Ik heb wat geleerd over larven en wormpjes in de mest, ik moet bekennen, ik ontworm gewoon met stal mee en verder op het oog kijken of paardlief en mest er goed uitzien, voor de rest ben ik daar totaal niet mee bezig...
Claudia, ik vroeg dat van je rijbewijs

Ik duim dat de voetjes van Av snel opknappen Maartje. Een oud stalgenootje van mij had haar paardjes met white line disease staan, die gebruikte honing als ondersteuning voor de hoeven (gewoon dagelijks insmeren), dat hielp wel

Koby moet opschieten

Aantal creatieveling hier,die DA's zijn leuk. Ik heb vroeger ook wel getekend (gewoon op papier

Andrea en bijrijdster lekker met Jaron gereden! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie er over een half jaar uit zien!
Kayleigh voor de kar, leuk

Mooie Flynn

Brave Shadow! En ook brave King!

Joy is idd leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Tinkermerrie die ze heeft staan, een valkbonte

Ruana lekker aan het uitzwaren
Succes met afstuderen Jess!
Jayney, leuk dat Erynn bijna gaat verhuizen! Maare, hoe doe je dat met de HK? Ik ben die zaterdag daarvoor vrij, dus ik dacht misschien kan ik dan eerder op de dag komen en dan ff bij je meisje langs? Maar die staat die dag dus al een groot avontuur te wachten?

Ik ben 20 en voorlopig ook nog geen rijlessen hoor. In het dagelijks leven vind ik dat ook niet zo erg, en voor zo af en toe staat het niet in verhouding met het bedrag wat ik eraan kwijt ga zijn, dus laat het lekker zo voorlopig, ooit, als ik geld over heb

Heerlijk he Juul, eindelijk

SuperSilas

Lees nog iets over tv... Dat is niet aan mij besteed, concentratievermogen van een vlieg

En lees iets over opleidingen, voorlopig ook nog niet aan mij besteed, eerst maar eens de boel stabiliseren, wie weet wordt het dan ooit nog wel wat met mij

Kijk

Zouden jullie haar ouder/jonger schatten dan ze daadwerkelijk is?