[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 15:35

Ik meld me ook even vandaag !
Ben vanmiddag met mijn nichtje meegeweest, ze ging lessen op haar 3 jarige arabieren hengst Cyran !

Zo ben ik even blij dat ik een ruintje heb, die ging even de lucht in dat wil je niet weten !
En lache joh ,vijf tellen later perfect lopen als een zonnetje,heel netjes !
Verder heeft hij echt een heel lief karakter,geen hengstenstreken,ja af en toe de lucht in,ik zei nog als ik erbij ben is hij heel braaf !
Dit keer dus niet ,gelukkig doet hij het niet vaak,hij kreeg ook gelijk met de zweep !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 15:42

Haai Xena, hoe is het met jou en paard?

Chubby, sneu dat verhaal... Heb ooit wel eens een nachtrit gemaakt met Leon en de paarden door het bos, was ook wel apart. Verder rij ik heel soms wel eens in de ochtendschemer, maar in de avondschemer eigenlijk niet, of ik blijf in de buurt en duik een dam op als er wat aankomt. Vind het toch te eng...

Sven heeft hilarisch gesprek met een of andere Spanjool... Ze begrijpen elkaar nauwelijks, en Sven zit nu al armzwaaiend zijn frustratie te uiten, terwijl hij ook de afstand overroept. En Francine en ik komen haast niet meer bij...

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:01

Maya schreef:
Haai Xena, hoe is het met jou en paard?
...

Met Boyd gaat het prima! gaat met sprongen vooruit! We (mijn vriend) hebben er sinds een paar weken een irish cob crossbred bij ! (moeder ICs Donna vader Painthengst Red Pebbles)Yugioh is bijna anderhalf. druk druk druk dus.....

http://hotel.messageboard.nl/3915/viewtopic.php?t=5847

weet niet of dit werkt , maar hier kan je hem zien als je zou willen
Laatst bijgewerkt door xena op 28-09-05 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:02

Fijne avond iedereen!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:22

ik leef nog steeds.
gister was ik met nog 5 andere mensen van mijn school naar een chocolade fabriekje geweest, najah, niet echt een fabriekje, want alles gebeurt met de hand.
lekker veel chocolade mogen eten (en bonbons :p)
en nog paashazen gemaakt.
als je mensen in een rabobank kranje paashazen ziet maken en dr is iemand met rood haar in 2 vlechten bij, dan ben ik het
daarna was ik nog met mn vriend meegegaan, daar blijven slapen, en s ochtends weer op 7 uur op, want we moesten weer naar school.
en nu ben ik moe...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:36

Kan helaas niets zien Xena wachtwoorden en inloggen , Red Pebbles klinkt bekend van de SSR ?
Leuk weer eens wat van je te lezen. Boyd nog lekker aan het donderen .

Vasthi plezier in Scheveningen lekker dat je daar ook blijft slapen dan ben je er echt even uit.

Oke binnenkort dus oppassen voor Roos .Zijn zware trainingen krijg je wel buikspieren van

Op zich kan je aan het strand prima in het donker rijden zeker met volle maan Jeanie durft dan niet alleen op pad, en ik eigenlijk ook niet

Terug van de kapper haar is weer zwart

Jellie lekker luieren dus vrijdag met een uitgebreid ontbijtje

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:48

Heb niet alles bijgelezen...hopelijk morgen want heb veel werk voor school!

toch even een kleine reactie:

@yarka: Angel is op 17 augustus bij ons aangekomen. toen hebben we haar op de middelste wei gezet, waar ze dus links en rechts contact had met onze andere paarden (Tinkerbell En Oni liepen ook apart wegens Baileys). Op 26 september zijn ze pas bij elkaar gegaan. Normaal zouden we zolang niet wachten, maar enkele daagjes, maar het kwam nu zo beter uit ivm veulens en geplandde tweedaagse in de ardennen. De laatste dagen voor het samenzetten elk alle dagen wisselen van wei zodat er niet één baas was op een bepaalde wei en de laatste twee dagen niemand op de weide waarop ze dan samen moesten...en...we hebben niks geen problemen, gestamp of gebijt gehad!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:51

mooie deken voor Silas

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 16:53

Jeanie: Red Pebbles is van de sylvester ranch wel een bekende naam in ieder geval..zal wel even 1 uploaden even op klikken voor groter formaat (je zou het niet zeggen , maar hij is bont...vlek onder buik en 2 onder zijn kin

komt ie..tada

Afbeelding

YUGIOH: geboren 23 april 2004 (nu nog hengst)

Draakje: lekker chocolad!jaloers!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:00

Xena, wat een leukerd! Ik zie een quarter/paint kontkuiltje hihi.
Red Pebbles is leuk!

Annick, misschien is het wel hetzelfde waar we naar gaan kijken, als dat van jou ook zwart is....

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:06

Cheveyo schreef:
Annick, misschien is het wel hetzelfde waar we naar gaan kijken, als dat van jou ook zwart is....

hahahaha wie weet, trouwens het is niet helemaal zwart, het heeft ook wit......??????????????????????????????????????????????

rara wat is het.
zal ik je maar een pb sturen dan??? hehehe

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:10

nou dan is het niet hetzelfde want dat van mij heeft naast het zwart een beetje bruin hihi. Nog even afwachten tot zondag! en daarna heb ik een verjaardag dus ben ik niet thuis, maandag geen internet, nou dan horen jullie het dinsdag pas haha. Nee hoor, zondag moet het in principe wel te melden zijn.

Enne succes met kijken Annick, ben ook wel benieuwd eigenlijk!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:18

thx cheveyo...heeft inderdaad het "spiertje" van zijn pa

wat gaan jullie kijken????hondje??konijntje?poesje?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:20

Chev een Rottweilerpup?
grid, mooie bak!
Ha Loes (xena)!!! Gaaf paardje erbij!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:39

Zo, ben er ook weer. Ben sjagrijnig en moe. Sommige mensen kennen hun verantwoordelijkheden gewoon niet en worden boos als je ze er op aanspreekt. Is gewoon vermoeiend...

Tja, ik vind het vervelend als ik de hele dag gewerkt heb, op het weiland kom, zie dat de paarden geen water hebben, emmers in het weiland liggen en het draadje boven het hek open is. En dit nadat ik haar eerder vandaag al gesproken had omdat ze mee zou gaan naar de rijvereniging zodat we allemaal niet alleen in het donker hoefden te rijden/lopen en ze stuurde dat ze lekker ging rijden....

Oh dan word ik zo boos! Ik weet dat het geen zin heeft, maar ik kan er echt niet tegen als iemand die niet werkt, geen school heeft en verder weinig hoeft te doen dit soort dingen doet...

Verder:

Nicole, ik heb je gePBt, maar ik had het fout lees ik net... Vond het wel een goede...

Verder weet ik het even niet meer wat er gepost is... Bah, ben nog een beetje boos en dan vergeet ik weer alles....

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:43

Oh Grid......super bak!

dank je Leon!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:15

zo vandaag zowat de hele dag bij de paardjes geweest
was wel leuk, de 4 volwassen paardjes gelongeerd.. ging goed!
de veulens lekker aangehaald..
het hengstveulentje zit heel vaak het andere veulentje te bijten echt zielig om te zien eigenlijk
Afbeelding
zoals hier.. ligt ze lekker.. komt meneer aan, HAP!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:58

hij wil blijkbaar even duidelijk maken dat HIJ de baas is....mannen!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:09

heey!

CF, Kane en Adamo (de 2 hengstveulens van vorig jaar bij ons) liepen elkaar ook constant te happen en zo, en dan met name Kane bij Adamo. is ook weer overgegaan, zeker nadat kane gecastreerd was

WenK, vervelend zijn dat soort mensen, daar kan k ook echt niet tegen

Xena, welkom terug en Yugioh is een leukerd!

Silas, flitsende deken

Draaakje, volgens mij zou ik nooit meer wegkomen uitz o'n fabriek

voor derest ben k het vergeten, sorry

vanmorgen heeel vroeg op ouders zijn naar Turkije vertrokken voor een weekje dus ben weekje samen met mn zusje alleen thuis, mn broertje is naar mn opa en oma toe
Alleen ze vlogen om 7 uur vanmorgen, dus dat betekende kwart voor 4 hier weg...dus half 4 opgestaan om nog even dag te zeggen en kwart voor 4 lag ik weer in bed
Tis wel druk opeens, want d ehond is nog gewoon thuis, is nog een heel geregel met hem, want hij moet wel regelmatig uit...maar we zitten allebei best wel lang op school, dus dan springt oma maar bij om hem tussen de middag eventjes uit te laten

vanmiddag nog wel even naar de paarden geweest
even met Jewel gereden, ging wel lekker!
Nou morgenmiddag uit school nog ff langs, want dan is Marcella (snowgirl38) op bokt jarig, en dan gaan Maaike en ik dr even haar kadootje geven

nou ga k weer verder, moet nog latijn maken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:20

Leon; jeetje wat een sneu verhaal van Koko zeg.. moet er niet aan denken om een van m’n paarden zo te vinden in de wei… en dat ze ook nog zo’s tijd zo rondgelopen heeft, echt vreselijk…

MelanieS: Wat leuk dat je ook nog een ierse pup krijgt, dan is het helemaal compleet hihi

Silas; haha, inderdaad een echte Bling-Bling-Tink heb je nu hoor, sjiek hoor

Leuke ruin, Maya, hoe groot issie?

Jean; vervelend he, muggen.. ik word er echt altijd ontzettend chaggie van als ik uit m’n slaap wordt gehouden door die rotbeesten..

Keevagirl; lijkt me wel moeilijk, om naar je collega te gaan waarbij het kindje doodgeboren is. Hopelijk valt het mee!

Jeanie; vervelend dat ze je hond beschuldigen van moord op de eend.. Goede oplossing om haar eventjes aan de riem te doen.
En leuk van de endurancewedstrijd, spannend hoor! Ooooit hoop ik ook eens een endurancewedstrijd te rijden, voorlopig zit dat er nog lang niet in.. geen vervoer + de conditie is nog laaaang niet wat het moet zijn

Spannend hoor, Chub, met je sollicitatie!! Ben erg benieuwd!
Van die pony had ik niet gehoord, trouwens.. maar echt vreselijk zulke dingen. Wat dat betreft rij ik niet graag in het donker…

Leuk Jellie, dat je ook zo fan van de Barefoot bent! Ik heb sinds de BF niet meer serieus gereden.. en zie er enorm tegenop om weer op m’n Wintec te gaan… maarja, het zal moeten totdat de centjes gespaard zijn!

Lonneke; ik vond dat een erg goed stuk in het ICS-topic, herinnerde me idd ook weer de discussie wat betreft maanogen.. wat een gedoe was dat toen… (en id het nog steeds )

Wat betreft NB; ik heb er geen ervaring mee, maar wel enge verhalen gelezen.. daarnaast ben ik tevreden met m’n eigen hoefsmid (TB), dus vandaar dat ik gewoon bij deze methode blijf.

Klinkt als een heel leuk bedrijfsuitje, Vashti, en kleren kopen is natuurlijk altijd leuk! Alvast veel plezier morgen!

Wauw, Grid, dat is wel een droombak zeg!!!

Fijn dat het met King beter gaat, Roos!

Jacky; het is wat met die hengsten he wel fijn dat ie toch braaf is. Ik wil Kaylen ook hengst houden, tot zolang ik hem hou iig. En zolang hij niet vervelend wordt, anders wordt ie gewoon geruind! Vind hengsten/ruinen altijd wel fijner in de omgang dan merrie’s… maarja, ik wil fokken… dus er zit niks anders op dan er maar het beste van te maken met die 2 mutsen van me

Draaakje; leuk een chocoladefabriek (of soort van ).. en lekker! Waar was dat ergens?

WenK; ik zou dus ook flink kwaad zijn hoor.. jij loopt je uit de naad te werken terwijl mevrouw niks uitvoert.
Ik had een paar keer met Shakyra dat de eigenaars van de Shet gewoon geen water gaven omdat ik dat toch wel zou doen. En dat was dus maar een paar keer. Met haar is het volgens mij altijd wel wat.. Succes ermee in elk geval

Jij moest er inderdaad wel heeeel vroeg uit, xingridx, kan me voorstellen dat het een hoop geregel is met de hond uitlaten. Hopelijk gaat het allemaal lukken

Zo dat waren weer 4 pagina's
Snel posten wat onze comp wil nog welleens kuren krijgen en gewoon uitvallen...

Oja; had voor Kaylen vandaag een nieuw halster gekocht, zo'n soort van Anky-halster van de nieuwe collectie, eigelijk vind ik 'm te mooi om aan te geven
Als ik naar school fiets kom ik altijd langs Superhorse, een hele grote Ruitersportzaak en moest toch eventjes binnen gaan kijken, kon de verleiding niet weerstaan.. maar het is wel een vrij dure zaak, dus moet het niet te vaak doen.. (aangezien ik toch echt voor een barefoot moet sparen )

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:30

Even kort, dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven. Ben vanmiddag bij de collega met het doodgeboren kindje geweest, was eigenlijk best gezellig. Ik ben er ruim 3 uur geweest, de tijd vloog voorbij. Ze is zo dapper, heeft uitgebreid verteld hoe het allemaal gegaan is. Ze had ook (veel) foto's van haar kindje, vond ik erg confronterend (maar niet vervelend) om te zien. De hele middag heb ik op m'n tanden zitten bijten maar vanaf het moment dat ik in de auto zat tot nu toe kan ik niet meer ophouden met huilen. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn.

Verder even geen puf om te reageren, sorry ...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:34

Cheveyo ben heel nieuwsgierig... een rotweiler? haha zwart met een beetje bruin, maar kan ook een ander black and tan beest zijn. Kan ook een paardenkar zijn, een paard, een auto, kan van alles zijn!!
Annick dus wel een diertje??? Jee wat een raadseltjes!
Vanmiddag mijn recreatiewagen naar de nieuwe eigenaar gebracht. Kwamen we bij Groningen in de file terecht. Pfff duurde lang en we wilden een beetje vroeg weer thuis zijn. Al met al pas om een uur of half 8 thuis. Lasagne opgewarmt, dat had ik vanmiddag al gemaakt. Nu effe lekker bokken.

edit:
Keeva vreselijk zeg. Kan me voorstellen dat je de tranen moest laten gaan

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:40

Het leven is ook vaak oneerlijk!!!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:48

Soms is het inderdaad ontzettend oneerlijk. Bij mijn neef is afgelopen weekend een meisje geboren, mijn achternichtje dus.
Ongeveer 1,5 jaar geleden was zijn vrouw ook zwanger maar moesten ze bij 7 maanden hun kindje weg laten halen.
Er staat nu op het geboortekaartje een ontzettend lief gedichtje met de naam van hun overleden kindje erbij. Ik kreeg toch ook wel eventjes kippenvel toen ik dat las.
Kan me voorstellen dat de tranen toch wel vloeien, Keevagirl..
Het is soms ook allemaal vreselijk oneerlijk..

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:00

Grid: wat een prachtige bak!!!

Keevagirl: ik weet wat je bedoelt met foto's van baby's die er niet meer zijn. Een collega van mij op een ander kantoor, heeft een foto van haar doodgeboren kindje op haar buro staan. Ik vond het ook erg confronterend, maar ook absoluut begrijpelijk dat ze die foto wilde zien.

Annick; wat een geweldig mooie foto van pin-up Damian!!

Enne, ik heb vandaag pas de Battie ontvangen: Jaaaaa!! Kieran en ik staan er ook in!!!

Ik heb overigens gisteren ein-de-lijk mijn Ariat Carryall Mini tas ontvangen via Pour Cheval. Ooit gezien? Stoer tassie!! Had hem in juni besteld, maar het duurde echt een eeuwigheid. De leverancier werkte niet mee. Anyway; ik ben als een kind zo blij met m'n tassie. Hij is echt gaaaaf!! Gebruik hem overigens niet op stal maar gewoon voor dagelijks gebruik.