Zo de rest van de foto's volgens snel, maar moet nu weg..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carolina1278 schreef:Leonoor schreef:Hoeveel heb je er??
stuk of 40...
mlenten schreef:starjo schreef:Wat een mooie foto's Bellatrix![]()
iedereen weer zo langzaam aan veilig thuis
Misschien ff offtopic, maar zag dat er iemand van TT lenten met de ambu werdt meegenomenWeet iemand wat er was, hopelijk niets ernstigs.
Ik ben inmiddels weer thuis (Margo Lenten) !
Ben met hartklachten en enorme druk op de borst afgevoerd naar het Meander ziekenhuis, na een uur een hartslag van 260 te hebben gehad zakte het terug naar 120 en 's avonds was alles weer in orde. Ben nu alleen nog erg moe (mijn hart schijnt een marathon te hebben gelopen..) Er is een afwijking geconstateerd in de bloedsomloop in de linker harthelft, deze week ga ik naar de cardioloog voor verdere onderzoeken. Ik wil trouwens iedereen bedanken voor de snelle hulp en het opruimen en thuisbrengen van onze paarden en spullen, echt geweldig.
Ondanks dit voorval heb ik echt genoten van de tinkerdagen!
Tot september allemaal !!
Bellatrix schreef:Wat heb je veel gekneusd dan zeg!! Heb je nu veel pijn dan? En tijdens de cross nergens last van gehad?
cp112 schreef:En het leek helemaal niet zo hard te gaan eigenlijk, hoe je viel.
Zo zie je maar weer, je kan soms helemaal niet hard maar lelijk terrecht komen.
Voor jou ging met inspringen die ene met paard en al over de kop en die klom er zo weer op en had niks. Of dat kwam door de airbag die ze omhadhaha.
cp112 schreef:Voor jou ging met inspringen die ene met paard en al over de kop en die klom er zo weer op en had niks. Of dat kwam door de airbag die ze omhadhaha.
angieone schreef:Heb super genoten..mijn paard voor het eerst op wedstrijd, voor het eerst springen met mijn dochter, en dit na 3x oefenen, helaas was hij zondag totaal in paniek van het applaus(sorry voor de overlast)..vond het sfeertje, de steun en het lol met je knol op deze dagen echt super.. Wat een super goed geregelde tinker dagen..
Leonoor schreef:angieone schreef:Heb super genoten..mijn paard voor het eerst op wedstrijd, voor het eerst springen met mijn dochter, en dit na 3x oefenen, helaas was hij zondag totaal in paniek van het applaus(sorry voor de overlast)..vond het sfeertje, de steun en het lol met je knol op deze dagen echt super.. Wat een super goed geregelde tinker dagen..
Jouw dochter heeft zondag dan een rondje met Myrthe gedaan met springen? Daar zijn namelijk nog hele leuke foto's van ook!