Heel eerlijk gezegd vraag ik me af en toe af waar ik het nog voor doe. Ik loop me nu anderhalf jaar al kapot te vechten, elk l*llig baantje neem ik aan, iedere keer bewijs ik me weer maar is er niet genoeg werk/geld om mij aan te houden, iedere keer weer wennen aan een nieuwe werkplek etc etc. UZB 'garandeerde' mij dat deze baan daar geen last van had, dat de vorige persoon 'gewoon' een andere baan zocht (is niet waar, hij moest weg omdat ie te duur was). Ben het zo ontzettend zat om elke keer het uiterste van mezelf te geven, om elke keer weer binnen de kortst mogelijke tijd zo veel mogelijk zelfstandig te kunnen werken en om vervolgens toch weer de deksel op m'n neus te krijgen. Tel daarbij op dat ik vorig jaar een enorme stap terug heb moeten doe qua salaris en dat ik elke maand maar net uit kom en dus geen reserves meer heb. Ik weet het echt niet meer hoor. Zit hier intussen ("gelukkig" zit ik alleen) een flink potje te janken...
Wenk, dat is zeker klote! maar kop op, je doet het voor lis!! En voor jezelf om rond te kunnen blijven komen want uitkering is vast minder!
En vol blijven solliciteren op alles wat je leuk lijkt het lukt vanzelf. Vriendin van mij heeft net een nieuwe baan via secretaryplus en was errug tevreden over dat bureau, ze wordt nu uiteindelijk ook direct in dienst genomen van het bedrijf en niet eerst via dat bureau. Hopelijk kun je wat met die tip!
Gilbey
Geplaatst: 25-08-10 14:08
Wenk, je bent ondertussen wel aan een extra netwerk bezig en je weet nooit wanneer dat eindelijk die goeie baan oplevert, doorgaan dus. (en ja met een uitkering ben je nog slechter uit, financieel en je hebt meer uit te leggen bij een gesprek ivm gat in je cv)
Laatst bijgewerkt door Gilbey op 25-08-10 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt
klopt had ik ook een paar jaar geleden, maar als er een gat tussen zit word het alleen maar lastiger
Zoefff
Geplaatst: 25-08-10 14:13
Nee maar werkgevers weten ook dat het in deze tijd gewoon moeilijk is. Kan me voorstellen dat je het af en toe gewoon alleen maar K vindt en geen zin hebt om te relativeren!
Gilbey dat zijn ook geen banketstaaf bedragen voor zo'n EK!!! Pfff
Gilbey
Geplaatst: 25-08-10 14:15
nee, daarom voor mij ook geen stappen maar gewoon met WenK een eigen meegebracht wijntje in Leusden, en wedden dat wij het ook heel gezellig krijgen ( en met de rest die vanzelf aansluit )
Laatst bijgewerkt door Gilbey op 25-08-10 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt
WenK
Geplaatst: 25-08-10 14:16
Gilbey schreef:
nee, daarom voor mij ook geen stappen maar gewoon met WenK een eigen meegebracht wijntje in Leusden, en wedden dat wij het ook heel gezellig krijgen
wat ik al zei, ik stem ook voor! maar dan wel met vuurtje deze keer (oke dat hadden zondags maar toen was iedereen dood en de gitaar was al vertrokken!!
enne zaklamp... hout uit het bos is goedkoper (dan batterijen)
Schimpje
Geplaatst: 25-08-10 18:49
Ik wil volgende week nog een dagje naar Duitsland op en neer, daar hebben ze lekkere wijn! Is net ranja (maar 7%, heb je lekker geen last van de ochtend erna) en is gewoon heerlijk! Lekker mousserend vruchtenwijntje, in perzik, aardbei of bosvruchten smaak! En beste ervan; kost maar 1,29 per liter! Daarvan gaan zeker wat flesjes mee naar Leusden!
Meestal als ik ga shoppen daar lijk ik wel een alcoholist hoor. Kom altijd met een winkelwagentje vol aan zetten, want iedereen vraagt me dan mee te nemen enzo..
Dat doen mijn schoonouders ook (Nou wonen we hier wel dicht tegen de grens aan natuurlijk) Maar die hebben dan dus ook een winkelwagen vol met wijn en rum en weet ik wat al niet