Ik ga me hier toch ook maar eens aanmelden Sommige van jullie zullen onze Damian misschien nog wel kennen van toen hij nog een klein mannetje was! Nu is hij alweer 12 jaar en is er het afgelopen halfjaar best wel veel gebeurd.. Zo zijn we wegens omstandigheden vertrokken van de stal waar we al 11 jaar stonden. Aangezien dit een foto topic is zal ik eens kappen met kleppen en wat foto's posten
Damian zomer 2013
Damian zomer 2014
Vasthi
Geplaatst: 19-09-14 16:44
Wat leuk om Damian weer eens te zien!
Hier wat plaatjes van Cesair en mij van afgelopen zondag op de Tinkerdagen in Leusden Springparcours, 1 pechbalkje Hindernisbaan, waar we 2e werden Puppycross, werden we ook 2e Vandaag lekker met vriendje Pim opstap geweest in de Soesterduinen
Net weer wat foto's mogen ontvangen van mn knappe Baileigh zijn gemaakt tijdens n kraambezoekje vorige week zondag en ze vroeg of ze foto's mocht maken, uiteraard
ooo snowdon dat is dus mijn fout ik gaf het door het hooi moet dus op de manen..... zal nieuwe pokon halen en dat proberen hihi .... hij is al schoft 155 en kont 157 dus genoeg pokon gegeten ,,,op naar de lange manen
frenia
Geplaatst: 24-09-14 18:03
wat een knappe jaarlingen seg
hier ook een knappe jaarling, niet meer van mij, maar wel van mij geweest natuurlijk volle broer van Zebulon ook
hunk Pendragon
hoezo overbouwd kont zit op 1m50 nu
Zou hij genoeg sok hebben?!
met grote halfzus Ofenna
patrick1994
Geplaatst: 24-09-14 19:28
Ik zal mijn knappe beebies ook even komen showen. Lavatera staat nu sinds drie weken lekker bij ons thuis en kan het heel goed vinden met onze andere veulen Cheyenne.
Cheyenne is de dochter van onze eigen merrie Shadow en tinkerhengst Bing. Lavatera is de dochter van Aleiga van Stal Kinnema en tinkerhengst Benson.
Voorste is Cheyenne de Bing dochter, achter Lavatera de Benson nakomeling.