ik vind dat mannen soms te vlug willen zoenen, ik bedoel dan niet dat ze gelijk willen zoenen, maar als je aan het zoenen bent dat ze dan maar heen en weer vliegen met die tong...
Nou, ik heb met kerels gezoend. Dat was echt bagger, die eikel kon trouwens ook niet zoenen ! maar sommige, pfoe! Daar kon ik wel de hele dag mee zoenen.
Bianca, opvoeden die hap! ehhh letterlijk en figuurlijk
Aniek, ik kruip zo in een koud bedje met Doolittle de kat die op me zit te wachten... Arjan laat ik met rust hoor, wil niet op mn geweten hebben dat ie wakker word van mijn kou die ik meeneem
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-02-09 00:48
snowdon schreef:
Dat is maar net de techniek waar je van houdt Denise
De techniek van de dames is beter, maar techniek is ook niet alles. Beetje gevoel mag wel zeg maar. Het is een beetje te vergelijken met gitaarsolo's. Je kan elke noot perfect spelen zonder een greintje gevoel, je kunt er ook een paar missen, maar er wel helemaal voor gaan.
vrouwen zoenen. Had t gekund, dr kwam n meisje naar me toe tijdens extrema, die vond me wel leuk. Nou ik haar niet ! Geef mij maar n lekkere kerel. haha. sorry.
hahahaha dat gevoel ken ik aniek, dat heb ik nu met mijn vriend. Toen ik hem voor het eerst zoende, had ik echt zoiets van wauwww eindelijk 1 die het kan hihihi
Ik denk dat ik mijn poppetje ook meeneem. Al pist ze telkens mn bed nat :S of ze gaat naar die van mn broertje en pist zijn bed nat. Haha. Die lag gister opeens in mijn bed, ja ik kom hier slapen want die rotkat heeft op mn bed gepist. Toen lag ik opeens met mn broertje in bed, was erg apart ga nu geen rare dingen denken he jongens !