[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:02

Inney schreef:
Tis volgens mij wel een film hoor. Op Rtl zeven?

Schakelt naar rtl 7 is inderdaad een film is een hele oude :P ik ken de serie Spartacus verhaal zou wel gelijk zijn :) Maar vond de serie echt geweldig zo gruwelijk mooi gemaakt enorm veel geweld en seks ik kon die serie wel waarderen! Ook al werd ik voor gek verklaard omdat de meerderheid het een mannen serie vindt 8)7

Inney

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:04

Hahaha ik ben benieuwd naar die serie. Vind alleen zo'n einde zo enorm jammer ;( Houd toch echt wel van happy ends.

Heb je foto's van zijn nakomelingen dan? Ben wel benieuwd eigenlijk.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:05

Ik vond spartacus ook leuk, keek toen iedereen zondag zowat.
Lekkere hete mannenlijven :9

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:07

Snackie schreef:

Hahah _O- Ik keek toch liever naar de vrouwen :o

]
Inney schreef:
Hahaha ik ben benieuwd naar die serie. Vind alleen zo'n einde zo enorm jammer ;( Houd toch echt wel van happy ends.

Heb je foto's van zijn nakomelingen dan? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Je moet niet vooraf het einde al lezen op internet, (gewoon omdat ik het zelf wel altijd doe _/-\o_ )

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:08

Snackie schreef:

Hahahaha. Ik zie wel wat knappe koppies maar nog geen hete mannenlijven gezien. Maar ik kijk blijkbaar een oude film haha. Ben wel benieuwd dus naar die miniserie maar die zenden ze vast niet meer uit? :+
ik houd altijd wel van dit soort films.

Oja, morgen komt harry potter deel zes op tv! Ik ben benieuwd. Heb namelijk ook een harry potter verslaving haha.

Edit: haha ik kan nooit wachten tot het eind en als ik dan toch laptop op mijn schoot heb liggen! Alleen heb ik volgens mij nou gemist of Spartacus dood is.. zijn volgelingen iig wel. Waarschijnlijk dus wel. Zijn vrouw leeft nog wel, maar waar z'n kind nou is?
Laatst bijgewerkt door Inney op 19-03-12 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:09

Snackie schreef:
Hij is knap hoor. zijn nakomelingen alleen minder :o

Van Sjamaan bedoel je? Over welke nakomelingen heb je het dan? Nu ben ik wel benieuwd. Ik ken er een, maar dat was van moeders kant een Haf x KWPN (wat een helse merrie was dat, heb ik manegeles op gereden, noch stuur, noch rem :+ ), dus als je die dan laat dekken door PRE x Fries snap ik wel dat dat niet zo mooi wordt :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:10

staat op pagina 7 een schimmel en een bruine.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:11

hp vind ik ook altijd leuk :j

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:13

Inney schreef:
Hahahaha. Ik zie wel wat knappe koppies maar nog geen hete mannenlijven gezien. Maar ik kijk blijkbaar een oude film haha.

Tsjaa jij kijkt een oude film in de serie zitten niet alleen knappe koppies *D

Ben niet zo goed in mannen oordelen dus hoop zo de goede uitgekozen te hebben? :')
http://www.whitegadget.com/attachments/ ... -image.jpg

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:15

Hmm die kunnen er zeker mee door, yummie haha! :D Goed gekozen :+

Oo spartacus kind en vrouw leven nog!!

edit: ik verhuis ff naar boven. Kan zijn dat mijn laptop de lader dan niet pakt en dan zeg ik dus welterusten hahah. Want dan moet ik mijn oude beessie weer helemaal opniieuw opstarten en dat duurt behoorlijk lang!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:17

Die bruine is dus die van die Haf x KWPN merrie. Heb ik nog wel foto's van, is zelf ook een oerlelijk dier :o
Die schimmel is een dochter van een andere schimmelmerrie, ik gok zo ook een KWPN, Nimphia heette die merrie, erg lief dier (heb ik ook op de manege op gereden). Helaas in 2008 meen ik overleden bij de geboorte van haar veulen.

Grappig dit zo, de wereld is maar klein. De twee bovenstaande merrie's waar ik het over heb stonden op dezelfde manege als Tinker Bruin (Nu Lotus van bokker snowdon), Tinker Zwart (moeder van Diaz) en Misty (van bokker D_Travis). Sjamaan stond in de tijd dat ik hem verzorgde op een andere manege daar in de buurt, waar dan ook weer de Tinkerhengst Garish vd Vrijheidshoeve staat, waardoor de drie bovengenoemde Tinkers in 2007 gedekt zijn, en ik dat jaar ook Lady voor het eerst heb gezien, kleine Henkie in de maak (alleen wist ik toen nog niet dat Lady Lady was, ik vond alleen de vlek op/boven haar borst zo leuk).

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:17

Haha gelukkig maar, heb ik toch nog ergens een beetje verstand van de vrouwelijke brein :')

In de serie loopt het toch iets anders ghehe. Je kunt het trouwens ook online kijken zonder te downloaden ofzo :D

Edit: Lot de wereld is zeker klein zo, wel grappig zeg :) Pas je met je kont in het zadel maat nul? :P

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:20

Heeee jayney!"Jij studeerd diermanagement! Dat wilde ik ook gaan doen, dan zaten we in hetzelfde jaar haha
:') uiteindelijk niet aangedurfd, moest dan heel ver weg van huis op kamers en alles hier achterlaten en ik wist het over de opleiding ook niet helemaal. Hoe bevalt het? Denk soms nog wel eens dat ik het misschien had moeten doen.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:28

Wat doe je nu? Het bevalt me echt top hoor op mezelf lekker me eigen paardje en me verzorg tinkertjes :D De school heb ik nog mijn twijfels over ik vind het erg moeilijk, de wil is er maar mijn gezondheid en concentratie laten het een beetje achterwegen, maar heb opzich niets te klagen 8-)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:32

Jij woonde zelf al in leeuwarden? Ik vond de stap gewoon erg groot en was er nog niet aan toe. Ik doe nu maatschappelijk werk en dienstverlening. Eigenlijk alleen maar omdat het heel breed was, maar het bevalt me tot nu toe wel goed.

Toch wel moeilijk ja? Ik had bij de meeloopdag de indruk dat het een beetje op MBO niveau lag maar dat kan ik ook helemaal mis hebben want de meeloopdag stelde ook niet echt heel veel voor helaas. Weet je al welke kant je op wil?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:34

Alles behalve mbo ;) Het is best wel pittig, maar wel leuk ze zeggen op de meeloopdag dat het veel praktijk is maar dat is het absoluut niet, net als met alle ander hbo studies gewoon even veel uren met je neus in de boeken en daarbij eens in de zoveel keer beetje praktijk lessen.

Nee ik woonde nog in Hilversum, dus ook ik heb alles achter me gelaten, waaronder vriendinnen en paarden, maar die kun je altijd nog spreken en wel eens weekenden terug gaan :j

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:36

Jayney, foto staat op fb, in een link onder de foto waar hij op Luna ligt :)

Andrea, die vos is de moeder van die bruine uit het topic
Afbeelding
Die bruine, dat is een paardje waar ik zo gek op was. Helaas verkocht via de markt, erg jammer, zou graag weten hoe het met haar gaat...

En dan kom ik dit natuurlijk ook weer tegen :P
Wie zou er in deze bolle buik zitten? :))
Afbeelding

Zou het misschien dit monstertje zijn? <3
Afbeelding

Afbeelding

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:39

Oke vond je dat niet heel moeilijk? Ik heb/had het daar wel moeilijk mee hoor, die gedachte alleen al. Ben er gewoon nog niet aan toe denk ik. Het voelt gewoon nog niet goed.

Oke. Ik vond die meeloopdag ook niet heel veel soeps eerlijk gezegd. Bij ons werd btw wel gezegd veel theorie. Maar dat was idd te verwachten. Is het wel afwisselend enzo? En de banenkans, hoe ligt die? Want ik ken zo nog niet 123 dingen waar ze veel mensen voor zoeken oid, zoals bijvoorbeeld wildlife. Kan het ook helemaal mis hebben hoor :) (Gewoon dingen die ik me toen afvroeg, leuk om aan iemand te kunnen vragen die het nu daadwerkelijk doet! :D )

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:39

Betere foto's
Dochter Sjamaan
Afbeelding
Moeder van bovenstaande
Afbeelding

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:41

Ik vind mams wel heel mooi. Dochterlief kan ik weinig over zeggen eigenlijk. Vind dr niet heel bijzonder maar ook niet enorm lelijk. Wel klein, ielig achterkantje :(:) haha.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:41

Haha baby Diaz leuk!!! Wat is er met Diaz gebeurd het lijkt wel alsof die ergens een achterstand heeft gehad want als je naar die tweede foto van Diaz kijkt die plaats ziet ze er kwa ontwikkeling gewoon super uit. Terwijl als je nu naar Diaz kijkt lijkt het een paardje dat in haar jongeren tijden een achterstandje heeft gehad...?

Edit: Moeilijk ja maar je moet het toch ooit los laten...Er zijn dagen dat je het wel eens mist. Maar hoever woon jij van Leeuwarden? Ik 2 uur met de trein. Ik ga Paard en management doen, kwa banen is er in geen een sector momenteel iets maar economische is het nu gewoon klote.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:48

Pff ben vergeten hoelang het met de trein was. Ik woon in Twente :) Ja ik weet het. Maar met alles wat er gebeurde, en gebeurd in mijn leven had ik gewoon het gevoel dat nu niet het moment was. En als je de opleiding helemaal geweldig vind stap je daar idd overheen. Dus waarschijnlijk is dit wel de goede keuze geweest. Ik heb er iig een goed gevoel bij.
En over de banen heb je idd gelijk. Paard en management lijkt me wel heel leuk en interessant! Wie weet, ooit.. haha. Anders hadden we misschien wel in dezelfde klas gezeten joh :+

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:49

Diaz is eind zomer dat ze 1 was begonnen te jeuken, toen te koop gezet, tegen de winter aan gekocht door een bokker die is begonnen met drainage etc., ze was toen echt nagenoeg kaal, ik zal eens kijken of die foto's op bokt het doen. Die bokster had haar weer redelijk op de rails uiteindelijk, maar moest haar november 2010 (toen was ze dus 2,5) vanwege plaatsgebrek weer verkopen. Toen is ze bij de bokker gekomen waar Karlijn haar weer van heeft gekost. Ik denk dat die jeuk + verhuizingen haar het een en ander gekost hebben. En daarbij, haar vader (en ook enkele broers/zussen) waren enorme laatbloeiers (paps is tussen zijn 4e en 5e nog 10 cm gegroeid!), zusje van moeders kant is ook heel lang een guppy gebleven als je het mij vraagt. Dus ik denk dat Diaz gewoon de tijd moet krijgen en dat het dan heus een prachtige zwaan gaat worden. Gelukkig heeft ze nu gewoon een vast baasje die haar volgens mij nooit meer weg zal doen :D

Overigens heb ik toenertijd gekozen tussen Thigor en Diaz, vanwege mijn droom om te fokken (Diaz moeder jeukt ook) gekozen voor Thig en dan later uit te kijken naar een andere merrie. Ik heb toen een paar maanden later info gevraagd over Samantha en Laura (van bokker LecyTinker), Kayleigh, Promise (bruinbonte merrie, niet van een bokker) en Mella (inmiddels van CP112), Andrea bood me toen nog Staf aan, maar die vond ik niks, niet bont en geen volle Tinker :o Interesse bleef vreemd genoeg uitgaan naar de advertentie van deze dame,
Afbeelding
Dus onder het mom "volg je gevoel" daar maar eens gaan kijken, en toen hoefde ik al niet meer verder te kijken.
Laatst bijgewerkt door Caily op 19-03-12 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 01:03

Ook ongeveer 2 uurtjes dus opzich prima te reizen maar als jij je goed voelt bij je besluit, dat is ten slotte alles waar het omgaat :)

Lotte ahh okee, nou ben erg benieuwd hoe Diaz erover 4 jaar uitziet :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 01:07

hmm wordt met reizen toch echt wel heel veel met alles erom heen denk ik. Is vier uur op een dag. Maar idd, het had misschien nog gekund.

ik ga maar eens slapen. morgen een dagje vol leren voor me ;(

Slaaplekker!!