Ben er echt heel blij om
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Afgelopen dagen érg druk geweest, zondag jarig, zaterdag rijden en 's middags naar Zwolle en was gisteren weer pas laat in Zwolle. 

Als je hebt stof gezogen ben je letterlijk met je mond over de grond gegaan en hebt stof gezogen..
Gestofzuigd is met een machine 
Lekker in het bos met Sayla vanavond 
En wanneer ga je op vakantie? En waarheen? Of heb je dat al verteld en heb ik wat gemist
Nou ja... is niet anders.. Ik denk zelf dat het jeugd is geweest die ook wel eens binnenkomen in de soos... maar ja, hopen dat de politie dat verder uit kan zoeken..

... En idd als ze maar lief en gezond is, dat is het allerbelangrijkste! 

maar dat terzijde

Lijkt me anders superleuk...omdat ik die veearts had geholpen met een keizersnee bij een koe en help hem altijd met de kalfjes en de paarden en stiekem wou ik vroeger ook al veearts worden, maar ik ben zo dom geweest om niet veel te doen op school... Grrrr

Berdien schreef:Ken jij het ras goed Janet? Mijn moeder is er een beetje huiverig voor dat ze hem smeert, en dus niet meer terug komt. Maar goed, heb haar ook gezegd dat óók Kiki er wel eens vandoor ging, en ook pas later terug kwam. Goed, in een ver verleden was de Papillon ook een jachthondmaar dat terzijde