Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hdv schreef:hoi allemaal!
ik kan me best voorstellen dat je slecht slaapt na zoiets heftigs marja, mijn zus heeft ooit een brand meegemaakt duurde erg lang voordat ze er over heen was,
vandaag een pup uitgezocht, een friese stabij ik ben heftig verliefd op der, als mijn pa de foto's heeft doorgestuurd zal ik ze plaatsen,
ik heb lekker vakantie nu!!! morgen barst het carnaval los yeaaaah, nog meer mensen die carnaval vieren???
_Lente_ schreef:Ik ben niet zo goed met grote groepen mensen en biergooien, dus vandaar dat ik een beetje rustig aandoe met carnaval
Ik heb vanmiddag meegeholpen met het jureren van de optocht van de basisschool, echt leuk! Die kindjes super erg hun best doen en ondertussen bevriezenEr zaten iig hele leuke dingen tussen
M_D_H schreef:_Lente_ schreef:Ik ben niet zo goed met grote groepen mensen en biergooien, dus vandaar dat ik een beetje rustig aandoe met carnaval
Ik heb vanmiddag meegeholpen met het jureren van de optocht van de basisschool, echt leuk! Die kindjes super erg hun best doen en ondertussen bevriezenEr zaten iig hele leuke dingen tussen
biergooien????
dan vier jij de carnaval op een hele andere manier als ik
wat een schatjes hdv (L)
Claudia78 schreef:Weet je wat trouwens ook hele leuke paardjes zijn? Noordzweden. (of vloek ik nu in dit topic?)![]()
Jammer genoeg zijn die er nog niet zoveel in Nederland en ligt de handel erin een beetje stil