijken waar nest nu is en erbij leggen ?? Is toch het handigste als het zichzelf oplost en anders idd misschien dierenamulance ?? SUCCES!!

Blazing boots Max idd duidelijk familie van Ziggy ook zo'n leukerd *LOL*

BOYAN Cool

Leon pedicure dus weer overleefd Petra erg fijn dus OK dan! jammer dat wel duur maarja als het dan ook echt goed gebeurd dan moet dat maar toch ?! Knipoog

Geld, geld! Maya heerlijk geshopt voor leuke paardendingen OK dan! ik heb dat probleem ook vaak met rijbroeken Scheve mond pas 1 passende gevonden en die toen maar meteen in 2 kleuren gekocht Haha!
ben wel benieuwd naar dat paarse halster Cool en nu dus ook een heus setje Tong uitsteken
en vuurdoop door drukke omgeving met fijn gevoel overleefd OK dan!

Sylvia ook lekker met Elsa op pad geweest Cool

Heb vandaag heel lui gedaan Bloos morgen om half 11 les en dan 's avonds wassen voor wedstrijd zaterdag Nagelbijten / Gniffelen

En dan gaat mijn laatste weekje vakantie alweer in Scheve mond

Doei! Zo Slapen Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:41

Ja Grid, ik zocht nog naar meer rijbroeken van dat merk / type. Merk wel gevonden, maar dan van een ander type of stof ofzo, die zat helaas voor geen meter... Verdrietig (en heb ook nog wel rijbroeken van hetzelfde type/stof gevonden, maar dan in maatje inieminie.... dus dat schiet ook nie top Zij zijn groot en ik is klein! )

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:44

Maya schreef:
Ja Grid, ik zocht nog naar meer rijbroeken van dat merk / type. Merk wel gevonden, maar dan van een ander type of stof ofzo, die zat helaas voor geen meter... Verdrietig (en heb ook nog wel rijbroeken van hetzelfde type/stof gevonden, maar dan in maatje inieminie.... dus dat schiet ook nie top Zij zijn groot en ik is klein! )

Nors opkijken Dat schiet idd niet op ... maar je hebt er in ieder geval al 1 gevonden die ook nog bij dekje past Cool

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:18

Goedemorgen.
Maya: fijn geshopt en zo'n braaf paard Clown zijwaarts langs een combine, knap hoor! Lachen Kan me goed voorstellen dat je trots op dr bent.
Janet : druk dagje vandaag, hopelijk kun je het allemaal bij benen.Zo te zien buiten word het vandaag nog eens errug warm ook Lachen

Vanochtend al bij de mannen geweest en in de wei gezet. Ze hadden gelukkig niets gesloopt Clown en stonden er rustig bij.
gelijk de boxen uitgemest, voorlopig mogen ze eerst eens lekker wennen en een beetje vakantie vieren op de nieuwe stek.
Iedereen een fijne dag vandaag!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:01

Doei!

Allemachtig, ik heb zo'n hoofdpijn Nagelbijten / Gniffelen Was onwijs gezellig gisteravond, dat wel. Alleen gingen de laatsten om drie uur weg Nagelbijten / Gniffelen Ik was echt kapot, slecht geslapen, vroeg op, en dan tot drie uur doorhalen.. maar het was het waard, echt een ontzettend leuke dag gehad.
Nou ga ik maar even in de zon bijkomen No Cheer

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:16

Berdien: lekker gefeest!
maya: lekker geshopt! en heerlijk gereden, klinkt super goed!
TK: mannen voelen zich wel op hun plekkie daar.

Heb vanochtend nog een keer geprobeerd om het katje in het andere nestje te leggen, en het is gelukt!!! Hij wordt geaccepteerd, en was al lekker aan het drinken. Die moeder kat heeft nu 3 kittens van haar zelf en 2 adoptie kittens!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:24

Dat is goed nieuws Janet Ja

Fijn dat het zo gezellig was Berdien Haha! Geen vrij gepland voor vandaag? Ach gut

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:25

ja ja ik leef nog heb het nog steeds erg druk
begind nu toch wel erg te trekken aan me
maar nog even door zeten dan komt het wel weer Haha!

edit wil eingelijk mijn tatoo ook nog eens af maken
die wil ik wel graag laten zetten voor het eind van het jaar Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:35

wel een beetje rsutig aan doen he rom. Maak je niet te druk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:43

Goed nieuws Janet!
Rom, take it easy he. Loop jezelf niet voorbij Lachen

Wel enigzins vrijgepland voor vandaag Sylvia, in de zin van geen werk ofzo. Maar wel met Heleen afgesproken om Jes samen te gaan doen, en ik vang samen met m'n vader achter het nog steeds verloren geld aan.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:44

wat vervelend dat het geld nog steeds niet boven water is. Maar het moet nu toch wel aangekomen zijn daar?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:59

Dus niet.. er gaat nou een betalingsonderzoek gestart worden, vader heeft met Ierland gebeld, en gaat straks ook met de Ierse bank bellen. Het kan zo ook niet langer, ik moet over drie weken al die kant op, en ik heb nog niks! Hoop dat er wat uit komt, dat geld moet gewoon boven water komen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:05

Ach gut Komt vast wel goed meid... Wanneer weten ze meer?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:48

Wat vervelend zeg, alles hangt nu gewoon van het geld af.
En 3 weken zijn zo om. Hoelang duurt dat betalingsonderzoek?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:53

Daar krijgen we over 2 dagen bericht van. Jahaa, maar ook met het weekend er nog tussendoor?
Nou ja. als er maandag nog niks bekend is ga ik wel boeken, moet ook nog een hotel daar regelen enzo.

Ga nou zometeen naar Jes, even met de Bels aan de gang, en dan samen met Heleen kijken of we Flynn mee kunnen nemen aan het zadel Haha!