Cayusejuhh schreef:maarrrrrrr het was ook zoo komischik zei nog.. tis niet leuk voor de keuring.. maar wel voor de toeschouwers
en voor de fotograaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:maarrrrrrr het was ook zoo komischik zei nog.. tis niet leuk voor de keuring.. maar wel voor de toeschouwers
Cayusejuhh schreef:panny schreef:hihi, ik was er met dat ene veulen dat ging racen, en waar Nadine keihard om stond te lachen![]()
haha, was wel beetje jammer, maar alsnog een 2e premieooow ik schaam me.. Sorry
* hoe weet jij dat IK het was danik ken jou niet
haha *
maarrrrrrr het was ook zoo komischik zei nog.. tis niet leuk voor de keuring.. maar wel voor de toeschouwers
Tinkerloos schreef:Dat was toch dat bruine veulen??
Die ging me toch te keer!!!
Bonte schreef:Cayusejuhh schreef:maarrrrrrr het was ook zoo komischik zei nog.. tis niet leuk voor de keuring.. maar wel voor de toeschouwers
en voor de fotograaf
panny schreef:heb je daar foto's van gemaakt ?? Dat zou echt relaxed zijn, ik had zelf mijn fototoestel in mn maatje zn handen geduwd omdat ik dacht dat ik misschien maar moest helpen.

Tinkerloos schreef:Jaaaah!!Die heb ik zien vliegen hoor!!
Leek wel een arabje met die staart!!
panny schreef:DAT mormel jaa![]()
![]()
wat is ze toch lieff
[edit: komen die foto's op jou site en kan ik ze via daar bestellen ?]
Bonte schreef:panny schreef:DAT mormel jaa![]()
![]()
wat is ze toch lieff
[edit: komen die foto's op jou site en kan ik ze via daar bestellen ?]
Ja, die komen op mijn site, maar zoals hierboven staat, even geduld
panny schreef:Tinkerloos schreef:Jaaaah!!Die heb ik zien vliegen hoor!!
Leek wel een arabje met die staart!!
hahha dat doet ze altijd als ze iets leuk of spannend vind. Als we met haar lopen en die staart gaat omhoog ( ben je eigenlijk al te laat, dus als je denkt dat die staart omhoog gaat komen) moet je in actie komen haha. Net een witte vlag
Bonte schreef:
Ze had niet voor niets nr 13
Vasthi schreef:Heb even een uitslag nodig...Wie welke ruin werd er gisteren reservedagkampioen achter Mc Guigan? Was dat Silver Shadow?
Valiant schreef:bonte, toevallig ook fotos van 63, 67 en 68?
dobbel schreef:fijn dat je nu bezig bent met zuidwolde, ik ben zo nieuwschierig naar viane of je daar nog wat leuks van hebt,
maar denk wel aan je zelf he,

maar ik vond het idd een erg leuk veulen!
)