Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angeliekje schreef:Bij Paleis het Loo kwam ik deze tegen ("Paarden van de Koning" ) Als het goed is loopt deze ook mee met Prinsjesdag!
Er werd omgeroepen dat het een Tinker is, maar denk zelf meer aan een Drum Horse aangezien hij aardig aan de maat was (ook de breedte). Vond het echt een knap ding!
fayem89 schreef:Angeliekje schreef:Bij Paleis het Loo kwam ik deze tegen ("Paarden van de Koning" ) Als het goed is loopt deze ook mee met Prinsjesdag!
Er werd omgeroepen dat het een Tinker is, maar denk zelf meer aan een Drum Horse aangezien hij aardig aan de maat was (ook de breedte). Vond het echt een knap ding!
Het is zoals Nikkielvis al zei echt een tinker en loopt indd. mee met Prinsjesdag en is officieel paukenpaard van de beredenen.
en is indd een heel fijn en lief paardje
deniesje1983 schreef:Plientjedres is jou paardtje een tinker?
Vind haar op een merens lijken.
Maar is wel mooi hoor .
Ziet er ook goed uit.
Als het een tinker is ik heb ze nog nooit zo zwart gezien
Daarom dacht ik dat het een merens is .
Angeliekje schreef:Bij Paleis het Loo kwam ik deze tegen ("Paarden van de Koning" ) Als het goed is loopt deze ook mee met Prinsjesdag!