[TI] Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:20

Sorry dapperdier, netjes gedaan... Ga je ook "voor het eggie"?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:35

@ marjolein en grid: ik heb de punten,maar dat betekent niet dat ik klaar ben voor de L1 Knipoog
door HC te starten heb ik de proef een keer gereden en krijg ik van een onbevooroordeeld iemand goede feedback en commentaar.
En omdat het niet voor echt geldt, is fouten maken niet erg en kan ik zonder zenuwen alvast oefenen zodat we goed klaar zijn om voor het echt over te gaan Ja
Ik ben geen type die namelijk meteen bij 10 punten over wil, pas als ik de uitdaging mis van de klasse ( zoals nu in de B) en ik denk dat we het kunnen, ga ik over Ja
en als ik nu al meemaak dat ik vaak lage punten krijg vanwege haar gangen en kennissen die door die gangen geen punten rijden vanwege de bewegingsmonsters heb ik zoiets van, fouten maken mag, maar ik kan mij veel minder permitteren dan een beetje Jazz afstamming, en als ik ga, wil ik min of meer goed gaan.
maar de winstpunten zullen niet snel komen in de L1, dus die HC maak ik mij geen zorgen om dat ik er een misloop Clown
en dat is dus officieel 3 augustus ons eigen vertrouwde concours op loopafstand Clown

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:40

Heb je geen onbevooroordeelde instructeur Lowara? Ik durf er blind op af te gaan dat als mijn juf zegt dat we er klaar voor zijn dat we dat dan ook zijn. Mijn juf is natuurlijk ook actief ruiter en jurylid, weet niet hoe dat bij jouw instructeur zit?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:50

mijne is wel redelijk goed qua gokken,maar ik wil liever een officiele jury die mij niet kent om te beoordelen hoe we rijden en waar ik nog aan moet werken ( dit weet mijn instructrice ook wel,maar ik wil gewoon zekerheid voor mijzelf wat het niveau is zodat ik mij hierop kan instellen)
kreeg net de bevestiging binnen, ik mag 27 juli L1 starten in het HC, dus zometeen madame maar even de middengalop en het zijwaarts weer verder aanleren

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:03

Jullie gaan allemaal als een speer , goed zo.
Hoe is het met Boris? Wanneer kunnen we een Z proef verwachten?
Wij zitten in de zomerstop. De laatste wedstrijd die ik zou rijden in juni was ook afgelast vanwege het weer Boos!
Nu hebben alle paarden die ik rij vakantie.
En ik moet werken Knipoog
Succes iedereen en tot na de zomer Slapen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 15:53

Pollo al je paarden vakantie en jij aan het werk, mij is het nu precies ondersom NU heb ik tijd om vaker te gaan Haha! Ben benieuwd hoe snel je straks met Baggio weer vooruit gaat Cool
idd ook wel nieuwsgierig naar Boris *LOL* kom nadinec nog weleens op bokt? ik let er eigenlijk nooit zo goed op Bloos

WenK schreef:
Heb je geen onbevooroordeelde instructeur Lowara? Ik durf er blind op af te gaan dat als mijn juf zegt dat we er klaar voor zijn dat we dat dan ook zijn. Mijn juf is natuurlijk ook actief ruiter en jurylid, weet niet hoe dat bij jouw instructeur zit?

idd hier ook *LOL* als mijn instructrice zegt dat het kan Ja en dan oefen ik thuis gewoon een heel proefje alsof ik op wedstrijd ben en dan geeft zij aan wat goed/ minder ging enzo en werken we daar ook nog even op door tijdens de les Ja en ik ga ook niet meteen over met 10 als we er nog niet klaar voor zijn , maar dan blijf ik denk ik ook niet heel veel wedstrijden meer doorrijden Bloos dan eerst maar eens thuis doortrainen en dan weer op pad Knipoog

Ik zou dan ook niet zo snel HC starten Bloos dan ga ik liever meteen voor ECHIE Haha!

Maar ik snap je nu wel een beetje Lowara Ja Pling --> Vast succes!!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:23

dapperdier schreef:
Wooot! Als het goed is ben ik dan ook.. in gorredijk toch? Moet ik wel even proberen naar je te gaan kijken!
Welk niveau rij je?

B springen B dressuur!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:34

WenK schreef:
Sorry dapperdier, netjes gedaan... Ga je ook "voor het eggie"?

hoezo sorry.. Knipoog moet ik ook sorry zeggen dat ik zo laat weer reageer heheh...

Ja ik start afwisselend voor het eggie en onderling. Momenteel is het triest gesteld met het aantal starts in de beginnersklasse en heb ik meer aan het starten op een onderlinge. Het niveau is daar best hoog en de startkosten wat lager natuurlijk!

Grid: 19 augustus weer een officiele...
Na september gaat het nieuwe WRAN regelsysteem met levels in.. spannend, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:45

Bloos Omdat ik wel gelezen heb, maar vergeten ben te reageren... Haha!

Spannend hoor, 19 augustus weer voor het eggie... Haha!

Ik mag volgende week zondag weer, ben zo hard aan het duimen dat er iemand in de L uitvalt... Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:01

Hier is het ook dramatisch met de starts voor het eggie wat de trail betreft..
Ik was laatst alleen in mijn klasse zelfs.. Erg jammer!
Hier word dus ook weer onderling gestort.. En plus dat de wedstrijden zo ver weg zijn, minstens een 2 uur rijden, schiet het ook niet echt op. Er zijn maar 5 wedstrijden op een jaar voor het eggie in de buurt.. Dat is erg jammer.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:36

Hier zijn er wel wat meer in de planning gelukkig, maar met drie starts per onderdeel heb ik er geen zin in. Vreemd eigenlijk. ik hoop dat de nieuwe regelgeving wat meer mensne aantrekt om de sport in te gaan...
Ik neem aan dat je tink in het zuiden staat? Want hie rin het Noordne hen je Zeijen, Oosterwolde, Winschoten, Zwolle...( die laatste is mij weer te ver hihi)

Ik duim voor je mee hoor WenK!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:40

Nagelbijten / Gniffelen vandaag zat alleen het weer mee voor de rest zat er 's Ochtends al vanalles tegen Zij zijn groot en ik is klein!

Waardoor ik pas later kon vertrekken
Ik dus best veel heb moeten draven om op tijd te zijn
Toen nog een voorlezer moest scoren
Minstens 3x afgesneden werd met losrijden
Vervolgens bleek de jury geen coupon te hebben
Moest ik terug naar mijn tas
Van mijn paard afgesprongen trek in de onderste knoop van mijn jasje kapot
Doordat ik ondertussen best gestresst/ geirriteerd was kon ik er bijna niet meer op
Toen dus mijn proefje rijden
Dat ging nog best redelijk was niet ontevreden, al liep ze donderdag in de les stukken beter

Vervolgens door naar de volgende ring
Daar natuurlijk ook weer coupon af moeten geven
jury keek al niet blij
Moest meteen beginnen
Dit ging wat minder fijn mijn stress was beetje overgeslagen op Say
stap en middenstap werd bv meer dribbel dan stap
maar op zich gingen ook best veel onderdelen wel goed
vond ook mijn instructrice, die ondertussen was komen kijken

Maar dus geen winstpuntjes vandaag
1ste proef 175 pnt --> netjes commentaar en best eerlijk gepunt Ja (al had het van mij dus wel net een winstpuntje mogen zijn Haha! )
2e proef 170 pnt --> vond instructrice absoluut niet terecht: "oké zaten foutjes tussen maar ook erg goede stukken" aldus zij Knipoog . Dit was dus echt zo'n 6-en coupon en fouten dus naar beneden gepunt, maar goede dingen dus ook gewoon een 6 Scheve mond en bij diverse 5-en geen commentaar en commentaar bij galop dat onzin was (ook volgens mijn instructrice) stond galop meer sprong Rolleyes terwijl Say dat altijd juist heel netjes doet ...

Tja niks aan te doen .... Volgende keer beter Knipoog

De les donderdag ging dus echt súper de súper Hyper! dus hopelijk kan ik dat ook nog een keer in de proef laten zien Cool --> als ik mijn zenuwen in bedwang kan houden en wat minder stijf kan zitten tijdens proef enzo Bloos Nagelbijten / Gniffelen Whoosh!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:42

Ja, ik woon nog steeds in Zeeuws Vlaanderen.. Zuidelijker in NL kan bijna niet.. Clown
Dus ik ben ook wel op België aangewezen. Maar daar heb je zoveel organisaties en teams.. Ik ben een keer gestart bij de VFAR, maar ook die wedstrijden zijn allemaal Belgisch Limburg en dus ook veels te ver rijden..

Vind het niet erg om ver te rijden, maar als ik dan maar alleen aan de start kom in mijn klasse vind ik er ook niks aan.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:40

@ grid: he jammer he, zo'n 6jes jury? volgende keer hopelijk beter en ik vermoed dat je ook een beetje gestresst was door alle dingen zoals je knoopje en je coupons Ja dan rij je vaak toch wat minder he?

Hier pech.. concours van volgende week ( maar liefst 4 proeven, direct achter mijn huis) is afgelast wegens het slechte weer. Baal als een stekker, nu zit er bijna 4 weken tussen het volgende concours, en ik kan nog maar 2 keer in de B starten voordat ik naar het L1 moet

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 02:41

Hè zo weinig start lijkt me idd ook niet leuk bij die westernwedstrijden Scheve mond en té ver weg is ook nooit leuk hopen dan dat met nieuwe stelsel beter wordt Ja

Lowara schreef:
@ grid: he jammer he, zo'n 6jes jury? volgende keer hopelijk beter en ik vermoed dat je ook een beetje gestresst was door alle dingen zoals je knoopje en je coupons Ja dan rij je vaak toch wat minder he?

Hier pech.. concours van volgende week ( maar liefst 4 proeven, direct achter mijn huis) is afgelast wegens het slechte weer. Baal als een stekker, nu zit er bijna 4 weken tussen het volgende concours, en ik kan nog maar 2 keer in de B starten voordat ik naar het L1 moet

idd Ja heeft vast en zeker meegespeeld, maar als dan instructrice zegt soms een foutje maar ook goede stukken dan verwacht je toch meer Bloos
Vooral dat geen commentaar erbij en ook nog onwaar commentaar Nors opkijken daar heb je zo weinig aan Bloos
Van commentaar bij 1ste proef kan ik alleen maar leren *LOL*

Scheve mond balen van afgelasting wel vroeg--> nu begint net het betere weer en in een week kan nog best veel veranderen Ja kun je niet nog ergens bijschrijven of is het bij jullie nu ook zo rustig ivm vakantieperiode? Hier in Kring echt in juli en begin augustus niks, maar gelukkig Kring Den Bosch ook nog dichtbij en kan ik daar nog wel starten Ja

Had wel echt mazzel met het weer Cool dag ervoor nog donker en erg winderig en 's avonds regen, maar toen ik 's ochtends wakker werd stralend zonnetje, af en toe een wolk gehad maar dat was het OK dan! slecht weer had ik er nu echt niet bij kunnen hebben Nagelbijten / Gniffelen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:53

ik heb al gekeken op onze kring kalender, er was vandaag een concours, maar die heeft een onwijze wachtlijst Nagelbijten / Gniffelen
en buiten de kring gaat mij te ver, ik ga geen uur/anderhalf uur rijden om toch te kunnen starten ( en onze auto rijdt 1 op 4 Nagelbijten / Gniffelen)
terrein word niet beter deze week, er is slecht weer vorospeld en we zitten op kleigrond, dus alles staat compleet blank hier ( sop sop Lowara door de wei elke dag nu Clown )

Wanneer moet je weer opnieuw starten dan? dan kun je in ieder geval die tips van je eerste proef goed oefenen Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:13

Lowara schreef:
ik heb al gekeken op onze kring kalender, er was vandaag een concours, maar die heeft een onwijze wachtlijst Nagelbijten / Gniffelen
en buiten de kring gaat mij te ver, ik ga geen uur/anderhalf uur rijden om toch te kunnen starten ( en onze auto rijdt 1 op 4 Nagelbijten / Gniffelen)
terrein word niet beter deze week, er is slecht weer vorospeld en we zitten op kleigrond, dus alles staat compleet blank hier ( sop sop Lowara door de wei elke dag nu Clown )

Wanneer moet je weer opnieuw starten dan? dan kun je in ieder geval die tips van je eerste proef goed oefenen Lachen

Scheve mond lange wachtlijst is balen... O dacht dat het nu beter zou worden Knipoog van klei niet zoveel verstand Bloos klinkt blubberig Clown

Wow! da's een slurpende auto Nagelbijten / Gniffelen

O Hier heb je Kring Den bosch dat ligt zowat tegen Uden aan dus tussen 10-30 minuten rijden en Kring Eindhoven zou ook nog kunnen die dorpen liggen gemiddeld zo'n 30-45 minuten rijden Bloos Hebben geloof ik wel mazzel hier kwa hoeveelheid wedstrijden je kunt in principe elk weekend en soms ook nog doordeweeks avondconcoursen --> al ga ik niet graag richting Eindhoven en sommige locaties zijn ook minder fijn Bloos

Wil 22 juli weer starten Ja, maar nog ff voorlezer scoren, want dat ging afgelopen weekend ook al niet lekker Scheve mond heb liever iemand bij Haha!
idd we oefenen gewoon verder aan de dingen waar we aan kunnen werken Ja en sommige dingen zullen hopelijk nog wel komen op wedstrijd dat gaat thuis wel goed Bloos

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:22

Vandaag weer op wedstrijd geweest met celtic, 2x 7e van de 25 . en weer 2 winstpunten erbij !

Boris: M2 + 10 (grai)
Gipsy: M2 + 5 (bij ponys)
Duncan: M2 + 1 (cob)
venco M1 + 8(grai)
Baggio: M1 + 4 (grai)
Roosa: M1 + 3 (cob)
Mc-Guigan: M1 + 0
Melby: L2 +10
Kayleigh: L2 + 3
El Carino Piedro: L2 +1
Dublin: L2 + 0
St. Oliver: L1 + 11
Candy: L1 + 7
Sissi: L1 + 5 (grai)
Gryffindor: L1 + 5
Celtic Mist; L1 + 5(grai)
Tina: L1 + 1 (cob)
Mikado's Tequila: L1 + 1 (cob)
Irish Lady L1
Lowara B + 15
Gaelic: B + 14
Shelta B+7
Lisje (Esperanza's Malissa): B + 7
Macho: B + 6
Tamlin B + 4
Jack: B + 4
Twist: B + 3
Tinka: B + 4
Sayla B + 2
Kalischa: B + 1 (cob)

Springen:
El Carino Piedro: B + 5

Mennen:
Tina (cob):
M + 3 & VH + 3
marathon klasse1 : + 13

Marianne (kiss) met:
Santana:
Z + 1 & vh M + 9
Blondie:
L + 2 & vh L + 5
marathon klasse 1: +5
Tweespan Blondie en Santana,
B + 2 & vh L + 2
marathon klasse 1: + 1

Maaike met Blondie:
L + 4 & vh L + 8
marathon klasse 1: 11

Endurance:
Julie met Goodwin 4 x goed uitgelopen, 9 winstpunten, klasse 2 klaar.
Sox 34 km uitgelopen

Onderlinge dressuur:
Shelta: L1+2 ( + 1ste plaats Wisselbeker 2 jaar op rij )
Promiss (cob) B + 11
Lowara (grai) B + 11
Viane B + 4
Lonan (cob) met dobbel B + 3
Lonan (cob) met Iris F6b 222 punten , door naar F6Ainclusief theorie
Lonan (cob) met Ier B + 4
Sayla B + 2
Quincy B + 2
Silas B+2
Miss Mo B + 1
Chubby (grai) B + 5
Macho (cob) F9 + ..??
Sjimmy (cob) F5 + 0
Tommie O'Donnell (vanner) B + 1
Shayla (vanner) F4 + 0
Buster (vanner) B + 1
Ryon O'Malley (Cob) L
Cody (cob) met Yarka 157pt B groen (zonder galoponderdelen, worden ook niet gepunt)
Kit (vanner?) F1 + 1
Vasthi (vanner)
Snowdon (vanner)
Offspring (vanner)

Onderling Springen:
Boris: L (grai)
Lowara: BB en B
Snowdon (vanner)
Tommie O"Donnell (Vanner) BB
Candy

Mennen Onderling:
Snowdon (vanner): indoor marathons + vaardigheid
Mabellean (cob) : dressuur B tweespan mabel + ylean

Western officieel:
Sam (sandra H + vriend): amateur + open: trail, pleasure en horsemanschip
Blizz: WRAN C beginners: trail + pleasure
nielsd: Wran C beginners, pleausure, showmanship en horsemanship
Sita_: BAWR/VFAR Schooling; Trail

Western onderling:
Snowdon (vanner): pleasure, trail en horsemanship
Blizzard: trail, pleasure, reining
nielsd: pleasure, horsemanship
Sita_: Trail, Showmanship & Trail @ halter, Polebending
Mabellean : trail

Vaardigheid fnrs

Lonan en Iris 2 197 punten (moet 180 hebben om het te halen)

Voltige:
Piebald: D + 8 (Na NK > C)
'bettepet': basis, volgend jaar E[/quote]

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:44

vorige week weer op wedstrijd geweest 2x 2e en 2x winstpunt 188 180 pnt.

venco M1 + 8(grai)
Celtic Mist; L1 + 5(grai)
Irish Lady L1
Lowara B + 15
Shelta B+7
Lisje (Esperanza's Malissa): B + 7
Tamlin B + 6
Sayla B + 2

Springen:

Mennen:
Tina (cob):
M + 3 & VH + 3

Marianne (kiss) met:
Santana:
Z + 1 & vh M + 9
Blondie:
L + 2 & vh L + 5
B + 2 & vh L + 2

Maaike met Blondie:
L + 4 & vh L + 8

Endurance:
Sox 34 km uitgelopen

Onderlinge dressuur:
Promiss (cob) B + 11
Lowara (grai) B + 11
Viane B + 4
Sayla B + 2
Quincy B + 2
Silas B+2
Miss Mo B + 1
Chubby (grai) B + 5
Macho (cob) F9 + ..??
Sjimmy (cob) F5 + 0
Shayla (vanner) F4 + 0
Buster (vanner) B + 1
Ryon O'Malley (Cob) L
Cody (cob) met Yarka 157pt B groen (zonder galoponderdelen, worden ook niet gepunt)
Kit (vanner?) F1 + 1
Vasthi (vanner)
Snowdon (vanner)
Offspring (vanner)

Onderling Springen:
Snowdon (vanner)
Candy

Mennen Onderling:

Western officieel:

Western onderling:
Blizzard: trail, pleasure, reining

Vaardigheid fnrs

Voltige:
'bettepet': basis, volgend jaar E[/quote]

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:23

Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij wordt er nu een oude lijst gequote... Lisje staat nu sowieso al op 10 wp's ipv 7, staat ook al op pagina 61... Weet niet of er nog meer niet kloppen nu?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:16

Gefeliciteerd met jullie winstpunten Cool Go Celtic en Tamlin Rock-on, dudes!

Maar idd Say is ook al B + 3 wel opletten dat de laatste versie gequote wordt Knipoog

Ik ga voor deze keer wel ff terugzoeken en aanpassen Knipoog

[edit] als het goed is de laatste versie en heb jullie laatste gegevens ook al toegevoegd Knipoog
Citaat:
venco M1 + 8(grai)
Celtic Mist; L1 + 5 (grai)
Irish Lady L1
Lowara B + 15
Lisje (Esperanza's Malissa): B + 10
Shelta B+7
Tamlin B + 6
Sayla B + 3

Springen:

Mennen:
Tina (cob):
M + 3 & VH + 3

Marianne (kiss) met:
Santana:
Z + 1 & vh M + 9
Blondie:
L + 2 & vh L + 5
B + 2 & vh L + 2

Maaike met Blondie:
L + 4 & vh L + 8

Endurance:
Sox 34 km uitgelopen

Onderlinge dressuur:
Promiss (cob) B + 11
Lowara (grai) B + 11
Viane B + 4
Sayla B + 2
Quincy B + 2
Silas B+2
Miss Mo B + 1
Chubby (grai) B + 5
Macho (cob) F9 + ..??
Sjimmy (cob) F5 + 0
Shayla (vanner) F4 + 0
Buster (vanner) B + 1
Ryon O'Malley (Cob) L
Kit (vanner?) F1 + 1
Vasthi (vanner)
Snowdon (vanner)
Offspring (vanner)

Onderling Springen:
Snowdon (vanner)
Candy

Mennen Onderling:

Western officieel:

Western onderling:
Blizzard: trail, pleasure, reining, horsemanship

Vaardigheid fnrs

Voltige:
'bettepet': basis, volgend jaar E

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:12

de puntjes stromen weer binnen Haha!

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:24

oeps, ik heb te gehaast terug gekeken denk ik !!
mijn fout.
We hebben gisteren trouwens gereden met aan beide kanten 1 vlecht. kregen leuke reacties daarop.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:26

Ik vind mezelf wel een beetje zielig staan onderaan de dressuurlijst met 1 winstpunt Ach gut . Maar ja, ook slechts 2 wedstrijden gereden, 2 weken geleden werd het afgelast en afgelopen weekend bleef het helaas bij een wachtlijst maar dan volgend weekend eindelijk de 3e!
Als ik nu alleen al hoor dat Lowara d'r wedstrijd al afgelast is No Cheer
Offtopic gesproken: ik baal van dit censuur weer in Nederland. Ik wil lekker zomers weer, BBQ in de tuin, heerlijke bosritjes en tegelijkertijd kunnen klagen dat het zo warm is, dat er zoveel dazen zijn, dat ik weer eens aan het verbranden ben, dat de neus van Kalisch aan het verbranden is enzovoorts Koe

Wel erg fijn om te lezen dat er zoveel dressuurtinkers rondlopen op bokt!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:19

De winst punten vliegen je hier op de oren zeg! Top! Jammer grid dat jij er niet een kreeg.. zessen proeven zijn idd niet echt leuk!