Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk valt de schade mee.
Mooi paard! Fijn dat ie alles zo goed oppakt 

En het was weer een jong paard
Voor de mensen die Elsa niet kennen: de 3-jarige dochter van Ginger (ginger18), ben druk doende met "inrijden".
Toen ik met Fleury en Brenda ben gaan rijden liep ze, vooral de 2e keer, heel dapper langs en soms zelfs voor Brenda, nergens een probleem mee en vaker schrikken van Brenda dan van iets anders
Leijpark in geweest, omdat ik op die route niet echt dicht langs de weg kom. Eerste stuk ging eigenlijk best goed, paar keer bij moeten tikken omdat ze begon te treuzelen, maar verder
Toen Brenda erbij was heb ik d'r een paar keer opzettelijk over putdeksels heen gestuurd...
Grote grasveldje waren jongens aan het voetballen en er liep nogal wat aan hond, dus vooral gestapt daar. Op het laatste stuk grasveld nog even een stuk laten galopperen... Ging fijn 

Werk veel, dus kan ook lekker aflossen, maar kan nu ook eindelijk eens wat voor mezelf kopen. Heb mezelf schandalig verwend
Eerst een paars ponyhalster met touw gezocht en gekocht voor Ellie, ze stond eerst echt van
moet ik dat aan?
Maar hij past netjes
Verder nog een nieuwe stang met vaste scharen en tongvrijheid voor Aman, kijken of deze wel goed bevalt (
). Verder nog een mooi mokka-bruin sjabrak voor Aman, met daarop haar naam geborduurd...
en een bijpassende rijbroek gevonden en gekocht. Moest er al langer een, maar kon nooit een fijnzittende vinden, toevallig waren ze in de aanbieding, heb er diverse uitgetrokken en gepast, maar er zat er maar 1-tje fijn, dus ook meegenomen
En hij matcht bij m'n sjabrak 
Ben vooral bezig geweest om haar op de stem terug te krijgen, dus teugels om de knop, en alleen maar met stem kalmeren, tempo vertragen en schakelen. Kostte heel wat overtuiging in het begin, maar daarna reageerde er steeds beter op
Leuk!!! Verder gedroeg ze zich erg fijn, heb nog op een erf staan springen en dansen, maar kon der bij dr houden. Dito voor een andere inham (toen ben ik wel even op het land gejumpt, maar dat was gelukkig kaal. Het passeren van twee containers was ook wel even diep slikken. Maar de vuurproef was, toen ze pal langs onze combine moest waar pa net begonnen was, met alleen een sloot tussen dr. Ben er compleet zijwaarts langs gegaan, maar ze deed het wel!
Heb ik nog wel zo lang over nagedacht...
Ben benieuwd naar je dekje en je matchende rijbroek
Sinds je dat dressuurzadel hebt wordt je steeds erger
Klinkt super van Dewi, echt geweldig dat ze het zo goed doet! Teuntje111 schreef:PS; ik ga nu aardig richting de 30, das pas schrikken als je een jaartje ouder wordtEn als mensen gaan vragen: goh, wanneer gaan jullie nu trouwen en reproduceren???
dus we gaan maar niet trouwen dan hebben ze het alleen over trouwen ben je eenmaal getrouwd dan beginnen ze over kinderen te zeuren
(naaste familie gelukkig niet)
Sita afrijden komt alweer dichtbij ...
veel engels
en vuurkorf al aan
lekker genieten in de tuin (als de rook een beetje optrekt
)
nieuw stekkie ... Echt geweldig
koppijn en pijn in schouder door lang grasmaaien ... zal een heel werk geweest zijn
maar nu wel weer alles kort
of anders kijken waar nest nu is en erbij leggen ?? Is toch het handigste als het zichzelf oplost en anders idd misschien dierenamulance ?? SUCCES!!
Maya heerlijk geshopt voor leuke paardendingen
pas 1 passende gevonden en die toen maar meteen in 2 kleuren gekocht
en nu dus ook een heus setje
morgen om half 11 les en dan 's avonds wassen voor wedstrijd zaterdag 
Zo Slapen
(en heb ook nog wel rijbroeken van hetzelfde type/stof gevonden, maar dan in maatje inieminie.... dus dat schiet ook nie top
) Maya schreef:Ja Grid, ik zocht nog naar meer rijbroeken van dat merk / type. Merk wel gevonden, maar dan van een ander type of stof ofzo, die zat helaas voor geen meter...(en heb ook nog wel rijbroeken van hetzelfde type/stof gevonden, maar dan in maatje inieminie.... dus dat schiet ook nie top
)
Dat schiet idd niet op ... maar je hebt er in ieder geval al 1 gevonden die ook nog bij dekje past
zijwaarts langs een combine, knap hoor!
Kan me goed voorstellen dat je trots op dr bent.
en stonden er rustig bij.
Was onwijs gezellig gisteravond, dat wel. Alleen gingen de laatsten om drie uur weg
Ik was echt kapot, slecht geslapen, vroeg op, en dan tot drie uur doorhalen.. maar het was het waard, echt een ontzettend leuke dag gehad.

Geen vrij gepland voor vandaag?

Komt vast wel goed meid... Wanneer weten ze meer?