tja, heb ik overwogen, maar in de wintermaanden staat ze wss toch wat meer stil ivm dracht, dus dit jaar misschien nog overbodig.... maar het ziet er wel super uit! en zo mooi wit!!
Ze heeft trouwen wel meer zucht bulten gehad, maar dat de singel helemaal ingesloten zit, vond ik toch wel apart....
grid
Geplaatst: 10-10-09 23:43
Jullie zijn niet lief zoveel kletsen terwijl ik geen tijd heb om bij te lezen
Grit nog GEFELICITEERD ps bij exequo kijk je naar de laatste paar cijfers en adhv daarvan wordt plaatsing bepaald Vince was mooi en stoer
En Maartje ook nog gefeliciteerd met de aankoop van Odinn hij vindt dat zand wel leuk zo te zien Rollen Rollen Veel plezier met hem!! in Jumi ook naar koudbloedenwedstrijd
Nico weggebracht onderweg nog ff schrikken maar gelukkig weer opgelosd en rest van rit ging goed! Wat een uitzicht ook en Aman
Hmm Sita idd goede bodem kost wel wat bij pension en bij manege waar nu wedstrijd is hebben ze http://www.geopat.be/nl/ kost ca €10.000 voor bak 20x60 maar dan heb je ook wat altijd mooi droog en bevriest ook bijna niet en vind dat van denise id wel een goed idee [edit] O lees ook nog iets over ponykamp of BBQ/ feest Leuk Leuk alleen voor Say wel beetje ver dus dan idd liever zonder paard
Zie nog een kale Whis voorbij komen WITTT
en lees nog iets over lekkend dak bij Janet hopelijk valt onder verborgen gebrek (denk t wel)
Joyce in dipje Dat hoeft toch helemaal niet... Jullie horen samen als ik kan helpen dan roep (pb) je maar
Verder iedereen die het nodig heeft en ik nog gemist heb
@Trea en Ellen vandaag had iemand het nog over Hobje en ook Niamh dat ze die al lang niet gezien hadden en 1 ervan ook ooit op hobje had gereden en nu dus benieuwd naar ze waren dus jullie hebben een extra fanclub morgen
Say staat gewassen en met dekentje in de stal hopelijk is ze morgen nog beetje schoon Hebben veel te weinig geoefend maar ach is voor de fun hè ennuh iemand moet toch laatste worden
Zo naar bed want morgen weer vroeg dag
Laatst bijgewerkt door grid op 11-10-09 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Loopt het allemaal lekker Ingrid!? Je zult idd wel kapot zijn meis! Ben benieuwd wie onze geheime aanbidders dan wel niet zijn....
Heb zin in morgen! Ben benieuwd of we nog weten hoe het moet! hihihihi
grid
Geplaatst: 10-10-09 23:49
JA ging soepeltjes en lekker rustig in de bak door de groepjes 2 proeven rijders Alleen daarna dus nog 2u met Say bezig geweest dus nu idd
Ze waren vandaag met de trekpaarden (joyce) mee misschien zegt dat je iets ?!
Ah je hebt vandaag lekker gereden dus dan moet dat goedkomen morgen
Grit
Geplaatst: 10-10-09 23:51
Ellen en Grid ook de paarden spik en span. Bij ons op stal moesten er ook nog drie gewassen worden. Wordt een lange dag morgen, vriendin moet om kwart voor 10 en dan tot de prijsuitreiking van de laatste groep. Maar ik kom iedereen aanmoedigen!!! Heb er zin in.
Grid; ik weet het. Ik had wel een 8 voor verzorging, maar die hebben zij dus ook gehad Heb de oude eigenaresse ook de foto's van de wedstrijd gestuurd, ze zei toen dat ze het leuk om Vince in dressuurjas te zien.
Gewoon goed luisteren naar de voorlezer Ellen. Ik deed dat niet en deed een oefening dus maar een halve bak later
Jullie zagen er superduper uit saampjes Ingrid, schaam me diep dat ik het niet heb gered om te komen kijken! sorry. Maar begin langzaam een beetje gek te worden van mijn enorm drukke schema.... moet in dingen gaan snijden, maar weet niet echt hoe.....
Grit
Geplaatst: 10-10-09 23:55
Geeft niks Ellen! Je kunt niet overal tegelijk zijn. Als je het dan in ieder geval maar druk hebt met leuke dingen.
Maya fijn dat de reis goed is verlopen... Mooi uitzicht!
Maartje gefeliciteerd met Odinn, geniet er van!!
Hele mooie afscheidsfoto's Dagmar
Mooie witte geschoren paard gezien
Gefeliciteerd Grit! Nice foto's en mooie middendraf
Mooie foto's Lois!! Wauw!
Mirjam, we hebben Limousin-koeien, en kruising Limousines met Belgische Blauwen. Alleen hebben we nu de BB dekstier verkocht, en daar komen twee Limousin dekstieren voor in de plaats straks
Toch wel zielig... die koeien zijn dus sinds gister hun kalfjes aan het zoeken.. Ze zijn nu nog steeds aan het loeien, en dat zal ook nog wel even duren... Ga zo ff voetbal kijken
owwww Maya! Zit bijna plaatsvervangend te zuchten en een traantje van trots te laten Brave Amanda! Stoere Nico Wat is het mooiiii daar!
Ik stel me graag kandidaat om eens mee te liften als je gaat kijken!
Ellen maakt graag gebruik van anderen zo te zien Spreek je vandaag wel Ik weet nog niet hoelaat wij er zijn hoor.... hier ook drukdrukdruk en gaan daar niet een hele dag staan