Laat ik ook maar eens mijn dame "showen" Deze doet mij herinneren aan zonnigere tijden... En deze is van een van de eerste springlessen. En ook jullie allemaal een geweldig en vooral blessurevrij 2011!Annemiek (en Ciska)
Wat een heerlijke foto's weer Flame was gister beetje gek en toen ik erop ging zitten begon ze te wijken ja ik zit beetje scheef
wauw wat een gave plaatjes weer!!!!Gisteren zijn we met de dames eens gaan wandelenEn natuurlijk vond Kels toch nog ergens gras en kon ik haar met moeite overtuigen om toch weer mee naar huis te lopen hahaha
hier ook een paar sneeuwfoto'szidane die moest ff gek doen in de sneeuwen indezz die ging eerst maar ff rollen
woehoeee sneeuw is fun!hihi hij is niet groot hoor, valt best mee (fjord zal wel klein zijn toch haha)
Wat een geweldige foto's hier allemaal, echt prachtig zo in de sneeuw Ik heb vanmiddag ook maar weer eens een fotoshoot gehouden met mijn Tink, en deze foto vind ik wel erg mooi gelukt:
Inderdaad mooie foto Rowina 'Kleine' Pallieter gooit z'n haar los Knap duo Pink en Kiss Morgan is zo'n onwijs mooie merrie Nathan ook al vroemmm Mooie kerstkaart aricia Showbinkie BrittMay: 'Met m'n ogen dicht!'
wat een mooie foto's weer!wij hebben hier bijna geen sneeuw.en muds ooh ik heb nog steeds een zwak voor jou paarden ik zal je de foto's nog sturen hoor van een tijdje terugaleiga