[TI] Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mauve7

Re: Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:14

Goed gedaan hoor iedereen, ondanks alles hebben de meeste toch weer een wp te pakken gehad afgelopen weekend Afgod

Zoals eerder gemeld was mijn wedstrijd afgelast, voor volgend weekend sta ik op de wachtlijst maar de 2 weekenden erna heb ik mijn 3e en 4e wedstrijd, hopelijk gaat het dan net zo goed als bij jullie allemaal!

@WenK: heb je al een sopje van biotex of vanisch oxi action geprobeerd? Dat heeft bij mij de vorige keer geholpen om de moddervlekken te verwijderen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:57

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:56

Scheve mond Hè supertje balen zeg ... Maar groot gelijk om af te melden Ja was geen doen zo te horen ... Ach gut Volgende keer weer een kans en dan hopelijk geen harde omroepinstalaties en zware kleigrond e.d.
--> weet ook niet hoe say daarop zou reageren hier op zand is nat weer meestal nog goed te doen en gelukkig nooit van die herrie

WenK Vitrage reiniger bij het wasmiddel doet wonderen Knipoog

Lowara ook slecht weer gehad dus Scheve mond maar wel weer een puntje erbij Cool
Bloos Hier was het wonderbaarlijk stralend weer Nagelbijten / Gniffelen
Nu geen tijd om foto's te kijken, maar ga dat zeker nog doen Knipoog

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:59

Halloo!!!!

Ik mag met Lightning door naar de FrieseKampioenschappen!!!!!:D

Dressuur en Springen!!

terwijl ik de dressuur helemaal niet goed gereden heb op de Selecties!: 183 en 178!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:14

heeej top zeg! wanneer zijn de kanmpioenschappen dan Lachen
Hier hebben we nog 1 selectie en eind juli de kring.
maar kom er toch niet in, was 6e en 7de met de selecties, is te laag voor een plaatsing.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:01

Proficiat Lienek Go jij! Go jij!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:05

10 tot en met 12 augustus volgens mij
en ik moet dan op 11 augustus starten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:05

Gefeliciteerd Lienek!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 15:37

grid schreef:
Scheve mond Hè supertje balen zeg ... Maar groot gelijk om af te melden Ja was geen doen zo te horen ... Ach gut Volgende keer weer een kans en dan hopelijk geen harde omroepinstalaties en zware kleigrond e.d.
--> weet ook niet hoe say daarop zou reageren hier op zand is nat weer meestal nog goed te doen en gelukkig nooit van die herrie

Hier is het helaas overal klei, behalve in bakken is hier in de wijde omtrek geen korreltje zand in de bodem te vinden Scheve mond
Omroepinstallaties is hij overigens nooit eerder bang van geweest, zelfs een speaker die ineens voluit begint te bleren naast hem schrikt hij normaal niet van, maar nu wist hij niet waar het vandaan kwam en dat was erg eng Ach gut

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:28

Lienek schreef:
10 tot en met 12 augustus volgens mij
en ik moet dan op 11 augustus starten

Wooot! Als het goed is ben ik dan ook.. in gorredijk toch? Moet ik wel even proberen naar je te gaan kijken!
Welk niveau rij je?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:42

O ja Dapperdier jij ook nog GEFELICITEERD Go jij! Go jij! had t wel gelezen maar niet erbij getyped zie ik net Bloos

Supertje --> maar klei is wel te rijden als het droog is of nat? ik dacht altijd dat het of kei hard of kei glibberig was, maar hier dus allemaal zand dus zou niet weten hoe het rijd op klei Bloos maar lijkt me niet echt ideaal ... hier klagen ze al over het natte gras Nagelbijten / Gniffelen
O normaal dus geen reactie op speakers enzo, maar nu vond ie het maar niks Ach gut
Volgende keer beter Knipoog

Lienek Go jij! Go jij! door naar Friese vast SUCCES!!! dat weekend bij ik naar WK ijslanders Cool

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:09

Hier ook eigenlijk allemaal zandgrond. Meeste ringen liggen ook gewoon op zand, zijn een paar op gras...

Hmmm, kon m'n wedstrijd over 2 weken niet omzetten, alleen als er iemand in de L1 uitvalt kan ze me omzetten. Vind ik ook stom, B en L1 zijn meteen na elkaar en met dezelfde jury. Dan doe je die pauze 7 minuten eerder... Verward Maar goed zal wel aan mij liggen. Wel jammer want Lisje is er zo klaar voor...Die vind het wijken en middengalop echt leuk, B vind ze saai... Bloos

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:12

Heeyyy way to go meiden!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:14

WenK schreef:
Hier ook eigenlijk allemaal zandgrond. Meeste ringen liggen ook gewoon op zand, zijn een paar op gras...

Hmmm, kon m'n wedstrijd over 2 weken niet omzetten, alleen als er iemand in de L1 uitvalt kan ze me omzetten. Vind ik ook stom, B en L1 zijn meteen na elkaar en met dezelfde jury. Dan doe je die pauze 7 minuten eerder... Verward Maar goed zal wel aan mij liggen. Wel jammer want Lisje is er zo klaar voor...Die vind het wijken en middengalop echt leuk, B vind ze saai... Bloos

Scheve mond das jammer --> nu hopen dat er iemand uitvalt Knipoog
Ja soms kunnen ze moeilijk doen om iets waarvan je denkt Verward waarom zou dat niet kunnen ...

Hier in zomer meeste op gras (grote velden met veel ringen erg gezellig *LOL* ) en maar soms in een bak --> al ze meerdere buitenbakken hebben Knipoog

idd L proeven zijn veel leuker Tong uitsteken

Wanneer mag jij chev Knipoog

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:15

Chev, kom je de 29e nog kijken in Soest? Ze hebben de inschrijving ontvangen en de coupons als het goed is nu ook. Zal waarschijnlijk mijn Ldebuut worden... Niet te veel verwachten dus hoor... Bloos

Idd Grid, ik duim er heel hard voor, maar heb er een hard hoofd in. Wedstrijden daar zijn altijd vrij populair...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:17

Ja zoals het er nu naar uitziet zeker!

Wanneer ik mag? hihi ik hou het even bij mijn F-proefjes op de manege (hier en in de buurt), maar nu even helemaal geen wedstrijdjes. Ben zelf al een marathon aan het lopen met mijn lijf haha

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:17

Klei is inderdaad of als het een tijd droog is keihard, en wordt als het heeft geregend heel snel glad. Met een dichte grasmat is dat niet zo'n probleem, dan glij je niet zo snel omdat er nog gras overheen ligt, maar als alles stukgelopen is krijg je een grote spekgaldde baggerbende. Over alleen nat gras hoor je hier echt niemand klagen Nagelbijten / Gniffelen

Wenk, inderdaad vreemd dat ze je niet een klasse op willen schuiven, zou niet zo'n moeite moeten zijn. Ik neem aan dat 2 weken van tevoren ook de starttijden nog niet vast staan....
Tip voor de volgende keer, zeg dat je over moet naar de L Knipoog Dat werkt meestal wel....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:20

Supertje schreef:
Klei is inderdaad of als het een tijd droog is keihard, en wordt als het heeft geregend heel snel glad. Met een dichte grasmat is dat niet zo'n probleem, dan glij je niet zo snel omdat er nog gras overheen ligt, maar als alles stukgelopen is krijg je een grote spekgaldde baggerbende. Over alleen nat gras hoor je hier echt niemand klagen Nagelbijten / Gniffelen

Wenk, inderdaad vreemd dat ze je niet een klasse op willen schuiven, zou niet zo'n moeite moeten zijn. Ik neem aan dat 2 weken van tevoren ook de starttijden nog niet vast staan....
Tip voor de volgende keer, zeg dat je over moet naar de L Knipoog Dat werkt meestal wel....

Haha! Zal ik volgende keer doen... Haha! Ze zegt dat de klasse L helemaal vol zit... Naja, ieder zijn methode toch? Maar wel jammer... Wie weet valt er nog iemand uit... En anders, nou ja, dan nog maar een keertje B. Worden we ook niet slechter van. Zolang de startlijsten nog niet online staan neem ik aan dat er niets vast staat. En ze komen ongeveer een week van te voren online meestal....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:28

Nagelbijten / Gniffelen zijn ze geloof ik nogal verwend hier Whoosh! maar klagen hoort erbij geloof ik Rolleyes

Ach gut o ja chev ff niet aan gedacht de 4e mocht je komen toch ?! SUCCES!! laat ze het maar ff horen Whoosh! en dan hopelijk snel weer F proefje Cool

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 11:54

oeww spannend dan, eerste keer L1! wel debiel dat het al vol zit, als het dezelfde jury is bij de B en de L1, maakt het toch niets uit lijkt mij?
Nou, ik heb mij HC voor de L1 opgegeven voor 27 juli, dus hopen dat het mag en er nog plaats is.
anders gaan we gewoon door met ons debuut op 3 augustus Ja

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:10

Waarom wil je HC starten? je hebt je punten voor de L1 toch?

Mijn startkaart aanvraag ligt klaar, vandaag even kopietjes maken van het paspoort en dan kan ik starten van het najaar. Oh en nog even een nieuwe goede instructrice vinden. Heb al veels te lang geen les gehad.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:59

Idd waarom HC Verward Valt het mee dan heb je misschien zelfs alweer een punt Tong uitsteken (jammer als je dan HC start vind ik Bloos ) valt het tegen jammer dan --> je moet het wel behoorlijk slecht doen wil je een verliespunt halen Knipoog

OK dan! Marjolein startkaartaanvraag bijna op de bus ...

WenK ik blijf duimen dat je volgend concours al debuut kunt maken Cool

O en een leuke Meid uit Heeswijk-Dinther die me in Nistelrode aansprak na de proef (omdat zij dus misschien ook wilde gaan starten met Tink) is afgelopen weekend dus ook komen kijken Ja en zij gaat met haar tink Bronx (of zoiets Bloos ) 4 augustus haar debuut in de B maken Cool samen met een stalgenoot met fries Tong uitsteken
Ja Tinkies komen eraan Whoosh! --> er rijdt er hier in de kring ook nog 1 bij de pony's in het L1 of L2, maar die zie ik dus bijna nooit Bloos

Dit weekend reed er trouwens nog een Haf en een Fries mee verder bijna allemaal bruine Haha! nieteens een vos of zwarte of zo Nagelbijten / Gniffelen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:40

Heb het nagevraagd Lowara, ze komen niet uit met de prijzen als er nog iemand bij komt... Heb gezegd dat ik mijn prijs wel oversla... Haha!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:55

Dank je Grid Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:18

dapperdier schreef:
Dank je Grid Knipoog

Clown Volgens mij zijn ze allemaal in de wedstrijdstress ... overstap naar L, 1e wedstrijd, startkaart aanvragen enz enz Knipoog

Wanneer mag je weer ?