Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb de minuut stilte niet bemerkt..

. Het is Roma en haar veulen van Mr. Yenkins.
wowie
,ik zie je vandaag wel bij stal,
momo_lover schreef:bonte hb je ook nog foto's van mijn knollie. Nr 75

Bonte schreef:Supertje schreef:Nee, die ook niet, het is Seoirse
pffffff, wie heeft die naam uitgevonden. De speakster die wist ook al niet hoe ze het uit moest spreken. heb ook even gemist hoe ze het zei
De types zijn niet meer aan stokmaten verbonden, omdat soms grotere maten toch kwa beweging in het cobtype pasten.
Toen Dunla in Zuidwolde aan de beurt was, zei de speakster ook: "Het veulen met de moeilijke naam"
Officieel heet ze namelijk Cives Tuihanti's Dunla Strateeg, misschien hadden we even moeten vertellen dat haar roepnaam Dunla was?
Jinty was nummer 15 en Femke 34...
whaah er belde zojuist een journaliste van de Gooi- en Eemlander. Morgen komt er een stukje met foto (er schijnt een fotograaf te zijn geweest) in de krant over de keuring. Nu hoop ik maar dat ze alles goed begrepen heeft want ze was echt een leek op paardengebied..... Vasthi schreef:whaah er belde zojuist een journaliste van de Gooi- en Eemlander. Morgen komt er een stukje met foto (er schijnt een fotograaf te zijn geweest) in de krant over de keuring. Nu hoop ik maar dat ze alles goed begrepen heeft want ze was echt een leek op paardengebied.....
Amanda schreef:momo_lover schreef:bonte hb je ook nog foto's van mijn knollie. Nr 75
Ik wel
http://img135.imageshack.us/img135/6351/imgp0179gv7.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/9554/imgp0180vf6.jpg
Puur toeval, want ik stond te wachten tot Jordy de ring in mocht
dat hoofd!
panny schreef:hihi, ik was er met dat ene veulen dat ging racen, en waar Nadine keihard om stond te lachen![]()
haha, was wel beetje jammer, maar alsnog een 2e premie
ooow ik schaam me.. Sorry 
ik ken jou niet
haha *
ik zei nog.. tis niet leuk voor de keuring.. maar wel voor de toeschouwers