Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat kan je daar ook op zeggen... het verdiend inderdaad respect om er zo mee om te kunnen gaan 
Wat kan ik nog meer zeggen...
Misschien tijd voor een serieus gesprek?
Nu springt Chub eindelijk op het juiste moment in de goede galop, ongeacht welke kant. Moeten we ineens op de volte komen rijden, actief draven en dan in galop aanspringen
Chubby schreef:Silas, wat een coole deken! Staat 'm schitterendHeb je gezien: er zit hier een meisje op Bokt met als Boktnaam Chantalsilas. In haar profiel staat dat ze gek is op Tinkers. Ken je haar?
Ik bewaar ze in zijn mapje.......dank je wel XX
Hoe is het met Damian? al zenuwachtig voor zaterdag? heel veel succes he!!!
Kijken hoe Isaatje het doet, en als Cora het vraagt/ nodig heeft, dan help ik haar ook met de paarden vasthouden, steunpaal te zijn, en eventueel voor te brengen. Heb het iig aangeboden, maar ze wist nog niet of ze me nodig had

Heb je inmiddels toestemming van de gemeente voor die zorgboerderij/boerderijcamping e.d.?
Ik zou hem dan ook thuislaten of aan de lijn doen (voorlopig). Wel balen.
. Vorige week liep ik met de hondjes vlakbij op weg terug naar huis. Aan het eind van de straat (ook op een hoek) komt er ineens een hond uit de deur gestormd en stort zich op mijn border terrier Twister. Die grauwde terug en toen kwam de eigenaresse en zei "het ligt aan mijn hond hoor". Enfin, ik zei nog zoiets als, niks aan de hand en ging door naar huis. Komt ze 3 of 4 dagen later langs met d'r hond die zo'n kap om had. Oor had ze moeten laten hechten, hond moest onder narcose en dat kostte 150€. Of ik het op mijn WA-verzekering kon verhalen of anders de helft wilde betalen. Nee dus. Haar hond viel aan, 3 of 4 dagen later komt ze langs en ik ga mijn verzekering niet oplichten. Nu lag er een briefje in de bus met een kopie van de DA-rekening, of ik er toch niet over wilde nadenken want we woonden ook zo bij elkaar in de buurt etc etc. Als ik bij mijn mening blijf gaat ze haar rechtsbijstandverzekering inschakelen. Nou ja, dat moet ze dan maar doen.
Wel zielig dat hij waarschijnlijk al enkele dagen zo rond liep.....Maar het is maar beter voor het beestje.
Het gaat steeds beter hoor ! Volgende keer kom ik eens langs jou 
Compleet andere ervaring
) Nikita, Jean en nog veeeel meer.
of
Wat ook niet te verwachten is natuurlijk , maar jullie begrijpen het wel.
En dat gaat op de stalling een stuk makkelijker dan thuis.
In de praktijk geprobeerd te brengen wat ik bij de clinic gehoord en gezien heb en gelijk een paar punten gevonden waar ik aan moet gaan werken met Shay.
)
)
voor iedereen die het nodig heeft.
.
(21, ja ja )

]