Aaaaah als ik al die veulenfoto's op de vorige pagina zie wil ik zo graag Iowa laten controleren of ze nou vruchtbaar is of niet
En dan enkele foto's lager nog eens foto's van dé hengst dat de 1ste kandidaat voor Iowa zou zijn haha Ja starjo, ik heb het op jouw prachtige Bing
JPtinkers: Ook knappe vent zeg! Sharmilla: Ceaden is echt een wollebolletje En sjimpie is knap! Toushie: haha hele leuke foto! xingridx: Viespeukje? Als Iowa er zo uitziet, ziet ze er nog proper uit voor haar doen snowdown: Wauw Heyleigh ziet er echt leuk uit, ook lekkere geitensik Trea: Leuke Amber & Liam! Bianca: Hopelijk knapt Noa snel op Snackie: Wauw ziet er leuk uit om te rijden! Miepjo: Hele mooie Gilbey! Whis_Serada: Wauw die ziet wit!
Vandaag heerlijk tochtje met Iowa gemaakt, was samen met mijn zus en haar paard en Iowa is de hele tijd héél flink kop-paard geweest! Iowa's haren helemaal in vlechten want ze had het echt warm vandaag met nog een beetje wintervacht, in combinatie met dat roze dekje zagen we er wel iets te penny uit
Mijn uitzicht
Sharmila
Geplaatst: 23-03-12 22:12
Wat een heerlijke buitenrit foto's komen er voorbij. Ik heb ook een buitenritje gemaakt vandaag. Voor het eerst met mijn hond aan de voet. Ging heel netjes. Helaas geen foto's van. Had 2 handjes aan het stuur hihi. Kreeg net wel een superschattige foto die ik even moet delen hoor.... Van Dayka en Ceaden saampjes.
_Patrick_
Geplaatst: 23-03-12 22:13
Caily
Geplaatst: 23-03-12 22:21
Heerlijke voorjaarsplaatjes allemaal! Iowa blijft prachtig, Patrick heeft gelukkig zijn vertrouwde blik weer terug
Hier vanmorgen ook heerlijk naar buiten geweest, grootste stuk ernaast, maar ook een klein stukje erop. Voor het eerst alleen én los in het bos (beide afzonderlijk hadden we al wel een keer gedaan). Madam liep alsof ze het al jaren deed
Trots (Alleen jammer dat mijn benen langer zijn dan die van mn pony )