Nog elke dag is er het gemis, het verlangen naar de tijd met haar...
Maar gelukkig zijn er twee toppers die de pijn kunnen verzachten
moor
Geplaatst: 02-05-11 09:08
Iedere dag kom ik even genieten van jullie foto's!! Gisteren heb ik ook eindelijk eens een beetje mooie foto's kunnen maken.... Hierbij mijn net 3jarige Marietje from the Heavenlysmile (halfzus van Silvester)
Jacky wat is ie leuk getekend die zigzag streep over billen erg benieuwd naar droogfoto's Braiden leuke naam Braidan stond bij ons ook op t lijstje en wat een gedoe dan nog met cam
Diaz lijkt gegroeid zie ik nu peesbeschermers? waarvoor
Verder ook weer heel veel mooie foto's gezien te veel om allemaal op te noemen
Ruari wordt al steeds meer een spring-in-t-veld mams moet er nog een beetje aan wennen zo beschermend is ze maar laat hem langzaam aan toch al iets vrijer
Laatst bijgewerkt door grid op 02-05-11 21:45, in het totaal 3 keer bewerkt
callum
Geplaatst: 02-05-11 21:41
snowdon schreef:
Een binnenbak, relaxed Karlijn!
Callum oogt groot?
is tegen de 1.50 aan ongeveer de merrie is 1.46 en hij is groter. dus ja is goed aan de maat.
Niene87
Geplaatst: 02-05-11 22:41
Ik kon het niet laten om even op april te zitten. Na een paar keer over haar rug hangen en dat ze zo relaxed was, het been er over gelegd en eigenlijk alleen gezeten. ZO braaf:D
Mooie foto's weer allemaal En er komen weer steeds meer veulentjes bij, echt genieten hier van al dat kleine spul.
Mn dochter wilde vanavond ff Bing rijden. Als ik hem zo onder een ander zie,op de foto, vind ik hem toch nu wel een bonk worden Maar wel een lieve bonk De dekjes worden een beetje kort met zo'n brede rug