Leuke fotootjes komen er voorbij zeg kzie echt leuke veulens om verliefd op te worden!! Heerlijk
Diaz
Geplaatst: 02-05-11 23:13
@ Leon, JA! Mega binnenbak, echt heel relaxt!
@ grid. Diaz maakt er nog een beetje een zooitje van aan de longe of als ze rondjes loopt Dus tikt behoorlijk aan! Dus dan maar even zo!
Caily
Geplaatst: 03-05-11 01:53
Luna half feb
En eind april
Nu moet ik zeggen, de vacht eraf scheelt ook een boel, maar ik zie wel meer in het echt. Ook qua karakter is ze een stuk opener, en ze is 3,5 cm gegroeid, verwachte stokmaat is 1.51m, ze zit nu op 1.445, en is 25 maanden, zou ze dat nog halen denken jullie?
hermes
Geplaatst: 03-05-11 07:15
Nel, nog een week of 3 voor haar uitgerekende datum;
wat een super mooie tinkers komen er weer voorbij zeg, hier maar weer eens manen gewassen van hope en hier ook maar ff tonen vannacht geboren het snoezige merrie veulentje van rosey en indezz
wat een super mooie paarden komen hier voor bij. en heerlijk al dier voorjaars foto's. In de winter en herfst kan je paard nog zo leuk poseren, maar echt super foto's worden het vaak niet. (bij mij in ieder geval )
naast het grootste paard op stal, lijkt mijn jaarling Gigi wel erg klein hahaha
Ik ben afgelopen zondag eerste geworden met mijn tinker Mabel in de T2 trec in rijsbergen.Volgens zag mabel een hele grote boomstam wat een wapper was dat.
JPTinkers
Geplaatst: 03-05-11 21:20
de eerste Bandit beeb van dit jaar is ook weer geboren een merrieveulen genaamd Pip
Pien_1