Wat hoor je dat toch vaak over bezorging Hier wel is gehad dat ze een pakketje voor de buren brachten en dat ik dacht duurt wel lang dat buurvrouw hem ophaalt Laat ik hem zelf maar even brengen Dan had ze inderdaad geen briefje in de bus gehad Als ze nu hier een pakje voor de buren komen brengen vraag ik standaard of hij een briefje in de bus heeft gegooid
Soprano
Geplaatst: 29-01-13 11:51
Snackie schreef:
Met regen?
Véééél regen en wind en dan nog modder van die smeltende sneeuw, echt geen leuk weertje! Ik kijk uit naar de lente!
Hier is het nu droog.. Maar de hele week regen voorspeld.. Plus zaterdag sneeuw en zondag en maandag vorst
DeCobvan
Geplaatst: 29-01-13 12:52
happy b-day Kaat! gave trui zeg.
welkom Nele
bianca, zoals leonoor ook al zegt, gelijk terug op zijn plek zetten, misschien toch eerst maar oefeningen in de bak doen... misschien saai.. maar als hij gaat kan hij geen kant op. zolang hij blijft dribbelen naast je zou ik daar niet teveel aandacht aan schenken.. maar zodra hij aanzet, even op je strepen staan. Het is natuurlijk super logisch dat Job zo fris is, na een paar weken opgesloten te zijn in zijn slaapkamer.
jaa Hinke, ik heb nog een rondje gedaan hoor... en ooo wat waren de halve sneeuwpoppen eng!! snorkk!!! hahaha
een bijrijder.. die wil ik er op den duur ook bij, maar wel een die op wat hoger niveau dressuur rijdt, consequent is en ik zonder twijfel op pad durd te sturen.. dus geen penny meisje hahaha
hier weer onwijs ziekjes.. blegg... dacht eindelijk beter te zijn maar twee nachtdiensten hebben mij niet goed gedaan. ajaa nu rustig aan doen... en uitzieken dan maar....
Jess_vH
Geplaatst: 29-01-13 13:05
Beterschap meid!
Kaat gefeliciteerd en wat een onwijs leuke trui!
Verder over bijrijders gelezen.. ik heb in het verleden goede en slechte ervaringen gehad ach ja.
Oehhh als het goed is kan ik mijn nieuwe camera deze week ophalen!! Ik heb nu nog de canon eos 350d en er komt een canon eos 60d. Helemaal happy!
En nog welkom DeMolenhoek. volgens mij ken ik jou van het topic over je paardje dat een beetje moeilijk was
hinke_1985
Geplaatst: 29-01-13 14:02
Jess fijn een nieuwe camera. Zelf heb ik een simpel dingetje Canon SX10, erg handig. Mijn man heeft een 450D, die heeft nog genoeg geheimen voor mij, dus hopelijk krijgt hij het binnenkort ook 'op z'n heupen' en wil hij een nieuwe. Dan kan ik er fijn vandoor gaan met zijn oude
Faye Dat zijn pas verschrikkelijke sneeuwmannen Beterschap trouwens!
Patje: Je hebt het er maar druk mee. Wel genoeg slapen hè?
Jorine, pardon? VIES wafeltje? Hoe kun je dat nou zeggen.... 't Is dat ik aan de lijn ben, anders was ik onmiddellijk naar de winkel gelopen om een pakje van dit heerlijke jeugdsentiment te kopen. Lekker dan met je pakketje, erg onzorgvuldig!
Crusty Amigo met z'n dinnetje aan het spelen.
Mooi zadel Emmy. Maar eerst maar eens afwachten wat je oude zadel doet... Anders is dit inderdaad een mooi alternatief.
net mijn 1ste kerstcadeautje binnengekregen.ik had met een bon een sieradenset uitgezocht,met swarowski steentjes.hij is supermooi!ik hoop dat ik de 2 de ook nog mag ontvangen(van mijn andere werk)maar ik vrees dat dat niet meer gaat lukken omdat het bijna 1 febr is(dan verloopt de besteltijd).
Heidy, een paard braaf kopen is een ding. Een paard braaf houden is iets heel anders. Ik ken Jack natuurlijk niet, maar ik weet wel dat vrijwel elk paard als het geen duidelijkheid krijgt van zijn baas op den duur in een duiveltje verandert. Voor de rest idd vooral je gevoel volgen. Over zijn rug, geen zorgen, dat zit wel goed hoor!
Emmy, wat leuk dat je je hobby met je moeder kan delen Vriendin van me woonde nabij Antwerpen op kot. Nu wonen we beiden noordelijkste stad van NL Wat voor opleiding doe je? Duimen dat het zadel voor Iowa past, of anders die andere, bruin is wel gaaf hoor!
Gefeliciteerd Kaat!! Hopelijk heb je een mooie dag. Gaaf cadeau heb je al gehad!
Welkom Nele!
Verzorgsters/bijrijdsters... Tja, verhaal apart altijd he Ik heb Caily er ook op gehad, gewoon een braaf paard waarmee ik een ander wel op pad durf te laten gaan. Zou iemand graag een kans geven zoals ik die met Lady heb gehad. Maar nee, of er ook mogelijkheid was te verplaatsen, op wedstrijd te gaan op mijn kosten, dat ze alleen kwamen als ik een binnenbak regelde, en zelfs of de verzorging er ook persee bij hoorde? Echt, WTF, heb het idee maar snel laten varen. De eigenaar van Kyra heeft nog 4 paardjes waar hij een verzorgster bij wilt hebben, geen van de meiden is er momenteel langer dan een jaar, er is altijd wel wat. De meesten vinden het te ver fietsen vanuit de stad. Ik heb het jarenlang gefietst en fiets nou voor Caily net zo ver, om maar te zwijgen voor hoever ik voor Kyra reis, gezeur tegenwoordig. Zal ook wel zo zijn dat de meeste verzorgsters die wel willen op den duur een eigen paard kopen.
Moet wel zeggen, sommige eigenaren tikken ook niet zuiver hoor. Er zijn meerdere die schijnbaar denken dat ik hun paarden wel even gratis inrij en dat ze ze daarna/tijdens de verkoop in kunnen. Heb die les al vroeg geleerd (en hard ook, oei, wat ben ik de eerste keer kapot geweest), dat doe ik dus niet. En je wilt niet weten wat ze verder allemaal voor rare dingen denken/doen soms. Ik betaal trouwens nooit, dan koop ik wel mn eigen paard, of investeer het in het paard. Verwacht verder ook niks, behalve dan dat eten, drinken en hoefsmid netjes geregeld is.
Bianca, vervelend van Job Wat anderen ook al zeggen, gewoon goed op zn plaats zetten, veiligheid voor alles. Als hij niet luistert langs de weg brengt hij jou in gevaar, en dan mag in geen situatie, hoe druk hij ook is.
Hinke, geen beestjes/schimmel, dan heeft imaverol idd weinig zin Betadine ontsmet, kan geen kwaad, maar zie ook niet zo 1,2,3 wat het goed zou doen? Droog houden is idd wel goed, maar nu onmogelijk. Als je wast wel goed drogen. Ik kijk het zelf aan tot een bepaalde grens (open wondjes zijn die grens meestal). Je moet ook niet teveel storen in moeder natuur. Als het nat is kunnen er nou eenmaal wat wondjes ontstaan, dat geeft niet, zolang het paard verder gezond is en je het in het oog houdt (ingrijpt waar nodig uiteraard), meestal verdwijnt het vanzelf wel weer als het droger weer wordt is mijn ervaring.
Wat fijn van je goede beoordeling Patrick! Trek je vriendin nog ns aan dr jasje?
Beterschap Ellie en Faye!
Jorine Balen van je pakketje. Inmiddels al duidelijk waar die is? Ik had dat pas met DHL, gelijk mevrouw van de winkel gemaild, die had bezorgnummer voor mij. Was het ergens in n nabij gelegen dorp afgeleverd op een postcode die daar niet lag, dus ik mailen naar DHL, krijg n excusesmailtje dat de bezorger de straatnaam niet goed had gelezen en bij n adres was geweest aan n straat in Groningen die niet bestaat Maargoed, bezorger stond dag erna wel met het pakketje én excuses aan de deur, dus wat er gebeurd is, geen idee? Eind goed, al goed
Ik ben wel geïnteresseerd in Jessica, eigenlijk hééél erg Alleen ik heb niet de situatie waarin ik haar zou willen hebben, dus beter van niet.
Wat leuk Ellie, heb je een foto?
_____
Hier de hele dag bah. Is de hele dag droog hier, maar mijn owaarde's zijn hoger dan ooit Zou eigenlijk ook vier dagen keuken moeten sluiten, maar na zondag was ik al kapot, gisteren en morgen kan iemand het gelukkig overnemen, vanavond moet ik zelf. Hoop maar dat het niet zo druk is Maar dus geen puf gehad om naar Caily te fietsen Baal behoorlijk, gisteren naar Kyra geweest (hoefde ik niet te fietsen ), dus heb Caily al 2 dagen niet gezien
Bedankt allemaal Heb niet echt een fijne dag gehad, idd zoals Emmy al zei; SCHIJTWEER! Brrrrr! Voor de rest ja, een normale dag. Heb wel een cadeau mogen in ontvangst nemen waar ik erg blij mee ben
Had thuis een eigen paard wat ik reed Ook reed ik paarden van anderen Daar moest ik ook heel wat km voor fietsen Ik vond het heel leuk om te doen Ging ook in weer en wind op mijn eigen paard eens per week naar de manege voor de les
Jayney staat in Uithuizermeeden bij mijn vriend Dat is blijkbaar zo'n uithoek dat ik daarom niemand kan vinden die mij wil helpen Reiskosten wil ik best vergoeden Ze hoeft van mij niet onder het zadel Dat mag als de gene die mij helpt dat leuk vind Ga haar zelf toch niet rijden Is de bedoeling dat ik met haar ga mennen Dat kan ik met mijn lichaam nog wel Daar hebben we haar ook voor gekocht En geen haar op onze hoofd die er aan denkt om haar te verkopen Ook al komt ze nooit voor de wagen En haar weg brengen is niet mijn ding Wil zelf de controle erover houden Maakt me niet uit hoe lang het duurt
Is het dan niet een idee om haar gewoon voor de kar te laten beleren door iemand (en daar gewoon voor te betalen)? Dat kan ook op locatie. Dan kun je ook echt afspraken maken die ook nagekomen worden. Bij iemand die het voor de lol doet kun je toch minder verwachten.
Wil iemand nog 2 kreeften die aan het paren zijn zien: (ik dacht eerst dat ze elkaar af aan het maken waren ) (hele donkere foto, want de lampen waren al uit)