@Lotte, Luna ziet er echt goed uit!! wat een verbetering!
Na lang denken hebben we toch besloten om een nieuw maatje te gaan zoeken. Door het overlijden van Sil, begin sep. Staat Shakiro toch maar zielig alleen (nu tijdelijk met een logeer pony) Morgen gaan we op bezoek in Overijsel, dus het is even een ritje vanuit Zeeland, maar dat hebben we zeker over voor dat ene juiste paardje.. afwachten maar..
Wat een heerlijke foto's toch weer! Jack is een leukie en wat een geweldig creatieve foto van Kayleigh! Hieronder een foto van Gijs, die ik vandaag heb opgehaald en nu toch echt helemaal van mij is
wow lot wat is ze veranderd knappe gijs aahh lekker voetjes van de vloer maartje
wij hebben vandaag pony ritjes gedaan bij de intratuin in kerkrade en daar was toch iets leuks
FireAndIce
Geplaatst: 01-10-11 19:31
Gijs!Wat een schatje zeg! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wat leuk met die kameel Wij hadden vandaag ook veel lol Mac was echt in een "ik neem je in de maling" stemming,hij schrok zogenaamd overal van
Laatst bijgewerkt door FireAndIce op 01-10-11 19:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Whis_Serada
Geplaatst: 01-10-11 19:34
rommulus
Geplaatst: 01-10-11 20:34
Ivonka heeft vandaag sil weer voor de camera gezet
Bing en ik vandaag in Lunteren. We hebben de zomercompetitie gewonnen in de klasse L2 , En we hebben bij de type Vanner bestgaand rijpaard gewonnen, en overall prijs gewonnen met de hoogste score van alle bestgaanden Hier bij de prijsuitreiking met mijn aller beste Groom En de prijzen
wat een prachtige foto's rommulus maar wat een poets werk
Leuke foto's uit Lunteren
Hier 2 van Storm vandaag in Lunteren
Caily
Geplaatst: 01-10-11 23:55
Heb de hele dag met een big smile alle complimentjes gelezen (zelfs via pb! ), bedankt! Verder natuurlijk ook weer veel mooie Tinkers van anderen gezien, Luntergangers gefeliciteerd met de resultaten!
Luna heeft een groeispurt (gehad), van 1.44 naar 1.47, ineens veel meer paard (en niet meer tonnetje rond)
Maar die centenbak groeit ze niet meer overheen, gelukkig maar, dat hoort bij haar
Morgen hopelijk weer van Monica Brouwer, ik wacht met smart op de rest van de foto's....
foto's zijn leuk geworden joella! wat is whis toch telkens wit. rommulus is echt een sprookjespaard, geweldig. en iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten in lunteren.