Heerlijk ritje! Al had ik wel mijn handen vol aan der. Jemig wat wilde ze graag met tempo rijden. Ik dit keer juist niet. Ben aan het oefenen laag rijden in stap, maar niet stofzuiger laag. Maar zodra ik der oppak wil ze gelijk draven En ze is hengstig... heerlijk!
Ik had vandaag weer autorijles en stopte bij stal zodat ik Feike meteen kon doen. Eventjes gereden. Hij was heel braaf en toen haalde mijn moeder me weer op
Hier juist een rit met een stuk langs een drukke provinciale weg gedaan. Ik heb menles, en een beetje oefenen in druk verkeer leek me verstandig. Hij draait z'n hoeven er niet voor om. Motoren, busjes, maakt hem niets uit. Heerlijk dier.
*zwaait* door drukte zal ik even wat minder aanwezig zijn op bokt.
Chantal proficiat met je verjaardag en met Levante Wat een leuk getekend veulen zeg
Hier is het op paardengebied rustig, paarden worden om de dag lekker rustig gereden en komen lekker veel op de wei
Na lang wikken en wegen hebben we na een check up van de DA besloten om ons hengstveulen te castreren en dit is gisteren gebeurd. Alles is goed gegaan en nu even wachten totdat alles genezen is en dan kunnen hij en Loesje in de grote kudden geintroduceerd worden
leuke foto van Cheana en Fenna hun oortjes, genieten!
En Levante is echt een knap veulentje, die stippels vind ik zo leuk
En fijn dat de kudde dan binnenkort samen kan lopen Alliende Hier zijn we ook al aan het overleggen geweest wie dit jaar bij wie in de kudde loopt, bij ons worden ze verdeeld naargelang door welke hengst ze gedekt zijn en dan nog een aparte groep die niet gedekt zijn en mijn lieve ruin Cas natuurlijk
Apollo geniet ook van het lekkere weer, elke dag even buiten spelen met mama, wanneer hij wat ouder is mag hij naar onze grote weides maar omdat daar minder schuilmogelijkheid is heb ik liever dat hij nog wat thuis staat.
En met Cas ben ik weer plannen aan het maken om het werk weer op te pakken, maar tijd hé... Het zou voor ons een groot gemak zijn als hij de trailer vlot op kan, dus daar wordt nog op geoefend. Ik wil het vooral rustig aan doen met hem, qua rijden heb ik niet zo veel schrik, ik voel me erg veilig op hem tegenover andere jonge paarden.
Sorry meiden. Van mij nu even geen bijlees. Ben de laatste tijd niet zo fit. Eten wil nieteens meer zo... hmm
Vanmiddag na mn werk meteen door naar stal geweest. Ging even rijden. Nou bij de eerste bocht lag ik er al bijna naast. Feike schrok zich een hoedje van een uit het water fladderende eend en sprong ineens opzij met een huppel en een sprong naar voren. Daar lag ik haast. Gelukkig stond meneer daarna stil zodat ik terug kon kruipen. Vriendje
Ik ben echt zo tevreden met haar ze is echt een verbetering op Cheyenne dus ben erg blij dat ze zo goed is gelukt. Ben erg tevreden met mijn eerste Bones veulen
Hoe is het met Noeka en Aranka nu? Ze herkennen elkaar zeker niet meer?
Met kleine stapjes gaan wij er wel. Vorige week mocht ik dees alleen aan haar hoofd aanraken. We hebben net een uitgebreide sessie gedaan. . En op het eind had ik een slapend paard die ik over het hele lichaam mag aaien. Ben er gewoon bij gaan zitten en toen ze zelf kwam kroelen steeds een beetje verder gegaan. Ze moet echt nog vertrouwen krijgen in mensen.. Denk dat dat wel gaat lukken.
donnar
Geplaatst: 22-04-16 11:13
Sansa is zo mooi!
Ik heb even jullie mening nodig, ik heb een nieuwe rok maar hij is wat lang. Ik vind hem wel super leuk! Ik zou hem eventueel een maatje kleiner kunnen bestellen dan is hij hoger en korter.