Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat zijn pas verschrikkelijke sneeuwmannen
Beterschap trouwens!
met z'n dinnetje aan het spelen.
Vriendin van me woonde nabij Antwerpen op kot. Nu wonen we beiden noordelijkste stad van NL
Wat voor opleiding doe je? Duimen dat het zadel voor Iowa past, of anders die andere, bruin is wel gaaf hoor!
Gefeliciteerd Kaat!!
Ik heb Caily er ook op gehad, gewoon een braaf paard waarmee ik een ander wel op pad durf te laten gaan. Zou iemand graag een kans geven zoals ik die met Lady heb gehad. Maar nee, of er ook mogelijkheid was te verplaatsen, op wedstrijd te gaan op mijn kosten, dat ze alleen kwamen als ik een binnenbak regelde, en zelfs of de verzorging er ook persee bij hoorde? Echt, WTF, heb het idee maar snel laten varen. De eigenaar van Kyra heeft nog 4 paardjes waar hij een verzorgster bij wilt hebben, geen van de meiden is er momenteel langer dan een jaar, er is altijd wel wat. De meesten vinden het te ver fietsen vanuit de stad. Ik heb het jarenlang gefietst en fiets nou voor Caily net zo ver, om maar te zwijgen voor hoever ik voor Kyra reis, gezeur tegenwoordig. Zal ook wel zo zijn dat de meeste verzorgsters die wel willen op den duur een eigen paard kopen.
Wat anderen ook al zeggen, gewoon goed op zn plaats zetten, veiligheid voor alles. Als hij niet luistert langs de weg brengt hij jou in gevaar, en dan mag in geen situatie, hoe druk hij ook is.
Betadine ontsmet, kan geen kwaad, maar zie ook niet zo 1,2,3 wat het goed zou doen? Droog houden is idd wel goed, maar nu onmogelijk. Als je wast wel goed drogen. Ik kijk het zelf aan tot een bepaalde grens (open wondjes zijn die grens meestal). Je moet ook niet teveel storen in moeder natuur. Als het nat is kunnen er nou eenmaal wat wondjes ontstaan, dat geeft niet, zolang het paard verder gezond is en je het in het oog houdt (ingrijpt waar nodig uiteraard), meestal verdwijnt het vanzelf wel weer als het droger weer wordt is mijn ervaring.
Maargoed, bezorger stond dag erna wel met het pakketje én excuses aan de deur, dus wat er gebeurd is, geen idee? Eind goed, al goed 
Zou eigenlijk ook vier dagen keuken moeten sluiten, maar na zondag was ik al kapot, gisteren en morgen kan iemand het gelukkig overnemen, vanavond moet ik zelf. Hoop maar dat het niet zo druk is
Maar dus geen puf gehad om naar Caily te fietsen
Baal behoorlijk, gisteren naar Kyra geweest (hoefde ik niet te fietsen
), dus heb Caily al 2 dagen niet gezien
)